Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Geschorst toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:28 schreef BDIL het volgende:
Waarom zit Beckham bij Wimbledon finale als LA Galaxy vanavond speelt ?
Of je nou op 5 of 15 minuten komt maakt ook niet meer uit. Hopelijk laat hij over een weekje nog wat zienquote:
Ok, doe ik nooit wat meequote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef stoereboii het volgende:
Ravioli ik inv jou wel want vind jouw stadion zo kut
Weer een kansloze tour voor Rabo.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of je nou op 5 of 15 minuten komt maakt ook niet meer uit. Hopelijk laat hij over een weekje nog wat zien
chuzzz.comquote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef Luukiee09 het volgende:
Wat was ook al weer die site waar je teams kan maken? Geen futhead.
Dat vind ik wel meevallen. Toen met Rasmussen was het een verkeerde keuze hem eruit te zetten. Jaar ervoor werd Rasmussen 3e, ook prima en ze hebben zat goede tours gehad. Met Dekker, met McEwen, met Weening was ook een prima tour. Menchov heeft ook wel degelijke rondes gereden en Freire heeft ook wel genoeg overwinningen gepakt. De laatste paar jaar is het wel wat magerder geworden.quote:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van en volg het pas de laatste paar jaar. Dus vandaarquote:Op zondag 8 juli 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Toen met Rasmussen was het een verkeerde keuze hem eruit te zetten. Jaar ervoor werd Rasmussen 3e, ook prima en ze hebben zat goede tours gehad. Met Dekker, met McEwen, met Weening was ook een prima tour. Menchov heeft ook wel degelijke rondes gereden en Freire heeft ook wel genoeg overwinningen gepakt. De laatste paar jaar is het wel wat magerder geworden.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van en volg het pas de laatste paar jaar. Dus vandaar
He royboii wanneer kom je me nou inmakenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:39 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zeg maar wanneer je wilt ik kan zometeen wel
Ik onderbouw het altijd met, ik vind hem/het een mongoolquote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker ongefundeerd je mening gevenDaar moet jij toch ook van houden.
Doe Bianchi ipv Pasquato. Heb je een rappe kleine kut kabouter en een tank!quote:
Nee manquote:Op zondag 8 juli 2012 17:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Bianchi ipv Pasquato. Heb je een rappe kleine kut kabouter en een tank!
Nu heb je 3 zwakke hazen voorinquote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee manHeb ook nog Kabir op de bank maar vind Pasquato toch fijner vanwege zijn passing
Miccoli 68 strength hij is echt een klein baasjequote:
Daar hebben ze allemaal geen gebrek aan in ieder gevalquote:
Ze spelen prima hoorquote:
Jij bent wel een klein pace sletje is het nietquote:Op zondag 8 juli 2012 17:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ze spelen prima hoor.
Als ik maar ongeveer 90 chem of meer heb vind ik het wel mooi.
Ja, in dit spel is pace alles, ik heb vaak genoeg geprobeerd met IF Berbatov/IF Pizarro bijvoorbeeld te spelen, maar zonder pace lukt gewoon niks aangezien je altijd outpaced wordt door Chiellini, Dede, T.Silva etc.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent wel een klein pace sletje is het niet
Je moet gewoon anders spelen, mijn voorhoede heeft nu ook <80quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, in dit spel is pace alles, ik heb vaak genoeg geprobeerd met IF Berbatov/IF Pizzaro bijvoorbeeld te spelen, maar zonder pace lukt gewoon niks aangezien je altijd outpaced wordt door Chiellini, Dede, T.Silva etc...
Je bent gewoon slecht.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, in dit spel is pace alles, ik heb vaak genoeg geprobeerd met IF Berbatov/IF Pizarro bijvoorbeeld te spelen, maar zonder pace lukt gewoon niks aangezien je altijd outpaced wordt door Chiellini, Dede, T.Silva etc...
FIFA is gewoon totaal niet realistisch. In het algemeen geldt toch ook niet dat snelle voetballers IRL beter zijn dan langzamere voetballers.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, in dit spel is pace alles, ik heb vaak genoeg geprobeerd met IF Berbatov/IF Pizarro bijvoorbeeld te spelen, maar zonder pace lukt gewoon niks aangezien je altijd outpaced wordt door Chiellini, Dede, T.Silva etc...
Geldt in FIFA toch ook niet altijd ... ik vond IF berbatov best fijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FIFA is gewoon totaal niet realistisch. In het algemeen geldt toch ook niet dat snelle voetballer IRL beter zijn dan langzamere voetballers.
Nee, daarom.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FIFA is gewoon totaal niet realistisch. In het algemeen geldt toch ook niet dat snelle voetballer IRL beter zijn dan langzamere voetballers.
Okiquote:
You are just badquote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, daarom.
In het echt is Agbonlahor ook wel snel, maar het is niet zo dat hij iedereen voorbij rent en alles erin pompt etc. Hij is helemaal niet goed. Terwijl in het echt een Huntelaar bijvoorbeeld, met weinig pace, heerlijk speelt. Fifa is zeer onrealistisch,ja.
En ibrahimovic dan? Die heeft toch ook niet heel veel pace en is wel goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, daarom.
In het echt is Agbonlahor ook wel snel, maar het is niet zo dat hij iedereen voorbij rent en alles erin pompt etc. Hij is helemaal niet goed. Terwijl in het echt een Huntelaar bijvoorbeeld, met weinig pace, heerlijk speelt. Fifa is zeer onrealistisch,ja.
Wat? Jij gaat CONTINU di Natale naar Ibra, dan meteen pass geven of rennen en dan voorzetquote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef stoereboii het volgende:
Ik kap ermee als je het zo moet doen met je lb y en dan pace abuse met cisse...
Niet iedereen is er goed meequote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ibrahimovic dan? Die heeft toch ook niet heel veel pace en is wel goed.
je was gewoon slecht man. Geef het toe. Je hebt gewoon geluk dat je sakho en mangala had staan. Nu kraam je echt bullshit uitquote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wat? Jij gaat CONTINU di Natale naar Ibra, dan meteen pass geven of rennen en dan voorzet![]()
Ik was gewoon beter, onderschepte beter. Toch win jij 2-1.
Nou ja, ik vind het juist een leuke uitdaging om met iets minder pace te spelen. Spelers als Ibra,Balotelli die groot en sterk zijn liggen mij veel meer en vind ik gewoon wel leuk om beetje mee te kloten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet iedereen is er goed mee.
(Hiermee verwijs ik niet naar mijzelf)
Laat gaan johquote:Op zondag 8 juli 2012 17:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je was gewoon slecht man. Geef het toe. Je hebt gewoon geluk dat je sakho en mangala had staan. Nu kraam je echt bullshit uit
Scheelt dat je alleen maar 1-2'tjes doet, die verdedigers stappen dan toch dom inquote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geldt in FIFA toch ook niet altijd ... ik vond IF berbatov best fijn.
Balotelli is best snelquote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het juist een leuke uitdaging om met iets minder pace te spelen. Spelers als Ibra,Balotelli die groot en sterk zijn liggen mij veel meer en vind ik gewoon wel leuk om beetje mee te kloten.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je was gewoon slecht man. Geef het toe. Je hebt gewoon geluk dat je sakho en mangala had staan. Nu kraam je echt bullshit uit
Speel eerst even de 2e wedstrijd en daarna mogen jullie er een superextragroteknalhardemega fittie van maken.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent echt een trieste Belg. Ik had echt makkelijk 3-1 voor kunnen staan in de rust.
En je hebt een keer de lat geraakt
ik weiger door te gaan. Ik stap uit het toernooiquote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speel eerst even de 2e wedstrijd en daarna mogen jullie er een superextragroteknalhardemega fittie van maken.
Gelukkig is er nog een terug wedstrijd in dit toernooi. Veel plezier en lief zijn voor elkaarquote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent echt een trieste Belg. Ik had echt makkelijk 3-1 voor kunnen staan in de rust.
En je hebt een keer de lat geraakt
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik weiger door te gaan. Ik stap uit het toernooi
U maakt een statement?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Lindgren wannabeequote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zelf moeten kunnen bepalen of een team een pacehoerenteam is of niet. Sommige zweten, sommige gebruiken hun keeper als GJE keeper, andere spelen weer puur op balbezit. Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie speelt? Als ik met 8-0 wordt weggespeeld door een paceteam, dan zit ik daar niet mee, maar het is niet mijn manier van voetbal spelen. Van mij mag diegene lekker blij zijn met z'n overwinning.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
Is dit een pace hoer team?
[ afbeelding ]
Ik doe vrijwel geen 1-2 tjes meer zoals ik in het begin deedaf en toe wel voor de variatie.
Standaard tegenstanders en vervolgens alleen maar lb+y doenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
25e minuut 3-0 voor in de finale..
En net na de aftrap in het begin, ging hij alleen maar tricks doen terwijl ik niet in de buurt was, en skillpassjes geven enzo, en nu pak ik hem rustig aan.
[..]
Wat is een GJE keeper?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen zelf moeten kunnen bepalen of een team een pacehoerenteam is of niet. Sommige zweten, sommige gebruiken hun keeper als GJE keeper, andere spelen weer puur op balbezit. Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie speelt? Als ik met 8-0 wordt weggespeeld door een paceteam, dan zit ik daar niet mee, maar het is niet mijn manier van voetbal spelen. Van mij mag diegene lekker blij zijn met z'n overwinning.
Als een mongool steeds je keeper 30 meter uit zijn doel laten komen. Veel van die Engelse kutkindjes doen dat ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat is nou een GJE keeper?
een snelle keeper ofzo?
Quel gedraagt zich mannelijker dan menig PS3' erquote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Thorb het volgende:
Doet die 5voor12 ook nog mee, dat 5atb teampje is ook potentieel ruzie materiaal
E: als je het over de duvel hebt
Een eckte Stoereboiii had nog een potje gespeeld en eraf gemoeten met 4 rode kaarten.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Quel gedraagt zich mannelijker dan menig PS3' er
[..]
Oh, hahaha,quote:Op zondag 8 juli 2012 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als een mongool steeds je keeper 30 meter uit zijn doel laten komen. Veel van die Engelse kutkindjes doen dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |