SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.Only the strong survive
Dat kan ie nu toch ook met die achterstand die die heeft. Als Gallopin het mag met 3' ..quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik blijf hopen dat Gesink het bewust laat lopen zodat ie volgende week voor een rit kan gaan
HC: 25 - 20 - 16 - 14 - 12 -10 - 8 - 6 - 4 - 2quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was toch in de afdaling van de Aubisque?
Dan zal Froome 'm wel halen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
HC: 25 - 20 - 16 - 14 - 12 -10 - 8 - 6 - 4 - 2
1: 10 - 8 - 6 - 2 - 1
2: 5 - 3 - 2 -1
3: 2 - 1
4: 1
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:09 schreef IbanMayo het volgende:
Ik moet echt JANKEN van die interviews van Han Kock, godverdomme zeg
Iban Mayoquote:Op zondag 8 juli 2012 15:09 schreef IbanMayo het volgende:
En ze sparen Gesink, Tankink en Renshaw voor na de rustdag.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef Zelva het volgende:
Echt hulde voor Rabobank hoe ze de knop vandaag al compleet hebben omgezet.
neequote:
rquote:
Er is geen kopman meer.quote:
Herbie en Han cock...quote:Op zondag 8 juli 2012 15:09 schreef IbanMayo het volgende:
De Weert.quote:
Zoiets ja.. Niet lossen iig.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:11 schreef TLC het volgende:
Wat was er nu met Wiggins ? moest ie gewoon pissen ?
Ja-ha.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:11 schreef TLC het volgende:
Zoiets ja, of een mechanisch defect.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:11 schreef TLC het volgende:
Op zich geen slechte. Maar hier had natuurlijk een Vanendert bij moeten zitten.quote:
L0l.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat interview met Hoogerland bij de Belgen.
"Johnny, ik had je al wat eerder vooraan verwacht, er zaten ritten voor je tussen"
"Ohja, welke dan?"
-- stilte --
plaspauze is al bevestigd.quote:
Belgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Johnny, ik had je al wat eerder vooraan verwacht, er zaten ritten voor je tussen"
"Ohja, welke dan?"
-- stilte --
Nee:quote:Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kevin de Weert zit toch in de kopgroep?
Of toch wel.quote:Two in the lead
Kessiakoff has caught Roy. This pair is 40" ahead of the next group that includes Moinard, Gallopin, Voigt, Kern, Hoogerland, Izaguirre, Marzano, Nerz, Peraud, Kadri, Moncoutie, Jeandesboz, Valls Ferri, Vorganov, Pinot, Kruiswijk, Kiriyienka, Sorensen, Kisierlovski and Weening.
De reporter had toch gewoon een antwoord?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ohja, welke dan?"
-- stilte --
Hij reed net vol in beeld.quote:
'Ze laten zich zien' maar ik verwacht er niet veel van vandaag...quote:Op zondag 8 juli 2012 15:13 schreef TLC het volgende:
Gert Jakobs zit nu spontaan klaar te komen met al die Nederlanders voorin.
Gertje heeft net een nieuw stapeltje onderbroekjes gehaald.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:13 schreef TLC het volgende:
Gert Jakobs zit nu spontaan klaar te komen met al die Nederlanders voorin.
Antwoord, na een pauze, was: "Nou gewoon een paar ritten".quote:Op zondag 8 juli 2012 15:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De reporter had toch gewoon een antwoord?
De Nederlanders doen het niet goed hé
- De belgen toch ook niet
Belgen doen het beter dan de Nederlanders
- Nouja![]()
En ze nemen geen afstand van een peloton waar ze net allemaal rustig aan het eten waren.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:15 schreef marcodej het volgende:
Op deze manier gaan ze niet bij die twee vooraan komen.
Echt?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ohja, welke dan?"
-- stilte --
Wat een hoogmoed weer van een Nederlander ja...quote:Op zondag 8 juli 2012 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Antwoord, na een pauze, was: "Nou gewoon een paar ritten".
Seriously, wat een domme vragen.
Raboquote:Op zondag 8 juli 2012 15:15 schreef marcodej het volgende:
Op deze manier gaan ze niet bij die twee vooraan komen.
Gert Jakobsquote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Gert Jakobs: Mollema ten dam kruiswijk en johnny go johnny in kopgroep yesssssss te gek. Word een mooie dag.
Bron: twitter.
Ok.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Gert Jakobs: Mollema ten dam kruiswijk en johnny go johnny in kopgroep yesssssss te gek. Word een mooie dag.
Het vermoeden bekruipt me dat ze ook journalist zijn bij de Telegraaf.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:14 schreef eentwee het volgende:
Hoe kun je nou denken dat Wiggins gaat lossenWat een mafkezen.
Wat is dit voor een troll?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een hoogmoed weer van een Nederlander ja...
Gingen jullie het EK ook niet winnen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Belgenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eens meedoen?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dit was de eerste echte rit voor hem.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Antwoord, na een pauze, was: "Nou gewoon een paar ritten".
Seriously, wat een domme vragen.
Jullie deden niet eens meequote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Yeah Rightquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een Belg. Calimero zijn zit daar in het bloed.
Omdat ie niet bij Rabo rijdtquote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef theodoor9 het volgende:
waarom vergeten ze al 50 keer weening als nederlander te benoemen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Rabo
Nederlanders bij andere ploegen dan Rabobank heb ik eigenlijk minder mee..
Er moet daar iemand aanvallen en met een man of 5 wegrijden.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Pedroso het volgende:
De achtervolgende groep aarzelt, maar iets meer dan 1 minuut voorsprong op peloton. Ten Dam moet z'n ballen uit z'n broek rijden om het tempo er in te houden.
Jammer, die gaan het niet redden. Was toch een kans voor Rabo.
Dat gaat zo niet lukken, worden ze op de Croix voorbij gereden.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef TLC het volgende:
Zou wel mooi zijn als Mollema een minuutje of 2 kan terugsnoepen
Vrij apart ja, temeer aangezien dat de grootste kanshebber is van de vijf.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef theodoor9 het volgende:
waarom vergeten ze al 50 keer weening als nederlander te benoemen?
Bij mij is het eerder andersom.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Rabo
Nederlanders bij andere ploegen dan Rabobank heb ik eigenlijk minder mee..
De Tour is net begonnen manquote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Gesink kan maar beter af stappen. Is niets, wordt niets.
nooit iets geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Gesink kan maar beter af stappen. Is niets, wordt niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |