Kijk eens boven jequote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Das niet de echte, hé. Zit een puntje voor de naam.
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef .Berend het volgende:
Berend. Mamma roept je, je moet je aambeien zalf nog smerenisojdf hisjkdsfnwkjdlf EF
SORRY SPASTISCH TREKJE
neupquote:
TYFUS ZWEED WAT NEGEER JIJ MIJ OP SKYPE?!quote:
vorige keer zat ik op ubuntu, toen had ik geen zin om te bellen omdat ik elke 5 min een reboot deed omdat dingen instellen enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
TYFUS ZWEED WAT NEGEER JIJ MIJ OP SKYPE?!
kom nu ok gr grquote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vorige keer zat ik op ubuntu, toen had ik geen zin om te bellen omdat ik elke 5 min een reboot deed omdat dingen instellen enzo.
sinds dien ben ik niet online geweest?
quote:
menderquote:
zegt meneer die Tekkit niet aan de praat krijgtquote:Op maandag 9 juli 2012 11:32 schreef AIDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad hoe dom ben je dan____!
FAALquote:Op maandag 9 juli 2012 13:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zegt meneer die Tekkit niet aan de praat krijgt
[ [url==800 600]afbeelding[/url] ]
Nee oke doei.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil dus alvast boeken gaan bestellen voor mijn MBO, heeft van Dijk nog niet de boekenlijst. Hoe komt het dan dat ik die wel heb? Misschien even op mijn fietsje erheen gaan, het is toch zowat alleen maar rechtdoor en ik ben er.
nix faal zit te testen. fail fok snapt BB nietquote:
Je hebt alle tijd nog, pas na 30 Augustus hebben ze problemen met uitleveren.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil dus alvast boeken gaan bestellen voor mijn MBO, heeft van Dijk nog niet de boekenlijst. Hoe komt het dan dat ik die wel heb? Misschien even op mijn fietsje erheen gaan, het is toch zowat alleen maar rechtdoor en ik ben er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |