AHAHHAHAAAHAHAHAHAHAHHAHA....kuch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die is nu uit frustratie de materiaalman van PSV in elkaar aan het timmeren omdat hij niet wil plassen.
Jaap Stam is lovend. „Ricardo heeft alles om als verdediger te slagen. Hij is snel, technisch vaardig, sterk en wordt puur verdedigend steeds beter.”quote:
Ik geloof je graag. Ken hem nog niet zo goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Jaap Stam is lovend. „Ricardo heeft alles om als verdediger te slagen. Hij is snel, technisch vaardig, sterk en wordt puur verdedigend steeds beter.”
Veruit het grootste verdedigende talent van Nederland, terechte keuze.
waordt, leuk. Wachten tot dat gehackt wordt, liggen de rellen van dat forumpje meteen op straat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:29 schreef tong80 het volgende:
HILVERSUM (ANP) - Louis van Gaal wil weten hoe lang de internationals slapen. De bondscoach van het Nederlands elftal zei dit dinsdag in een gesprek met BNR Nieuwsradio. Via een website moeten de spelers van Oranje hun nachtrust gaan bijhouden.
,,Zo ver moet je gaan. Alleen moet je de spelers overtuigen dat het geen controlemiddel is, maar dat het iets is voor henzelf. Dat ze beter gaan herstellen van al hun inspanningen'', aldus Van Gaal. Hij wil het contact met zijn internationals überhaupt intensiever maken. ,,Dat kan door middel van moderne communicatie. Daarvoor heb ik ook zo'n computergoeroe. Die kan zo'n website maken, daar kunnen spelers op inloggen en daar kan ik beelden laten zien en discussies voeren.''
![]()
We zijn begonnen.
Zoiets verzin je toch niet ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waordt, leuk. Wachten tot dat gehackt wordt, liggen de rellen van dat forumpje meteen op straat.
Van Gaal valt nu al in de oude fout
Beter lezen dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Vraag me af waarom Narsingh niet is geselecteerd.
Was er al achter gekomen toen ik ging Google'n ff editen dan speciaal voor jouquote:
wat zei hij dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef GeorgKacher het volgende:
Van der vaart was op de radio zeer openhartig en kritisch over van Gaal. Toch moedig dat hij stelling durft te nemen.
quote:
Bron: Fcupdatequote:Van der Vaart: "Slaapcontrole gaat te ver"
Het computersysteem waarmee Louis van Gaal de slaappatronen van de spelers van Oranje in de gaten wil houden, valt niet in goede aarde bij Rafael van der Vaart. De middenvelder denkt dat het weinig zin heeft en vindt het ook te ver gaan.
Tegenover de NOS liet Van der Vaart weten het niet te zien zitten. “Ik heb weinig verstand van computers, maar behalve dat lijkt het me niet te controleren wanneer iemand gaat slapen. Je kunt ook inloggen en dan op stap gaan natuurlijk.”
“Ik vind dit ook te ver gaan. We zijn allemaal professioneel en we weten wat nodig is om een topprestatie te leveren. Niemand hoeft mij te gaan uitleggen wanneer ik moet gaan slapen”, aldus Van der Vaart.
Ben ook benieuwd hoe het uit gaat pakken. Of VDV er alsnog aan meedoet of dat Van Gaal zich terugtrekt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef GeorgKacher het volgende:
Van der vaart was op de radio zeer openhartig en kritisch over van Gaal. Toch moedig dat hij stelling durft te nemen.
Als je denkt dat Van Gaal zich af laat schrikken van 1 speler dan ken je Van Gaal nog niet. Zelfs als het halve team er tegen zou zijn, zou hij het nog doorzetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe het uit gaat pakken. Of VDV er alsnog aan meedoet of dat Van Gaal zich terugtrekt.
Wat bedoel je ? Verduidelijk het eens. Ik begrijp de vergelijking niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef Ringo het volgende:
Deze ouwe voetbalnazi zet desnoods de gestapo in om zijn spelers-pionnen zover te krijgen.
Ik gok dat het hele verhaal ook een beetje opgeklopt is, maar als je slaap patronen gaat controleren heb je niet echt veel vertrouwen in de zelfstandigheid van je spelers en om dat gelijk bij je aanstelling te zeggen is misschien niet heel handig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:40 schreef rubbereend het volgende:
VDV heeft ook gewoon gelijk. Als bondscoach is dat niet taak. En al helemaal niet omdat nog voor je in dienst bent zo erin te gooien.
Ik denk dat dat nog wel mee gaat vallen, of voor jou tegen gaat vallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef Pugg het volgende:
[..]
De definitieve afgang van de brulkikker![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Jojoke het volgende:
Hier nog een interview uit december 2010 met wat interessante antwoorden van Louis.
- Afellay vindt hij een nummer tien, hij zou eerder Van der Vaart erbij (Bayern) halen dan Afellay, die heeft bewezen scorend vermogen te hebben. Het is afwachtend of Afellay het redt in Spanje, maar heeft een positieve indruk.
- Innovaties haalt Van Gaal via zijn computergoeroe Max Reckers erbij, die uit de hockeywereld komt.
- Van Gaal zegt dat hij spelers niks oplegt. Speler moet achter nieuwe methoden staan, anders heeft het geen zin.
- Hij wil bondscoach worden, omdat hij in clubvoetbal alles heeft gewonnen en het een rustiger bestaan is.
- "Wat betreft de vedettekwestie: ook bij Bayern München werk ik met oudere spelers. En óók jonge spelers kunnen niks van je aannemen. Die moet je dan niet selecteren, zo simpel is het. Destijds in 2000 kon ik dat nog niet, was de generatie die erachteraan kwam nog te jong of nog niet goed genoeg.”
- Leidenschaft en Begeisterung staat hoog in Van Gaal's vaandel
- Van Gaal houdt niet van het naturaliseren van spelers. Spelers met dubbele nationaliteiten zingen nooit volkslied mee, dat moet je niet willen. Niet geboren in Nederland, niet de culturele achtergrond? Dan ook geen Oranje. Dag Douglas![]()
- Van Gaal vindt dat de KNVB een regeling moet instellen dat er minimaal zes zelf opgeleide spelers in het eerste staan bij Nederlandse clubs.
http://www.piucalcio.nl/louis-van-gaal,-een-flexibele-man.html
Wat is die man toch vol van zichzelfquote:Wat mezelf betreft: ik heb geen enkele ambitie de politiek in te gaan. Ik ben aan het eind gekomen van mijn carrière en ben niet op zoek naar ‘iets anders’, nooit geweest ook. Wel heb ik in bescheiden kring eens gezegd, zo rond de opgang van Pim Fortuyn en Geert Wilders, dat ik dat ook wel zou kunnen. Daarmee bedoelde ik: als je maar de dingen zegt die aansluiten bij het volk, dat welbespraakt en met een goede presentatie doet, dan kom je er wel. En dat kan ik dus ook.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
[..]
Wat is die man toch vol van zichzelf
Daar is anders ook geen reden toequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:22 schreef rubbereend het volgende:
De voorselectie was al nauwelijks vernieuwd
zeg ik ook niet, reageer alleen op die postquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Daar is anders ook geen reden toe
Met de nadruk op "lijkt" ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef Oldie57 het volgende:
Goede persconferentie en interview van Van Gaal. Zo lijkt hij een sympathieke man.
Wat een zuiger he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:11 schreef louter_genieten het volgende:
het wordt genieten met Bert M en Louis
Ik hoop het niet. Over het paard getild ventje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Stiggie het volgende:
Zou appelflap in de basis starten? Mooi goaltje maakte hij vandaag
De pers en de supporters vielen over hem heen omdat hij helemaal niet voor de camera's wilde verschijnen. Ik denk dat vrijwel iedereen er mee kan leven dat je niet over je club (en eventueel andere randzaken) wil spreken terwijl je met Oranje bezig bent. Zoals hij in het laatste interview met Bertje zegt:'nee, ik ben bij Oranje, dus laten we het vooral over Oranje hebben'. Prima.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef Komakie het volgende:
Op zich geen onlogische regel.
Van Persie wilde zich ook al nergens over uitlaten tijdens het EK. Toen viel de hele pers er over en als je officieel mededeelt (hoewel dit niet erg officieel lijkt) is het gelijk ook duidelijk.
Denk dat Van Gaal en Afellay geen gelukkige samenwerking gaat worden, maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Stiggie het volgende:
Zou appelflap in de basis starten? Mooi goaltje maakte hij vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |