QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef Mender het volgende:
omgomg... ik ben helemaal verslaafd aan tekkit.
HUIBSTER'S SERVER IS AWESOME
JA EN HAD JE NAAR MIJ GELUISTERD EN OP JE EIGEN TEKKIT SERVER GESPEELD DAN WIST JE DAT AL!quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef Mender het volgende:
omgomg... ik ben helemaal verslaafd aan tekkit.
HUIBSTER'S SERVER IS AWESOME
wb; brussel is idd nice. En jaquote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ben weer terug, bruxxel was tof, Nog wat gemist hier?
Even aan MineraalWater vragenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:32 schreef delano.888 het volgende:
Hoe kom ik trouwens met zon plaatje in de op.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
JA EN HAD JE NAAR MIJ GELUISTERD EN OP JE EIGEN TEKKIT SERVER GESPEELD DAN WIST JE DAT AL!
Best sneu ja. Maar hopen voor ze dat er een backupje isquote:Op maandag 9 juli 2012 08:47 schreef delano.888 het volgende:
T zal je maar gebeuren, daar gaat je server dan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Het is allang middag hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Studeer je IT/werk je in de IT, kun je het klokje rechtsonderin niet eens goed lezen___!
Oh verdomme zeg, hoofdlettertje I bij AlDiequote:Op maandag 9 juli 2012 11:32 schreef AIDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad hoe dom ben je dan____!
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Studeer je IT/werk je in de IT, kun je het klokje rechtsonderin niet eens goed lezen___!
Ik heb eindelijk vakantie!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Ga eens voor school bezig jullie twee.
Ik zou een deelopleidinkje gaan doen om een paar certificaten te halen.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou een deelopleidinkje gaan doen om een paar certificaten te halen.
In mijn jeugd werkte of leerde je altijd, of je nou vakantie had of niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
#24 over de hele periode dat deze SC bestaat bekeken. De eerste paar weken/maand of wat ging het alleen wel erg traag, over de afgelopen twee weken is deze SC bijvoorbeeld #17.Meeste posts is niet belangrijk. Als de sfeer maar goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent zelf een domme kneus. Kom nou maar eens een keer op die tekkit servert spelenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Houd je fucking kutbek wat zit je bijdehand te doen domme kneus
godsamme jongensquote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef Mender het volgende:
[..]
Je bent zelf een domme kneus. Kom nou maar eens een keer op die tekkit servert spelen
ja op die kutserver met die kutspelers en die waardeloze kutadmin zekerquote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef Mender het volgende:
[..]
Je bent zelf een domme kneus. Kom nou maar eens een keer op die tekkit servert spelen
ign is remyminequote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh eh Shaderon, wat is je ign trouwens?
Op mijn eigen server. En zit soms op mfok.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En waar speel je eigenlijk? mFok of dat Tekkit-gedrocht ofzo?
JAAAAquote:Op maandag 9 juli 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gaan de fysieke servers niet kapot als je er met je volle gewicht op zit?
HAHAHAHAHAHAH SNAP JE HEM!!?!?!?!?!
JOHAN MOD?!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn humor. Bijna gebanned op Mender's server vanwege mijn ijzersterke grappen.
Op mFok durf ik niet eens in te loggen zolang Johan mod is.
Moet je raden wie een mod is op mijn serverquote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja op die kutserver met die kutspelers en die waardeloze kutadmin zeker____!
Steek die gare tyfusserver van je maar in je reet
Bnerd flikker opquote:
Kijk eens boven jequote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Das niet de echte, hé. Zit een puntje voor de naam.
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef .Berend het volgende:
Berend. Mamma roept je, je moet je aambeien zalf nog smerenisojdf hisjkdsfnwkjdlf EF
SORRY SPASTISCH TREKJE
neupquote:
TYFUS ZWEED WAT NEGEER JIJ MIJ OP SKYPE?!quote:
vorige keer zat ik op ubuntu, toen had ik geen zin om te bellen omdat ik elke 5 min een reboot deed omdat dingen instellen enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
TYFUS ZWEED WAT NEGEER JIJ MIJ OP SKYPE?!
kom nu ok gr grquote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vorige keer zat ik op ubuntu, toen had ik geen zin om te bellen omdat ik elke 5 min een reboot deed omdat dingen instellen enzo.
sinds dien ben ik niet online geweest?
quote:
menderquote:
zegt meneer die Tekkit niet aan de praat krijgtquote:Op maandag 9 juli 2012 11:32 schreef AIDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inderdaad hoe dom ben je dan____!
FAALquote:Op maandag 9 juli 2012 13:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zegt meneer die Tekkit niet aan de praat krijgt
[ [url==800 600]afbeelding[/url] ]
Nee oke doei.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil dus alvast boeken gaan bestellen voor mijn MBO, heeft van Dijk nog niet de boekenlijst. Hoe komt het dan dat ik die wel heb? Misschien even op mijn fietsje erheen gaan, het is toch zowat alleen maar rechtdoor en ik ben er.
nix faal zit te testen. fail fok snapt BB nietquote:
Je hebt alle tijd nog, pas na 30 Augustus hebben ze problemen met uitleveren.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil dus alvast boeken gaan bestellen voor mijn MBO, heeft van Dijk nog niet de boekenlijst. Hoe komt het dan dat ik die wel heb? Misschien even op mijn fietsje erheen gaan, het is toch zowat alleen maar rechtdoor en ik ben er.
Ik wou ook gewoon op tijd zijn voordat het allemaal fout gaat daar..quote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je hebt alle tijd nog, pas na 30 Augustus hebben ze problemen met uitleveren.
Maar wel alles op tijd inleveren, God weet hoeveel mensen ik mocht mailen met de boodschap dat ze 300 euro of meer mochten dokken omdat ze een dag te laat waren.
Ja jij weet er alles van af, is waar ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe later je besteld, hoe eerder je je spul krijgt hoor
je was niet thuisquote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja als het nou op een fatsoenlijke server van een goede admin zou draaien zou het iets anders zijn. ECHTE goede admins zouden zelfs langskomen om het bij de spelers thuis te fiksen. Maar nee hoor, niks van dat.
Ik weet zeker dat er iemand was om open te doen, had je gewoon naar boven mogen lopen om het te fiksen. Doe ik niet moeilijk over.quote:
Niet hatenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef bobbernaut het volgende:
Owh, .Berend ipv Berend. en ondertitel is Het debiele broertje van Berend.
Kloptquote:Op maandag 9 juli 2012 13:37 schreef Lorrelies het volgende:
Ik begreep dat er een tekkit server van Huib is?
Wanneer, hoelang en waarheen?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef Mender het volgende:
Ik heb er afgelopen weekend echt niet normaal veel gespeeld. En zal vavond weer online komen. Alleen vandaag wel iets minder..... had ik maar al vakantie
Dan pas ik wel opquote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef drumstickNL het volgende:
achtung: als je onze toren ziet dan kun je misschien kapot geblazen worden door een tesla coil
gr
de directie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef Lorrelies het volgende:
Btw, als je die op eet komt die dop er misschien eens uit
Aww :c Wat gebeurt er nou straks als ie er niet uit is?quote:
Ben vanmorgen weer geweest, hij zou met de maag/darm-arts gaan bellen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Aww :c Wat gebeurt er nou straks als ie er niet uit is?Of heeft je dokter daar nog niks over gezegd?
Ik voel niets, ik voel me gewoon normaal. Dus ja..quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ah ok... ben benieuwd! Sterkte nog in de tussentijd
Nee dat is waar (en maar goed ook), maar nou ja, hij moet er toch uit neem ik aan...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik voel niets, ik voel me gewoon normaal. Dus ja..
Jou bannen om je grappen? Nee mang, waarom zeg je dat? Dat zou hetzelfde zijn als je bier weg gooien, of je geld verbranden.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Johan is DE reden dat ik af en toe nog eens inlog op mfok.quote:
Ja?quote:
Nee! Niet gaanquote:
Haiquote:
Ik had al gezegd over hoeveel weken. Dan 4 weken vakantie. Waarheen weet ik nog niet, deze keer niets groots geplanned.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wanneer, hoelang en waarheen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:58 schreef Topiek het volgende:
Saucijzenbroodjes in magnetron ipv oven
[ afbeelding ]
te veel quotes om op te schonenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Jou bannen om je grappen? Nee mang, waarom zeg je dat? Dat zou hetzelfde zijn als je bier weg gooien, of je geld verbranden.
[..]
Johan is DE reden dat ik af en toe nog eens inlog op mfok.
[..]
Ja?
[..]
Nee! Niet gaan... niks van bobber aantrekken....
[..]
Hai
[..]
Ik had al gezegd over hoeveel weken. Dan 4 weken vakantie. Waarheen weet ik nog niet, deze keer niets groots geplanned.
[..]
Pfieuw, dan kan ik dus veilig inloggen? Oh wachtquote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Jou bannen om je grappen? Nee mang, waarom zeg je dat? Dat zou hetzelfde zijn als je bier weg gooien, of je geld verbranden.
Niet onthouden, excuus. Geen blijk van desinteresse, gewoon een lui geheugen.quote:[..]
Ik had al gezegd over hoeveel weken. Dan 4 weken vakantie. Waarheen weet ik nog niet, deze keer niets groots geplanned.
Over 4 weken 4 weken vakantie.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pfieuw, dan kan ik dus veilig inloggen? Oh wacht
[..]
Niet onthouden, excuus. Geen blijk van desinteresse, gewoon een lui geheugen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Zal ik je ff dagvaardigen wegens laster ?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Problemen die niet zouden voorkomen als we een fatsoenlijke admin hadden
Volgende week twee weken vakantie, dan later in het jaar nog eens een weekje of twee. De hele dag uitslapen, gamen en eventueel met de verbouwing van de keuken helpen. Maar daar denk ik nog even over na.quote:
Dus stel dat jij één heel topic mist dan ga je alles teruglezen en ook nog eens beantwoorden?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef Mender het volgende:
Ja ik de hele tijd werken, snelsnel een post maken. Maar lang niet alles gelezen, en alweer een heleboek nieuwe posts. Terwijl ik wel nog op een hoop wil reageren. Nou gewacht op de pauze en toen alles maar in een keer gepost
http://fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus stel dat jij één heel topic mist dan ga je alles teruglezen en ook nog eens beantwoorden?
ik krijg bij jou echt een mental image van een 30 jarige nerdquote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgende week twee weken vakantie, dan later in het jaar nog eens een weekje of twee. De hele dag uitslapen, gamen en eventueel met de verbouwing van de keuken helpen. Maar daar denk ik nog even over na.
Eventueel nog een dag of drie, vier naar Berlijn.
goed punt wel, niet aan gedachtquote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alsof in elke post een gebruikersnaam vermeld wordt.
Tekkit @ Huibster.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar kan ik het beste mijn blokken neerplempen atm?
Ik denk dat ik in het dagelijkse leven meer drink, meer vrienden heb en meer seks dan jij, ja gewoon een socialer leven heb. Alhoewel we bij dat die drie laatste punten de lat naar alle waarschijnlijkheid niet erg hoog hoeven te leggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik krijg bij jou echt een mental image van een 30 jarige nerd
just sai'n
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je bent wel een leuke user trouwens, dus voel je alsjeblieft niet aangevallen.
Was trouwens het nut van whey sjeeks? Ik heb daar nog wat bonnen voor dat spul, maar heeft het echt nut voor iemand die normaal kracht doet of is dat puur voor de mensen die het professioneel doen?quote:
Geen poezelige hello kitty huisjes hea?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Lorrelies het volgende:
O jaIk wil er ook op als het mag, dan kan ik het eens uitproberen
Maar wie vindt dit nou niet leuk?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Geen poezelige hello kitty huisjes hea?
Ik zit ook al met smart te wachten op zo een server.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja als het nou op een fatsoenlijke server van een goede admin zou draaien zou het iets anders zijn. ECHTE goede admins zouden zelfs langskomen om het bij de spelers thuis te fiksen. Maar nee hoor, niks van dat.
Nee mangquote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus stel dat jij één heel topic mist dan ga je alles teruglezen en ook nog eens beantwoorden?
Sosua!quote:
Kom ook op Huibster's tekkit server spelenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar kan ik het beste mijn blokken neerplempen atm?
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Maar wie vindt dit nou niet leuk?[ afbeelding ]
D:quote:
dat hangt weer net iets teveel naar gay enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kusjekroel of dat dan weer niet?
Komaan, je kunt nou niet bepaald kieskeurig zijn?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat hangt weer net iets teveel naar gay enzo.
dus liever niet
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Komaan, je kunt nou niet bepaald kieskeurig zijn?
Een beetje bi is niet bah!
dit dusquote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef vogelkooi het volgende:
Iedere vrouw is bi! Mannen zijn allemaal hetro, en de gay's kunnen gewoon niet kiezen.
zag dat je probeerde te joinen, zeker ook gezeik met de launcher?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Lorrelies het volgende:
O jaIk wil er ook op als het mag, dan kan ik het eens uitproberen
Slechts alle lekkere vrouwens zijn bi. En voor iemand als Clint Eastwood of B.A. Baracus zou ik zonder nadenken bi worden, no doubts.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef vogelkooi het volgende:
Iedere vrouw is bi! Mannen zijn allemaal hetro, en de gay's kunnen gewoon niet kiezen.
Joah, maar ik probeer nog wat uit. Ik laat het wel weten als het echt niet werktquote:Op maandag 9 juli 2012 15:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zag dat je probeerde te joinen, zeker ook gezeik met de launcher?
Ja wat is tekkit. Zeg maar industrialisatie in minecraft, dus machines laten minen, nieuwe soorten planten maken, ringen maken om mee te kunnen vliegen. etc.
Perkamentus was ook ghey..quote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat hangt weer net iets teveel naar gay enzo.
dus liever niet
Het is een supplement, wat betekent dat je het kan gebruiken ter vervanging/toevoeging van een maaltijd. Maar normaal gezien zou je alles met normaal voedsel kunnen bereiken. Whey is een beetje overrated geworden.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was trouwens het nut van whey sjeeks? Ik heb daar nog wat bonnen voor dat spul, maar heeft het echt nut voor iemand die normaal kracht doet of is dat puur voor de mensen die het professioneel doen?
Dirtpenissen van 3x4?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef mschol het volgende:
iemand nog minecraft ideetjes? ik wil wel weer MC'en maar heb geen leuk idee om te maken..
Ah, duidelijk. Niet per sé noodzakelijk dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is een supplement, wat betekent dat je het kan gebruiken ter vervanging/toevoeging van een maaltijd. Maar normaal gezien zou je alles met normaal voedsel kunnen bereiken. Whey is een beetje overrated geworden.
not satisfying enough...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dirtpenissen van 3x4?
haha; volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Hangt er vanaf of je o.a die extra eiwitten mbt spierherstel nodig hebt. Zware cardio/krachttrainingen maken het wel nuttig voor herstel.
sportschoolquote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Hangt er vanaf of je o.a die extra eiwitten mbt spierherstel nodig hebt. Zware cardio/krachttrainingen maken het wel nuttig voor herstel.
Nee, er wordt gewoon aangeraden om alles met normaal voedsel te bereiken. Stel dat jij je eiwit behoefte op een bepaalde dag niet kunt behalen door een verhindering, dan kun je dus snel zo'n shake nemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Niet per sé noodzakelijk dus.
haha; volgens mij moet je de vorige pagina nog eens nalezenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
haha; volgens mij zit je in het verkeerde topic
Ah, duidelijk. Ik zit er een uurtje of anderhalf in de twee dagen, dus dat lijkt mij bijlange na niet genoeg om die shakes te hoeven gebruiken, ook omdat ik vrij gevarieerd eet (ik wissel chips en winegums en drop regelmatig af).quote:Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik heb stiekem het idee dat er vast al wel zoiets op youtube staat of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef shaderon het volgende:
[..]I knew it D:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Deze danquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:07 schreef shaderon het volgende:
[..]
Deze dan
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog altijd geen bewegende piston penis tegengekomen? Zal misschien ook niet zo makkelijk te maken zijn :p(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Nice!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef tuut-chips het volgende:
Autotheorie in een keer gehaald, 19/25 op gevaarherkenning en 35/40 (maximaal aantal fouten) op regels en inzicht
Beterquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef tuut-chips het volgende:
Autotheorie in een keer gehaald, 19/25 op gevaarherkenning en 35/40 (maximaal aantal fouten) op regels en inzicht
nog niet. Nouja deze danquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Omg
Maar nog altijd geen bewegende piston penis tegengekomen? Zal misschien ook niet zo makkelijk te maken zijn :p
Precies! Gehaald is gehaald tochquote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nice!Ik had bij dat laatste onderdeel ook 5 fout inderdaad
Maar ik dacht, boeiend, ik heb het gehaald
Deze is wel baasquote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef tuut-chips het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nice!Ik had bij dat laatste onderdeel ook 5 fout inderdaad
Maar ik dacht, boeiend, ik heb het gehaald
Thanks!quote:
Thanks! Viel inderdaad wel mee, die vragen van Verjo op de cd waren een stuk moelijker. Had het boekje 1 keer doorgelezen en de hele cd doorgewerkt (650 vragen ofzo), en nog twee of drie extra examens gedaan op andere sites (volkswagenrijbewijs.nl is super!)quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd pik, het viel nog wel mee toch?
Lol je krijgt juist boete als je ze aanrijdtquote:Op maandag 9 juli 2012 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Thanks! Viel inderdaad wel mee, die vragen van Verjo op de cd waren een stuk moelijker. Had het boekje 1 keer doorgelezen en de hele cd doorgewerkt (650 vragen ofzo), en nog twee of drie extra examens gedaan op andere sites (volkswagenrijbewijs.nl is super!)
Ik had bij gevaarherkenning een vraag waar er 15 jonge eendjes over de weg liepen. Ik mocht niet remmen
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Thanks! Viel inderdaad wel mee, die vragen van Verjo op de cd waren een stuk moelijker. Had het boekje 1 keer doorgelezen en de hele cd doorgewerkt (650 vragen ofzo), en nog twee of drie extra examens gedaan op andere sites (volkswagenrijbewijs.nl is super!)
Ik had bij gevaarherkenning een vraag waar er 15 jonge eendjes over de weg liepen. Ik mocht niet remmen
[ Bericht 3% gewijzigd door Lorrelies op 09-07-2012 16:36:43 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Nee, dan breng je het verkeer in gevaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lol je krijgt juist boete als je ze aanrijdt
Oh, sorry. Laat ik even verkeersadvies aannemen van de enige twaalfjarige in dit topic.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lol je krijgt juist boete als je ze aanrijdt
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]Mooi niet dat ik doorrij als dat ooit gebeurt hoor... nou ja, tenzij er misschien een giga vrachtwagen aan het bumperkleven is achter mij en we rijden allebei 80
Maar zelfs danZulke eendjes waren het, maar dan op een 30 kilometer-weg. Welke zielloze mafkees bij het CBR heeft die vraag in het examen gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben 14 kloothommelquote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Oh, sorry. Laat ik even verkeersadvies aannemen van de enige twaalfjarige in dit topic.
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 16:40 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Zulke eendjes waren het, maar dan op een 30 kilometer-weg. Welke zielloze mafkees bij het CBR heeft die vraag in het examen gestopt
Die heeft hij al. Voordat hij de baard in de keel kreeg had hij een hond als tolk.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:43 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het klinkt als hij z'n baard in de keel krijgt [ afbeelding ]
maar die eendjes zijn ook verkeersdeelnemers.....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, dan breng je het verkeer in gevaar.
Yep maar toch mag het niet! Wel triest trouwens dat ik in GTA vrolijk met m'n SUV over het voetpad heenjas en alle oude dametjes meeneem, maar als ik een plaatje van een paar eendjes zie met moeite op "doorrijden" kan drukkenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
InderdaadMaar 30km is niet zo snel, dan kun je op zich wel remmen lijkt mij
Computer kan dat toch wel afspelen?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef tuut-chips het volgende:
Ik was net in de stad trouwens, ik had bijna een cd gekochtik heb niet eens een cdspeler
Same herequote:Op maandag 9 juli 2012 16:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Yep maar toch mag het niet! Wel triest trouwens dat ik in GTA vrolijk met m'n SUV over het voetpad heenjas en alle oude dametjes meeneem, maar als ik een plaatje van een paar eendjes zie met moeite op "doorrijden" kan drukken
Waarvan?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef tuut-chips het volgende:
Ik was net in de stad trouwens, ik had bijna een cd gekochtik heb niet eens een cdspeler
Haha heb ik ooit met jou gepraat?quote:
Ik denk Berend kloon.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haha heb ik ooit met jou gepraat?
Maar ik krijg de baard in mn keel jwz
Wel kut dat je stem soms zo raar is opeens hahaha
Ik vond het altijd zo schattig als iemands stem oversloegquote:Op maandag 9 juli 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haha heb ik ooit met jou gepraat?
Maar ik krijg de baard in mn keel jwz
Wel kut dat je stem soms zo raar is opeens hahaha
Ik schaam me niet, vind t wel grappigquote:Op maandag 9 juli 2012 17:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo schattig als iemands stem oversloeg
En die jongens zich maar rot schamen
Ja, maar dan zou ik het afspelen in Spotify of iTunes waar al die nummers toch al instaanquote:Op maandag 9 juli 2012 16:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Computer kan dat toch wel afspelen?
[..]
Same here![]()
Ah, zoquote:Op maandag 9 juli 2012 18:16 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik het afspelen in Spotify of iTunes waar al die nummers toch al instaan
JRE installeren. http://www.oracle.com/tec(...)ownload-1591157.htmlquote:Op maandag 9 juli 2012 18:50 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf is er aan de hand als je pc bij de Tekkit installatie zegt: "can't find java directory" ?
Terwijl het er wel is natuurlijk
vaker zeuren, kan welquote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat een bullshit bij Van Dijk:
Het is niet mogelijk om je boekenpakket bij ons af te halen. Jouw boekenpakket wordt door PostNL bezorgd op jouw huisadres of op school.
7,50 dus betalen ervoor terwijl ik het met de fiets kan ophalen. Klojo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |