quote:Op zondag 8 juli 2012 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een Belg. Calimero zijn zit daar in het bloed.
Omdat ie niet bij Rabo rijdtquote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef theodoor9 het volgende:
waarom vergeten ze al 50 keer weening als nederlander te benoemen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Rabo
Nederlanders bij andere ploegen dan Rabobank heb ik eigenlijk minder mee..
Er moet daar iemand aanvallen en met een man of 5 wegrijden.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Pedroso het volgende:
De achtervolgende groep aarzelt, maar iets meer dan 1 minuut voorsprong op peloton. Ten Dam moet z'n ballen uit z'n broek rijden om het tempo er in te houden.
Jammer, die gaan het niet redden. Was toch een kans voor Rabo.
Dat gaat zo niet lukken, worden ze op de Croix voorbij gereden.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef TLC het volgende:
Zou wel mooi zijn als Mollema een minuutje of 2 kan terugsnoepen
Vrij apart ja, temeer aangezien dat de grootste kanshebber is van de vijf.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef theodoor9 het volgende:
waarom vergeten ze al 50 keer weening als nederlander te benoemen?
Bij mij is het eerder andersom.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Rabo
De Tour is net begonnen manquote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Gesink kan maar beter af stappen. Is niets, wordt niets.
nooit iets geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
En jij kan maar beter uitloggen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Kun je ook weg?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb meer met baas Johnny dan die hele zwaar gesubsideerde ploeg door de rabobank, terwijl ze al jaren zwaar falenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Rabo
Inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind dat wij ondermaats presteren. Gezien de omvang en economie van Nederland horen wij veel meer te winnen in grote sporttoernooien als de Tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een hoogmoed weer van een Nederlander ja...
Gingen jullie het EK ook niet winnen?
5e in Tour. Ik ben geen fan van Gesink, nooit geweest, maar er wordt nu zoveel onzin verteld...quote:
Het is een tip, vriend.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij niet vriendelijke vriend.
Hoogerland is wel een held inderdaad, en ik heb het te doen met Woutje Poels maar verder heb ik er niet zo veel mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Ik heb meer met baas Johnny dan die hele zwaar gesubsideerde ploeg door de rabobank, terwijl ze al jaren zwaar falen
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:21:00' @dnelissen Samuel Sanchez breekt hand en sleutelbeen (via Spaanse radio @qiglesias) #tdf12 reageer retweet
Arrogant? Onzeker, stug, dat wel. Arrogant, dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik word een beetje van die gast met z'n arrogante bakkes maar werkelijk niets laten zien..
Wel prachtig landschap met al dat groen trouwens.
Waarom zou je juichen als iemand vijfde wordt? Wat is dat voor Hollands gedragquote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt gezegd door dezelfde mensen die bij de 5e plaats van Robert in 2010 stonden te juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |