Huh? Het is allang middag hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Studeer je IT/werk je in de IT, kun je het klokje rechtsonderin niet eens goed lezen___!
Oh verdomme zeg, hoofdlettertje I bij AlDiequote:Op maandag 9 juli 2012 11:32 schreef AIDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad hoe dom ben je dan____!
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Studeer je IT/werk je in de IT, kun je het klokje rechtsonderin niet eens goed lezen___!
Ik heb eindelijk vakantie!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ga eens voor school bezig jullie twee.
Ik zou een deelopleidinkje gaan doen om een paar certificaten te halen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou een deelopleidinkje gaan doen om een paar certificaten te halen.
In mijn jeugd werkte of leerde je altijd, of je nou vakantie had of niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
#24 over de hele periode dat deze SC bestaat bekeken. De eerste paar weken/maand of wat ging het alleen wel erg traag, over de afgelopen twee weken is deze SC bijvoorbeeld #17.Meeste posts is niet belangrijk. Als de sfeer maar goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent zelf een domme kneus. Kom nou maar eens een keer op die tekkit servert spelenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Houd je fucking kutbek wat zit je bijdehand te doen domme kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |