Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Geschorst toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef BDIL het volgende:
Waarom zit Beckham bij Wimbledon finale als LA Galaxy vanavond speelt ?
Of je nou op 5 of 15 minuten komt maakt ook niet meer uit. Hopelijk laat hij over een weekje nog wat zienquote:
Ok, doe ik nooit wat meequote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef stoereboii het volgende:
Ravioli ik inv jou wel want vind jouw stadion zo kut
Weer een kansloze tour voor Rabo.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of je nou op 5 of 15 minuten komt maakt ook niet meer uit. Hopelijk laat hij over een weekje nog wat zien
chuzzz.comquote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef Luukiee09 het volgende:
Wat was ook al weer die site waar je teams kan maken? Geen futhead.
Dat vind ik wel meevallen. Toen met Rasmussen was het een verkeerde keuze hem eruit te zetten. Jaar ervoor werd Rasmussen 3e, ook prima en ze hebben zat goede tours gehad. Met Dekker, met McEwen, met Weening was ook een prima tour. Menchov heeft ook wel degelijke rondes gereden en Freire heeft ook wel genoeg overwinningen gepakt. De laatste paar jaar is het wel wat magerder geworden.quote:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van en volg het pas de laatste paar jaar. Dus vandaarquote:Op zondag 8 juli 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Toen met Rasmussen was het een verkeerde keuze hem eruit te zetten. Jaar ervoor werd Rasmussen 3e, ook prima en ze hebben zat goede tours gehad. Met Dekker, met McEwen, met Weening was ook een prima tour. Menchov heeft ook wel degelijke rondes gereden en Freire heeft ook wel genoeg overwinningen gepakt. De laatste paar jaar is het wel wat magerder geworden.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van en volg het pas de laatste paar jaar. Dus vandaar
He royboii wanneer kom je me nou inmakenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zeg maar wanneer je wilt ik kan zometeen wel
Ik onderbouw het altijd met, ik vind hem/het een mongoolquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker ongefundeerd je mening gevenDaar moet jij toch ook van houden.
Doe Bianchi ipv Pasquato. Heb je een rappe kleine kut kabouter en een tank!quote:
Nee manquote:Op zondag 8 juli 2012 17:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Bianchi ipv Pasquato. Heb je een rappe kleine kut kabouter en een tank!
Nu heb je 3 zwakke hazen voorinquote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee manHeb ook nog Kabir op de bank maar vind Pasquato toch fijner vanwege zijn passing
Miccoli 68 strength hij is echt een klein baasjequote:
Daar hebben ze allemaal geen gebrek aan in ieder gevalquote:
Ze spelen prima hoorquote:
Jij bent wel een klein pace sletje is het nietquote:Op zondag 8 juli 2012 17:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ze spelen prima hoor.
Als ik maar ongeveer 90 chem of meer heb vind ik het wel mooi.
Ja, in dit spel is pace alles, ik heb vaak genoeg geprobeerd met IF Berbatov/IF Pizarro bijvoorbeeld te spelen, maar zonder pace lukt gewoon niks aangezien je altijd outpaced wordt door Chiellini, Dede, T.Silva etc.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent wel een klein pace sletje is het niet
Je moet gewoon anders spelen, mijn voorhoede heeft nu ook <80quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, in dit spel is pace alles, ik heb vaak genoeg geprobeerd met IF Berbatov/IF Pizzaro bijvoorbeeld te spelen, maar zonder pace lukt gewoon niks aangezien je altijd outpaced wordt door Chiellini, Dede, T.Silva etc...
Je bent gewoon slecht.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, in dit spel is pace alles, ik heb vaak genoeg geprobeerd met IF Berbatov/IF Pizarro bijvoorbeeld te spelen, maar zonder pace lukt gewoon niks aangezien je altijd outpaced wordt door Chiellini, Dede, T.Silva etc...
FIFA is gewoon totaal niet realistisch. In het algemeen geldt toch ook niet dat snelle voetballers IRL beter zijn dan langzamere voetballers.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, in dit spel is pace alles, ik heb vaak genoeg geprobeerd met IF Berbatov/IF Pizarro bijvoorbeeld te spelen, maar zonder pace lukt gewoon niks aangezien je altijd outpaced wordt door Chiellini, Dede, T.Silva etc...
Geldt in FIFA toch ook niet altijd ... ik vond IF berbatov best fijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FIFA is gewoon totaal niet realistisch. In het algemeen geldt toch ook niet dat snelle voetballer IRL beter zijn dan langzamere voetballers.
Nee, daarom.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FIFA is gewoon totaal niet realistisch. In het algemeen geldt toch ook niet dat snelle voetballer IRL beter zijn dan langzamere voetballers.
Okiquote:
You are just badquote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, daarom.
In het echt is Agbonlahor ook wel snel, maar het is niet zo dat hij iedereen voorbij rent en alles erin pompt etc. Hij is helemaal niet goed. Terwijl in het echt een Huntelaar bijvoorbeeld, met weinig pace, heerlijk speelt. Fifa is zeer onrealistisch,ja.
En ibrahimovic dan? Die heeft toch ook niet heel veel pace en is wel goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, daarom.
In het echt is Agbonlahor ook wel snel, maar het is niet zo dat hij iedereen voorbij rent en alles erin pompt etc. Hij is helemaal niet goed. Terwijl in het echt een Huntelaar bijvoorbeeld, met weinig pace, heerlijk speelt. Fifa is zeer onrealistisch,ja.
Wat? Jij gaat CONTINU di Natale naar Ibra, dan meteen pass geven of rennen en dan voorzetquote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef stoereboii het volgende:
Ik kap ermee als je het zo moet doen met je lb y en dan pace abuse met cisse...
Niet iedereen is er goed meequote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ibrahimovic dan? Die heeft toch ook niet heel veel pace en is wel goed.
je was gewoon slecht man. Geef het toe. Je hebt gewoon geluk dat je sakho en mangala had staan. Nu kraam je echt bullshit uitquote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat? Jij gaat CONTINU di Natale naar Ibra, dan meteen pass geven of rennen en dan voorzet![]()
Ik was gewoon beter, onderschepte beter. Toch win jij 2-1.
Nou ja, ik vind het juist een leuke uitdaging om met iets minder pace te spelen. Spelers als Ibra,Balotelli die groot en sterk zijn liggen mij veel meer en vind ik gewoon wel leuk om beetje mee te kloten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet iedereen is er goed mee.
(Hiermee verwijs ik niet naar mijzelf)
Laat gaan johquote:Op zondag 8 juli 2012 17:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je was gewoon slecht man. Geef het toe. Je hebt gewoon geluk dat je sakho en mangala had staan. Nu kraam je echt bullshit uit
Scheelt dat je alleen maar 1-2'tjes doet, die verdedigers stappen dan toch dom inquote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geldt in FIFA toch ook niet altijd ... ik vond IF berbatov best fijn.
Balotelli is best snelquote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het juist een leuke uitdaging om met iets minder pace te spelen. Spelers als Ibra,Balotelli die groot en sterk zijn liggen mij veel meer en vind ik gewoon wel leuk om beetje mee te kloten.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je was gewoon slecht man. Geef het toe. Je hebt gewoon geluk dat je sakho en mangala had staan. Nu kraam je echt bullshit uit
Speel eerst even de 2e wedstrijd en daarna mogen jullie er een superextragroteknalhardemega fittie van maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent echt een trieste Belg. Ik had echt makkelijk 3-1 voor kunnen staan in de rust.
En je hebt een keer de lat geraakt
ik weiger door te gaan. Ik stap uit het toernooiquote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speel eerst even de 2e wedstrijd en daarna mogen jullie er een superextragroteknalhardemega fittie van maken.
Gelukkig is er nog een terug wedstrijd in dit toernooi. Veel plezier en lief zijn voor elkaarquote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent echt een trieste Belg. Ik had echt makkelijk 3-1 voor kunnen staan in de rust.
En je hebt een keer de lat geraakt
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik weiger door te gaan. Ik stap uit het toernooi
U maakt een statement?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lindgren wannabeequote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zelf moeten kunnen bepalen of een team een pacehoerenteam is of niet. Sommige zweten, sommige gebruiken hun keeper als GJE keeper, andere spelen weer puur op balbezit. Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie speelt? Als ik met 8-0 wordt weggespeeld door een paceteam, dan zit ik daar niet mee, maar het is niet mijn manier van voetbal spelen. Van mij mag diegene lekker blij zijn met z'n overwinning.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
Is dit een pace hoer team?
[ afbeelding ]
Ik doe vrijwel geen 1-2 tjes meer zoals ik in het begin deedaf en toe wel voor de variatie.
Standaard tegenstanders en vervolgens alleen maar lb+y doenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
25e minuut 3-0 voor in de finale..
En net na de aftrap in het begin, ging hij alleen maar tricks doen terwijl ik niet in de buurt was, en skillpassjes geven enzo, en nu pak ik hem rustig aan.
[..]
Wat is een GJE keeper?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zelf moeten kunnen bepalen of een team een pacehoerenteam is of niet. Sommige zweten, sommige gebruiken hun keeper als GJE keeper, andere spelen weer puur op balbezit. Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie speelt? Als ik met 8-0 wordt weggespeeld door een paceteam, dan zit ik daar niet mee, maar het is niet mijn manier van voetbal spelen. Van mij mag diegene lekker blij zijn met z'n overwinning.
Als een mongool steeds je keeper 30 meter uit zijn doel laten komen. Veel van die Engelse kutkindjes doen dat ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat is nou een GJE keeper?
een snelle keeper ofzo?
Quel gedraagt zich mannelijker dan menig PS3' erquote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
Doet die 5voor12 ook nog mee, dat 5atb teampje is ook potentieel ruzie materiaal
E: als je het over de duvel hebt
Een eckte Stoereboiii had nog een potje gespeeld en eraf gemoeten met 4 rode kaarten.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Quel gedraagt zich mannelijker dan menig PS3' er
[..]
Oh, hahaha,quote:Op zondag 8 juli 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als een mongool steeds je keeper 30 meter uit zijn doel laten komen. Veel van die Engelse kutkindjes doen dat ook.
Jij noemt nu een kans van de velen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef stoereboii het volgende:
Ook nog zeveren over je kansen he? Skrtel loopt tegen cech en bal rolt weg. Dat jij dat niet afmaakt zegt gewoon iets over jou...
Ik doe wel mee!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef Thorb het volgende:
Iemand potje xbox? Kunnen we daarna even ruzieën
Wat mis ik?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
Doet die 5voor12 ook nog mee, dat 5atb teampje is ook potentieel ruzie materiaal
E: als je het over de duvel hebt
Ga rennen met je nzogbia, benzema en cissequote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jij noemt nu een kans van de velen.
En ja, maar dat betekent niet dat het geen kans is
Hij is een pacehoer en een vriendje van GJE, pak hem aan mijn zoon!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga rennen met je nzogbia, benzema en cisse
Ok, ga rennen en voorzetten met je di Natale en lekker koppen met je iBra.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga rennen met je nzogbia, benzema en cisse
Geniet je hier niet van?quote:
Ravioli speelde tegen SB en ze beschuldigen elkaar ervan te 'pacewhoren'quote:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het jammer dat met de PS3' ers geen fatsoenlijk toernooi af te werken is.quote:
Passen met Pirlo en dan even sprinten met ibra is geen pace abuse denk ik zoquote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ok, ga rennen en voorzetten met je di Natale en lekker koppen met je iBra.
Men zit weer eens te zeveren, zo van amai meneer geeft transpirerende ballen op hunnes snelle voorwaarden om zo de doelbewaarder te passeren.quote:
Hierbij nodig ik je uit om naar de Xbox over te stappen. Je bent van harte welkom.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het jammer dat met de PS3' ers geen fatsoenlijk toernooi af te werken is.
Wat een weners.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Men zit weer eens te zeveren, zo van amai meneer geeft transpirerende ballen op hunnes snelle voorwaarden om zo de doelbewaarder te passeren.
Allez zeg, wat een zemmers
Mijn Miranda zegt dat ook altijd; Pa zegt ze, hoe jij zwetende ballen geeft... ah ja, zo geef ik zwetende ballenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Men zit weer eens te zeveren, zo van amai meneer geeft transpirerende ballen op hunnes snelle voorwaarden om zo de doelbewaarder te passeren.
Allez zeg, wat een zemmers
....quote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Passen met Pirlo en dan even sprinten met ibra is geen pace abuse denk ik zo
Dat doen we pas als Toefjes een Xbox heeft. Dan gaan wij ook fittie maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Komt er ook ooit nog een toernooi voor de Xbox? lijkt me leuk.
Wanneer is Toefjes van plan een Xbox te gaan halen ?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat doen we pas als Toefjes een Xbox heeft. Dan gaan wij ook fittie maken.
Bitch aub vraag rijst, lindgren of gje. Die zeggen allemaal iets andersquote:Op zondag 8 juli 2012 18:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
....
Pff. Je weet dat het zo gaat: -random speler- naar Di Natale, hij lekker rennen, en Ibra die schiet of kopt. Verklaart jouw goals ook
Nee maar we hebben wel een geluidssysteem die de kanonnade heeft geregistreerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Is er videomateriaal beschikbaar als bewijs?
Dit is het moment waar ik erin springquote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar we hebben wel een geluidssysteem die de kanonnade heeft geregistreerd.
Laat maar gaan, hij is dom.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bitch aub vraag rijst, lindgren of gje. Die zeggen allemaal iets anders
Haha, je sloopt me, heb al door dat jij erg goed bentquote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wanneer is Toefjes van plan een Xbox te gaan halen ?
Ik wil wel een leuke fittie maken na mijn verloren partij
Hahaha, valt mee hoor, ben prima te kloppenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je sloopt me, heb al door dat jij erg goed bent![]()
Poker, Fuszy, Lindgren, zullen we een xBox kopen?
Niet allemaal, dan verschuift het probleem zichquote:Op zondag 8 juli 2012 18:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hahaha, valt mee hoor, ben prima te kloppen.
Koop gewoon allemaal een Xbox!
Openingsgoal manquote:Op zondag 8 juli 2012 18:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal zo even kjken maar ik heb niets afgelegd bij de keeper.
daar zijn ook te veel 12 jarige helden te vindenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je sloopt me, heb al door dat jij erg goed bent![]()
Poker, Fuszy, Lindgren, zullen we een xBox kopen?
Zoals ikquote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar zijn ook te veel 12 jarige helden te vinden
alles zit me tegen vandaag.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal zo even kijken, moet je niet nog 4 keer scoren want dan gaan we eerst verlengen
Maar het geouwehoer komt hier meestal van de jonge garde ps3'ers vandaan. Vanmiddag ging het tussen Rijst en Lindgren even fout, maar Rijst bood zijn excuses aan voor het mannetje in de goal bij vrije trappen etc en Lindgren bood zijn excuus aan voor het leaven. Zo kan het dus ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja maar die discussies en geouwehoer, dat is FIFA op zijn best man. Als je met vrienden FIFA zit te spelen en er beetje irritatie komt is het altijd leuk ookquote:Op zondag 8 juli 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het geouwehoer komt hier meestal van de jonge garde ps3'ers vandaan. Vanmiddag ging het tussen Rijst en Lindgren even fout, maar Rijst bood zijn excuses aan voor het mannetje in de goal bij vrije trappen etc en Lindgren bood zijn excuus aan voor het leaven. Zo kan het dus ook.
* vandermar meldt zichquote:Op zondag 8 juli 2012 18:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja DIE KEEPER KON ER HELEMAAL NIKS AAN DOENquote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
Ik doe een kap beweging op rand 16 en geef een voorzet met Walcott op RvP die de bal bij de 2e paal inkopt, is dat ook al sweaty?
RUSTIG AAN JONGUHquote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ja DIE KEEPER KON ER HELEMAAL NIKS AAN DOEN
Kon je keeper bij de andere 4 goals ook nietquote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ja DIE KEEPER KON ER HELEMAAL NIKS AAN DOEN
Kom potje?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kon je keeper bij de andere 4 goals ook niet
Tegenwoordig is niet sweaty scoren blijkbaar al sweaty.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
Ik doe een kap beweging op rand 16 en geef een voorzet met Walcott op RvP die de bal bij de 2e paal inkopt, is dat ook al sweaty?
Je weet tochquote:
Dankje.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje lucky hoe je de bal kreeg, maar prima ingeschoten joh.
Eens*quote:Op zondag 8 juli 2012 18:35 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga UP Suarez maar is kopen
Hopelijk kan hij mij meer bekoren
Deze uitspraak is al sweaty manquote:Op zondag 8 juli 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
Je kan maar beter niet eens meer passen want dat komt bij sommigen hier al als sweaty over
'Ik heb schijt aan de wereld, ik maak mijn actie' - Eljero Eliaquote:Op zondag 8 juli 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
Je kan maar beter niet eens meer passen want dat komt bij sommigen hier al als sweaty over
Ik ben blij dat ik zo ga douchen want pfoe, de stankquote:
En kijk wat dat hem heeft opgeleverdquote:Op zondag 8 juli 2012 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
'Ik heb schijt aan de wereld, ik maak mijn actie' - Eljero Elia
Hierbij bied ik ook meteen mijn excuses aan voor mijn goal. Die had ik echt niet moeten maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
Deze is op ware grote?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik ben jaloers hoor
Dit doet me denken aan ietsquote:Op zondag 8 juli 2012 18:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik zo ga douchen want pfoe, de stank
haha true, maar gewoon pech denk ik dat elk kind hier(behalve vdm) op de ps3 speelt. Xbox juist meer mensen dus het niveau zal daar over het algemeen wel een stuk lager zijn aangezien de meerderheid nog kinderen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het geouwehoer komt hier meestal van de jonge garde ps3'ers vandaan. Vanmiddag ging het tussen Rijst en Lindgren even fout, maar Rijst bood zijn excuses aan voor het mannetje in de goal bij vrije trappen etc en Lindgren bood zijn excuus aan voor het leaven. Zo kan het dus ook.
Wat is dat voor een debiele opmerkingquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha true, maar gewoon pech denk ik dat elk kind hier(behalve vdm) op de ps3 speelt. Xbox juist meer mensen dus het niveau zal daar over het algemeen wel een stuk lager zijn aangezien de meerderheid nog kinderen zijn.
wat?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is dat voor een debiele opmerking
Dat van elk kind. Slaat ook nergens op.quote:
Dit slaat een klein beetje nergens opquote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha true, maar gewoon pech denk ik dat elk kind hier(behalve vdm) op de ps3 speelt. Xbox juist meer mensen dus het niveau zal daar over het algemeen wel een stuk lager zijn aangezien de meerderheid nog kinderen zijn.
ja niet echt kinderen hoor maar bedoel gewoon zoveel van die 12 jarige scheldende britten enzo, lijkt echt of er miljoenen van dat soort gasten fifa spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat van elk kind. Slaat ook nergens op.
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat van elk kind. Slaat ook nergens op.
Oke voeg me maar toequote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
Fuszy is er nog steeds niet.
Iemand voor de lol een potje?
Alhoewel het is waarschijnlijk geen lol want 5221
Wat je zegt (in dit geval bedoeld met het plaatje) ben je zelf!quote:
lees die post boven dat plaatjequote:Op zondag 8 juli 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat je zegt (in dit geval bedoeld met het plaatje) ben je zelf!
?quote:
Terwijl hij had gewonnen ook nogquote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
Een statement maken in een FOK!toernooi. Dat doen alleen de ekten.
Qua aantal zullen het er meer zijn, maar het percentage hoeft toch niet anders te zijn?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lees die post boven dat plaatjeik zou bijna denken dat meer dan de helft van de tegenstanders waar ik tegen gespeeld heb van dat soort scheldende kinderen zijn die niet tegen hun verlies kunnen
en bedoel dus op xbox nog meer van dat soort gasten omdat meer mensen
alle herhalingen laten zien, ssshhh, schelden etc.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef OmniRocket het volgende:
goal!
http://www.easports.com/media/play/video/125547876
Of je typt hem evenquote:
ja truequote:Op zondag 8 juli 2012 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua aantal zullen het er meer zijn, maar het percentage hoeft toch niet anders te zijn?
Nee ik ben slecht. Ik verlies altijd van Rijst.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
Volgens mij krijg ik lesjes van Wieisboos
Ja, dat doen ze omdat jij gratz zegt.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg bijna nooit berichtjes ofzo, en de laatste tijd stuur ik enkel gratz bij een nederlaag van mij in de finale. Ik krijg dan reacties terug als: unlucky for you, nice team mate! Cheers. Tevens krijg ik vrijwel nooit meer sweaty goals tegen en iemand die ssssssssh doet met juichen. Ik skip keurig altijd alle filmpjes en de meeste tegenstanders ook.
Verbeter de wereld, begin bij je zelfquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze omdat jij gratz zegt.
Als jij de finale wint, krijg je dan ook altijd zulke berichtjes?
Berichtjes die ik dan krijg zijn GG, nice teamquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze omdat jij gratz zegt.
Als jij de finale wint, krijg je dan ook altijd zulke berichtjes?
Klopt, maar iets kan niet altijd van een kant komenquote:
Klopt in normale relaties met mensen, vriendschappen en dergelijke. Het verschil is dat je elke wedstrijd iemand anders tegenover je hebt.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:52 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Klopt, maar iets kan niet altijd van een kant komen
dan wel relaxt, hier kunnen ze de herhalingen volgens mij niet skippen. speciale controllers ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg bijna nooit berichtjes ofzo, en de laatste tijd stuur ik enkel gratz bij een nederlaag van mij in de finale. Ik krijg dan reacties terug als: unlucky for you, nice team mate! Cheers. Tevens krijg ik vrijwel nooit meer sweaty goals tegen en iemand die ssssssssh doet met juichen. Ik skip keurig altijd alle filmpjes en de meeste tegenstanders ook.
6 voudigquote:
quote:
Voel je je nu een baasje, nu er een term naar je is vernoemd, of niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen heeft een GJE Keeper, omdat het baas is
Nouja, ik ben al gewend aan de fame natuurlijk, maar dit is een mooie term met een mooie naam inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Voel je je nu een baasje, nu er een term naar je is vernoemd, of niet?
Ik niet hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen heeft een GJE Keeper, omdat het baas is
Maar natuurlijk ben je het al gewend. Ik bedoel je bent zo een baasje.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nouja, ik ben al gewend aan de fame natuurlijk, maar dit is een mooie term met een mooie naam inderdaad
Ja ik ben niet echt op mijn bestquote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
Gewonnen met penalties![]()
Beetje saai potje behalve de penals
Kom maar, alles onder de 5-0 ben ik tevreden meequote:Op zondag 8 juli 2012 19:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand op de Xbox een potjen tegen mij?
die van mij 1 op de 200 potjes, maar dan wel met de balquote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik niet hoordie van mij komt niet buiten de 16 meter.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef Toefjes het volgende:
Al die Britten die woekerprijzen op de zwarte markt hebben betaald om de finale met Murray te kunnen bekijkenDe baas knalt er gewoon overheen en ze mogen weer beteuterd naar huis. Britten
Ja inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Saaiste pot die ik in tijden gespeeld heb
jij constant aan de bal zeker?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Saaiste pot die ik in tijden gespeeld heb, zo weinig kansen
neequote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Wordt fitness van bankzitters hersteld na een friendly?
Iemand potje op PS3?
5 at the backquote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Saaiste pot die ik in tijden gespeeld heb, zo weinig kansen
quote:
M'n spelers zijn alleen niet superfit, maar is vast te doenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kom maar, alles onder de 5-0 ben ik tevreden mee
Ja lol, en elke keer dat hij aan de bal was voorin waren er maximaal drie man van hem terwijl er gewoon gelijk 7 van mij terugrendenquote:
zijn spel was ook verdedigend, van beide weinig kansen. Dus waarom dan alleen klagen op 5atbquote:
mijn ramires had 72 fitness zag ik net, hij was niet vooruit te brandenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja lol, en elke keer dat hij aan de bal was voorin waren er maximaal drie man van hem terwijl er gewoon gelijk 7 van mij terugrenden
Omdat alleen paupers met 5atb spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zijn spel was ook verdedigend, van beide weinig kansen. Dus waarom dan alleen klagen op 5atb
Okequote:Op zondag 8 juli 2012 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Omdat alleen paupers met 5atb spelen.
nice lol, speelde je op verdedigend of op normaal?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja lol, en elke keer dat hij aan de bal was voorin waren er maximaal drie man van hem terwijl er gewoon gelijk 7 van mij terugrenden
Normaal, ik speel nooit verdedigendquote:Op zondag 8 juli 2012 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice lol, speelde je op verdedigend of op normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k, extra mooi dat z'n counters niet werkten danquote:
Ik kopte op de lat net voor hij scoorde, 82e minuut ofsoquote:Op zondag 8 juli 2012 19:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k, extra mooi dat z'n counters niet werkten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
10 mensen op eigen helft en een pacehoertje voorinAls je het doet moet je het goed doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal 7 mensen op eigen helft.
En dat is bij 352 bijna hetzelfde. 6 man ofsoOp zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
quote:
Dit. Ik heb vaak één echte CDM staan en dan een voetballer ernaast (Stevie G). Verder staan mijn vleugels vrij diep.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
Ik sta hooguit met 3 man op eigen helft hoor met 3-5-2
en die 2 cdm's en die lm en rm dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
Ik sta hooguit met 3 man op eigen helft hoor met 3-5-2
Wat.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
en die 2 cdm's en die lm en rm dan?
maar ik wil BPL maar niet te duur.
Dan heb ik de verdedigers : Luiz, kompany en toure. Maar kompany en toure zijn beide te sloom voor een cb aan de buitekant.
Ik wil daarom graag Dede maar daar weet ik niks om te bouwen :S
toure traagquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
en die 2 cdm's en die lm en rm dan?
maar ik wil BPL maar niet te duur.
Dan heb ik de verdedigers : Luiz, kompany en toure. Maar kompany en toure zijn beide te sloom voor een cb aan de buitekant.
Ik wil daarom graag Dede maar daar weet ik niks om te bouwen :S
Hahaha kloptquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die schoten van jou zijn echt 5km per uur
snap het zelf ook niet meerquote:
Deze man heeft 5 schoten en 4 goals, het enige wat mis ging was een penaltyquote:
Efficiëntquote:Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze man heeft 5 schoten en 4 goals, het enige wat mis ging was een penalty
Thanks, maar ik pak Bale lm. Hart op doel, en dan Lukaku + Up Suarezquote:
kloptquote:
Dan mag dat gewoon ja, triest gedoe met die keepers en het dan gek vinden dat je hem sweaty tegen krijgtquote:
Deed ik ook een keer tegen hem, die keeper was wel 30 meter uit zijn goalquote:
wat voor een gedoe?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan mag dat gewoon ja, triest gedoe met die keepers en het dan gek vinden dat je hem sweaty tegen krijgt
Verkoop je team gewoon voordat je tegen Fuszy speelt.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
ach schijt ik speel met mijn bronze tegen Fuszy
ja doe ik nu, maar voordat alles verkocht is enzo, wil Fuszy vast al spelenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Verkoop je team gewoon voordat je tegen Fuszy speelt.
Precies wat ik zeg: Steeds 30 meter met je keeper uitkomen.quote:
wat is daar erg aan dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg: Steeds 30 meter met je keeper uitkomen.
Maakt een normale wedstrijd onmogelijk..leuk, steeds een keeper ontwijken die 30 meter uit zijn doel is en hem dan in een leeg doel schuiven, keer op keerquote:
wel. Je vraagt nog wat gemist. Ja je hebt gemist dat ik kapsalon heb gegetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |