Wat een bazen, is daar een gif van?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Die pitcrew-member bij Mercedes wat staat te basketballen met de linker voorband
had het niet in de gaten dat ik de lapo hadquote:
Idd ik vraag me af of dat wel magquote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Schumi die gewoon meerdere keren van lijn veranderde bij het verdedigen. Ze zullen vast wel een oogje dicht knijpen.
dus jij zit te fokken terwijl je gasten op de bank met koffie zitten?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
had het niet in de gaten dat ik de lapo hadzoals ik al zei: heb bezoek
iddquote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus jij zit te fokken terwijl je gasten op de bank met koffie zitten?
Doe ik ook hoor, fuck it, F1 is mijn hobby, en men weet dat ze op zondagmiddag meestal niet langs hoeven te komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus jij zit te fokken terwijl je gasten op de bank met koffie zitten?
Dit dus, en ze zeiden bij binnen komen al direct dat ze ;t deden om mij te kloten want de deur zou pas om 15.00 opengaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, fuck it, F1 is mijn hobby, en men weet dat ze op zondagmiddag meestal niet langs hoeven te komen.
Zo hoort hetquote:Op zondag 8 juli 2012 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
iddkoffie en bier, en de tv heel hard
Uhm wie bestuurt de auto dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Eenskijken het volgende:
kon Koba weinig aan doen, dat zullen de monteurs hem heus niet kwalijk nemen
Wiens fout was het dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vond 't nat genoeg vandaag hoor.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:07 schreef Eenskijken het volgende:
fastest lapquote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar steeds mee, en wat heeft die informatie voor nut eigenlijk?
Optimistisch blijven.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd of het nog komt. Ik denk van niet. Jullie?
Niet meer in de racequote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd of het nog komt. Ik denk van niet. Jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |