Hier hetzelfde de hele tijdquote:Op zondag 8 juli 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik helemaal kijken op voetbaprimeur enzo
Blind > Willems.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie dachten serieus dat het echt was?Eerder 8k.
Je weet het niet hequote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie dachten serieus dat het echt was?Eerder 8k.
Ik begin me al een stuk minder te schamenquote:
Hier moet ik davy overigens gelijk gevenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je echt alleen maar posten over FM? En dan mij beschuldigen van geen niveau
Mwa.. Davy moet niet zo zeuren.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier moet ik davy overigens gelijk geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal anders laat ik na je post in de Feyenoord reeks ook deze verwijderen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik word ook ziek van dat FM van a422, kk erop ermee man.
Wat had ie gepost danquote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal anders laat ik na je post in de Feyenoord reeks ook deze verwijderen.
Wtf, waarom is mn post wegquote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal anders laat ik na je post in de Feyenoord reeks ook deze verwijderen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zei op die post van Caland "Cabral is ook echt een kakkerlak".
Heb je echt TR gemachtquote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond je post wel degelijk over de schreef gaan en heb deze dan ook laten verwijderen om je moderator droom levend te houden
Hommo, pauper muziek.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
BUT I SET FIIIIIIIIIRE TO THE RAIN, WATCHED IT POUR AS I TOUCHED YOUR FAAAACE
Zelfbescherming je bedankt mij later nog wel.quote:
quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Hey denken jullie dat Badr Hari het wel of niet heeft gedaan, die mishandeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |