abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 juli 2012 @ 00:26:33 #51
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_113953588
Dacht TS hier zelf ook nog even te komen posten of was het een hit-'n-run topic?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 9 juli 2012 @ 00:48:00 #52
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113954414
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Strani het volgende:
Dacht TS hier zelf ook nog even te komen posten of was het een hit-'n-run topic?
Die is nu ruzie met dr vriend maken omdat fokkers zeggen dat hij toch wel vreemd gaat als hij daar zin in heeft en ze er niets aan kan veranderen.
pi_113955345
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:

Volgens deze vrienden zijn de indonesische dames daar ook regelrechte sletten (no offense) en spreiden ze binnen een paar minuten voor iedere blanke man de benen.

Dat is een flagrante leugen. Gaat hij niet naar Thailand?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  maandag 9 juli 2012 @ 01:53:49 #54
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_113956150
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:22 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Dat is een flagrante leugen. Gaat hij niet naar Thailand?
Misschien gaan z'n vrienden altijd naar een bordeel op vakantie.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_113957885
Ik geloof zelf ook wel dat als iemand vreemd wil gaan hij dat toch wel doet, maar ik geloof ook dat een bepaalde situatie iemand zeker wel over een bepaalde streep kan trekken.

De vakantie was geboekt toen het nog goed ging. Maar nu het slecht gaat begin ik et steeds meer tegenop te kijken, niet eerlijk, dat weet ik maar goed..

En ik kan hem tegenhouden, het is namelijk ons vakantiehuis waar hij en zijn vrienden heengaan. Maar dat zal helemaal een killer zijn. Dus ook nav jullie meningen heb ik besloten om hem gewoon te laten gaan zonder ruzie te maken, anders zit hij ook met een kutgevoel daar. En na de vakantie kijken wat het wordt.
pi_113957914
TS mannen kunnen ook naar uitgaansgebieden gaan zonder te neuken en gewoon voor een leuke tijd met vrienden gaan heb vertrouwen.
pi_113978345
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het van hem geen actie die nou veel vertrouwen geeft voor de toekomst van jullie relatie. Het stelt jouw vertrouwen onnodig op de proef.
Dit inderdaad. Heb je het al tegen hem verteld hoe je je voelt?
pi_113994588
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 07:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik geloof zelf ook wel dat als iemand vreemd wil gaan hij dat toch wel doet, maar ik geloof ook dat een bepaalde situatie iemand zeker wel over een bepaalde streep kan trekken.

De vakantie was geboekt toen het nog goed ging. Maar nu het slecht gaat begin ik et steeds meer tegenop te kijken, niet eerlijk, dat weet ik maar goed..

En ik kan hem tegenhouden, het is namelijk ons vakantiehuis waar hij en zijn vrienden heengaan. Maar dat zal helemaal een killer zijn. Dus ook nav jullie meningen heb ik besloten om hem gewoon te laten gaan zonder ruzie te maken, anders zit hij ook met een kutgevoel daar. En na de vakantie kijken wat het wordt.
Ik gok op een meisje. Maar ze hebben daar vast ook hele goedkope condooms dus misschien heb je geluk :+
pi_114049614
faaal. Bali is Hindoeiistisch en niet Islamitisch!
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:35:11 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114049922
Okay, dus die vrienden boeken een vakantie in jouw Balinese vakantiehuis? Typisch.
Anyhood, het is de kat op het spek binden. Met het equivalent van 50 euro kun je net doen alsof je miljonair bent in een club als Ku de Ta of Double Six (ofwel double sex). Compleet met gewillige vrouwtjes die niet weg te slaan zijn.

En aangezien je vriendje in het verleden al heeft bewezen niet echt standvastig te zijn ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')