quote:Op maandag 9 juli 2012 16:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
Deze dan
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog altijd geen bewegende piston penis tegengekomen? Zal misschien ook niet zo makkelijk te maken zijn :p(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef tuut-chips het volgende:
Autotheorie in een keer gehaald, 19/25 op gevaarherkenning en 35/40 (maximaal aantal fouten) op regels en inzicht
Beterquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef tuut-chips het volgende:
Autotheorie in een keer gehaald, 19/25 op gevaarherkenning en 35/40 (maximaal aantal fouten) op regels en inzicht
nog niet. Nouja deze danquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Omg
Maar nog altijd geen bewegende piston penis tegengekomen? Zal misschien ook niet zo makkelijk te maken zijn :p
Precies! Gehaald is gehaald tochquote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nice!Ik had bij dat laatste onderdeel ook 5 fout inderdaad
Maar ik dacht, boeiend, ik heb het gehaald
Deze is wel baasquote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef tuut-chips het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nice!Ik had bij dat laatste onderdeel ook 5 fout inderdaad
Maar ik dacht, boeiend, ik heb het gehaald
Thanks!quote:
Thanks! Viel inderdaad wel mee, die vragen van Verjo op de cd waren een stuk moelijker. Had het boekje 1 keer doorgelezen en de hele cd doorgewerkt (650 vragen ofzo), en nog twee of drie extra examens gedaan op andere sites (volkswagenrijbewijs.nl is super!)quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd pik, het viel nog wel mee toch?
Lol je krijgt juist boete als je ze aanrijdtquote:Op maandag 9 juli 2012 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Thanks! Viel inderdaad wel mee, die vragen van Verjo op de cd waren een stuk moelijker. Had het boekje 1 keer doorgelezen en de hele cd doorgewerkt (650 vragen ofzo), en nog twee of drie extra examens gedaan op andere sites (volkswagenrijbewijs.nl is super!)
Ik had bij gevaarherkenning een vraag waar er 15 jonge eendjes over de weg liepen. Ik mocht niet remmen
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Thanks! Viel inderdaad wel mee, die vragen van Verjo op de cd waren een stuk moelijker. Had het boekje 1 keer doorgelezen en de hele cd doorgewerkt (650 vragen ofzo), en nog twee of drie extra examens gedaan op andere sites (volkswagenrijbewijs.nl is super!)
Ik had bij gevaarherkenning een vraag waar er 15 jonge eendjes over de weg liepen. Ik mocht niet remmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lorrelies op 09-07-2012 16:36:43 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Nee, dan breng je het verkeer in gevaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lol je krijgt juist boete als je ze aanrijdt
Oh, sorry. Laat ik even verkeersadvies aannemen van de enige twaalfjarige in dit topic.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lol je krijgt juist boete als je ze aanrijdt
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]Mooi niet dat ik doorrij als dat ooit gebeurt hoor... nou ja, tenzij er misschien een giga vrachtwagen aan het bumperkleven is achter mij en we rijden allebei 80
Maar zelfs danZulke eendjes waren het, maar dan op een 30 kilometer-weg. Welke zielloze mafkees bij het CBR heeft die vraag in het examen gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 14 kloothommelquote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh, sorry. Laat ik even verkeersadvies aannemen van de enige twaalfjarige in dit topic.
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 16:40 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Zulke eendjes waren het, maar dan op een 30 kilometer-weg. Welke zielloze mafkees bij het CBR heeft die vraag in het examen gestopt
Die heeft hij al. Voordat hij de baard in de keel kreeg had hij een hond als tolk.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:43 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het klinkt als hij z'n baard in de keel krijgt [ afbeelding ]
maar die eendjes zijn ook verkeersdeelnemers.....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, dan breng je het verkeer in gevaar.
Yep maar toch mag het niet! Wel triest trouwens dat ik in GTA vrolijk met m'n SUV over het voetpad heenjas en alle oude dametjes meeneem, maar als ik een plaatje van een paar eendjes zie met moeite op "doorrijden" kan drukkenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
InderdaadMaar 30km is niet zo snel, dan kun je op zich wel remmen lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |