Nee, ik zeg alleen maar, dat je de verkeerde vragen stelt en hen op deze manier nooit zult begrijpen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat zou een fout antwoord zijn van het kind, tevens slaat jouw voorbeeld nergens op. Zo'n kind kan zeggen dat hij de lichtinval mooi beschilderd heeft en dat is dan een mening. Iets wat hiervoor nergens mee te maken heeft/had.
Hoezo als mensen iets geloven moeten ze toch iets hebben vanbewijs zoniet is het aangeleerd, bijgebracht oid. Vandaar mijn verdere vragenstelling. En waarom word jij daar zo opgefokt over.
Ik kan niet begrijpen dat mensen denken dater iets daarboven is. Daarom ga ik er dieper op in dan alleen ja voor mij is er en God dus is dat zo. Het is toch niet verboden om daar vragen over te stellen die voor hun niet te zijn beantwoorden ?
Ik heb het wel goed gelezen maar het klinkt uiterst zinloos en sadistisch. Zoals reeds een aantal keer geconstateerd hier, op het moment dat alle doden tot leven worden gewekt zal dat voor mij, en ik vermoed iedere atheïst, voldoende hard bewijs zijn en vervalt de noodzaak tot rebellengedrag. De voorspelling dat de veroordeelden zich opnieuw tegen God zullen keren is daarmee uiterst ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
... Je hebt niet goed gelezen wat ik daarstraks zei: de veroordeelden zullen opnieuw zich tegen God en zijn volk keren. Zij zullen dus wederom met haat en animositeit reageren tegen God en Zijn vertegenwoordigers, zoals ze dat ook al deden in dit leven. Er zal niets veranderd zijn. Dus van mensen waarvan je nog eventueel zou kunnen denken 'die persoon was toch niet zo slecht, wat als die nou nog 1 kans had gehad?', zou ook dan duidelijk zijn dat dat jammer genoeg niets had geholpen, en hun enige verdienste voor hun constante verzet tegen dat wat hen had kunnen redden de dood is, omdat zij anders alleen maar voor meer vernieling en verval zouden zorgen.
Bedankt voor je reply. Ik kan me moeilijk in de gedachtengang plaatsen, maar ik leer wel steeds bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
'Zij' hier zijn de duivel, het beest en de valse profeet.
De rest van de tekst (openbaringen 20) zegt:
11 En ik zag een groten witten troon, en Dengene, Die daarop zat, van Wiens aangezicht de aarde en de hemel wegvloden, en geen plaats is voor die gevonden.
12 En ik zag de doden, klein en groot, staande voor God; en de boeken werden geopend; en een ander boek werd geopend, dat des levens is; en de doden werden geoordeeld uit hetgeen in de boeken geschreven was, naar hun werken.
13 En de zee gaf de doden, die in haar waren; en de dood en de hel gaven de doden, die in hen waren; en zij werden geoordeeld, een iegelijk naar hun werken.
14 En de dood en de hel werden geworpen in den poel des vuurs; dit is de tweede dood.
15 En zo iemand niet gevonden werd geschreven in het boek des levens, die werd geworpen in den poel des vuurs.
Dus de 'poel des vuurs' leidt tot de 'tweede dood' (de eerste dood is de dood die we aan het einde van ons leven sterven). Dit is een eeuwige dood.
[..]
God zal daar inderdaad uitzonderingen voor maken want God oordeelt aan de hand van het licht wat we hebben ontvangen maar ook wat we hadden kunnen ontvangen indien we vorig licht hadden geaccepteerd.
God kent het hart en is niet gelimiteerd aan een visie zoals wij die van een mens kunnen hebben en de oordelen die wij op basis daarvan vellen. God kent mensen door en door, hun geschiedenis, keuzes, woorden, daden, wil, motieven, enzovoorts en zal op basis daarvan oordelen. Iedereen heeft een geweten gekregen en dat is ons eerste innerlijke licht om te oordelen tussen goed en kwaad. De rest komen we in ons leven tegen.
God kan je niet veroordelen op basis van onwetendheid, dat zou niet eerlijk zijn. Echter zal Jezus niet terugkomen voordat het evangelie wereldwijd gepredikt zal zijn.
Het gaat meer om de geloofssprong, de 'leap of faith'die ik fascinerend vind, dan om de eigenlijke teksten. Wat er staat maakt kennelijk niet uit, want jij gelooft het toch wel. En dat vind ik mateloos interessant. Als ik tegen jou zeg: 'Hee Ali, van kleding krijg je binnen 10 minuten kanker, echt waar.' Zeg jij dan:'Goh, Uitstekelbaars, bedankt! Ik zal voortaan lekker naakt rond gaan lopen!'? Nee, dan vraag je: 'hoe kom je aan de wijsheid?'. Waarom zijn mensen dan niet zo kritisch op hun geloof. Waarom zou dat het enige zijn dat zonder bewijs aangenomen kan worden, 'je moet er maar gewoon in geloven'?quote:Dan stel ik voor dat we samen de onderwerpen van de bijbel die je interesseren bestuderen.
Geldt dit voor alle Christenen? Dat je geloof staat of valt met de waarachtigheid van de profetieën? Of is dit je persoonlijke criterium? In ieder geval ben ik wel benieuwd naar de voorspellingen die uit zijn gekomen. Kun je daar een kort voorbeeldje van geven?quote:Op het moment dat je overtuigt raakt van het feit dat werkelijk die mensen wisten wat er nog zou gaan gebeuren en dat opschreven, en niet 1 persoon maar vele personen onafhankelijk van elkaar en honderen jaren van elkaar af levend en in overeenstemming met andere schrijvers, blijft er maar 1 mogelijkheid over en dat is goddelijke inspiratie van de hele bundel.
Kijk, daar erger me ik ook dood aan. Het zou wel eens nuttig zijn om na te gaan wanneer en door wie zekere voorspellingen gedaan zijn en waar die op slaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:52 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Dat je geloof staat of valt met de waarachtigheid van de profetieën? Of is dit je persoonlijke criterium? In ieder geval ben ik wel benieuwd naar de voorspellingen die uit zijn gekomen. Kun je daar een kort voorbeeldje van geven?
Het is bijzonder toevallig dat je blijft volhouden dat je wel degelijk je zult bekeren . Jezus Christus 2000 jaar geleden gaf over dit onderwerp al een parabel om duidelijk te maken dat dit zeker niet het geval zal zijn. Nu rebel tot de dood, dan ook rebel bij de aanschouwing van een wederopstanding. NB dit is een parabel om een boodschap duidelijk te maken en geen letterlijke beschrijving van de hemel of hel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:50 schreef highender het volgende:
[..]
Ik heb het wel goed gelezen maar het klinkt uiterst zinloos en sadistisch. Zoals reeds een aantal keer geconstateerd hier, op het moment dat alle doden tot leven worden gewekt zal dat voor mij, en ik vermoed iedere atheïst, voldoende hard bewijs zijn en vervalt de noodzaak tot rebellengedrag. De voorspelling dat de veroordeelden zich opnieuw tegen God zullen keren is daarmee uiterst ongeloofwaardig.
Er zullen toch vast wel christenen zijn die zich niet bekeerden na het horen van Mozes en de profeten en later door een andere ervaring toch bekeerd zijn? Mozes en de profeten en anders niet is pure kul.quote:29 Abraham zeide tot hem: Zij hebben Mozes en de profeten, dat zij die horen.
30 En hij zeide: Neen, vader Abraham, maar zo iemand van de doden tot hen heenging, zij zouden zich bekeren.
31 Doch Abraham zeide tot hem: Indien zij Mozes en de profeten niet horen, zo zullen zij ook, al waren het, dat er iemand uit de doden opstond, zich niet laten gezeggen.
Iedereen wordt beoordeeld aan de hand van de wet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:42 schreef Being het volgende:
[..]
Bedankt voor je reply. Ik kan me moeilijk in de gedachtengang plaatsen, maar ik leer wel steeds bij.
Is het niet zo dat de mensen die Christus niet accepteerden beoordeeld worden adv. de Wet en christenen de genade van Christus ontvangen en niet beoordeeld worden naar de Wet?
Ik denk dat dat komt omdat men in werkelijkheid de bijbel niet zo goed kent als men denkt.quote:Ik vind de relativerende en wijze God die jij afschildert in het tweede deel toch een toffere peer dan de God die veel andere christenen afschilderen. Ik zou daar me daar veel eerder in kunnen vinden, in kunnen geloven. Maar ik krijg de indruk dat veel christenen toch liever die zwart- op wit God naar voren brengen, die God die zijn eniggeboren Zoon opofferde, die daardoor de Zonde wegnam en die je daarom moet accepteren om in Zijn Koninkrijk te komen.
Waarom niet een benadrukken? Ik denk omdat dat kennis van de bijbel vraagt, geduld, en mededogen. Dat zijn geen natuurlijke menselijke eigenschappen maar vraagt om tijd en energie. Daar heeft men wellicht niet altijd zin in. Ik ook niet. Maar ik hoop dat de teksten hierboven meer duidelijkheid geven. Er zijn nog veel meer teksten te geven waarin het waren karakter van God duidelijk naar voren komt, met name de genade via Jezus Christus. Daaruit blijkt dat Hij geen tyrannieke dictator is, maar een God die tot het uiterste gaat uit liefde voor Zijn eigen schepsels. Om dat duidelijk te maken, geef ik weleens het volgende voorbeeld: stel je voor dat je poppetjes van klei maakt en die tot leven kan brengen. Je geeft hen toestemming om in je huis te wonen, maar ze mogen niet de boel stuk maken. Je gaat boodschappen doen. Wanneer je terug thuis komt, blijkt dat je poppetjes begonnen zijn met met je meubels in stukken te zagen. Wanneer je zegt dat ze op moeten houden gaan ze maar door en breken je hele huis af. Wat doe je vervolgens als mens zijnde?quote:Waarom niet meteen die wijze, relativerende God ook meteen benadrukken? Ik denk omdat die zwart- op wit God gewoon goed werkt om zieltjes te winnen en de relativerende God een mechanisme om altijd bij de hand te houden, voor kritische vragen. No offence naar jou toe, maar de manier van communiceren en redeneren ergert me soms wel. Ik denk dat het het potentieel voor geloven en God belachelijk maakt, reduceert naar een Alwetende, Administratieve Ambtenaar of Dictator.
Nog steeds niks van begrepen he Ali.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dus nee, zelfs iemand uit de dood op zien staan, en dat is wat zou gebeuren bij een wederopstanding, zou niet voldoende zijn om iemand te doen bekeren.
Idem dito. Niks van begrepen. Zielig.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik denk omdat dat kennis van de bijbel vraagt, geduld, en mededogen. Dat zijn geen natuurlijke menselijke eigenschappen maar vraagt om tijd en energie. Daar heeft men wellicht niet altijd zin in. Ik ook niet. Maar ik hoop dat de teksten hierboven meer duidelijkheid geven. Er zijn nog veel meer teksten te geven waarin het waren karakter van God duidelijk naar voren komt, met name de genade via Jezus Christus. Daaruit blijkt dat Hij geen tyrannieke dictator is, maar een God die tot het uiterste gaat uit liefde voor Zijn eigen schepsels. Om dat duidelijk te maken, geef ik weleens het volgende voorbeeld: stel je voor dat je poppetjes van klei maakt en die tot leven kan brengen. Je geeft hen toestemming om in je huis te wonen, maar ze mogen niet de boel stuk maken. Je gaat boodschappen doen. Wanneer je terug thuis komt, blijkt dat je poppetjes begonnen zijn met met je meubels in stukken te zagen. Wanneer je zegt dat ze op moeten houden gaan ze maar door en breken je hele huis af. Wat doe je vervolgens als mens zijnde?
Hoe letterlijk neem je het leven en de dood?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:27 schreef Being het volgende:
Ali_Kannibali, ik heb je stuk aandachtig proberen te lezen, soms vluchtig door de Bijbelcitaten. Ik zie ook de kracht van het geloof in God en Christus, maar dan meer in figuurlijke zin. Ik kan gewoon niet geloven in het bestaan van God en de hoedanigheid van Christus in letterlijke zin.
Dat was Abraham die Isaak op ging offeren zoals God hem opgedragen hadquote:Ik zie de opoffering van God's Zoon als figuurlijk. Het offeren heeft vaker plaatsgevonden in de Bijbel en in de oude tijd met oude religies, of je het nu hebt over het offeren van een lam, (vandaar ook de beeldspraak het Lam Gods), of over Jacob die zijn zoon Izaäk dreigde te offeren.
Velen hebben hier problemen mee... maar vergeet niet dat het de zoon zelf is die vrijwillig zijn leven geeft voor ons, en dit niet doet uit dwang of verplichting...quote:Offeren was in de geschiedenis de normaalste zaak van de wereld. Of je het nu hebt over de vrede Inca opofferingen, Babylonische offeringen, of voedselofferingen aan de goden die zich heden ten dage als ritueel nog voortzetten. Offeringen spraken tot de verbeelding en het begrip van de mens.
Ik zie het eerder als een hoger bewustzijn dat deel uitmaakt van de mensheid in menselijke vorm en zich geweldloos laat opofferen, maar ik kan het gewoon niet letterlijk nemen in de verhouding zoon-vader en in bestaansvormen.
Oke. Neem de tijd om het te late bezinken en te verteren. En als je iets niet begrijpt hoor ik het wel.quote:Ik laat het topic voorlopig hierbij. Ik ben geneigd om alles steeds na te lezen en dat kost veel tijd.
Jou hebben ze ook nogal wat wijs gemaakt he Ali ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Velen hebben hier problemen mee... maar vergeet niet dat het de zoon zelf is die vrijwillig zijn leven geeft voor ons, en dit niet doet uit dwang of verplichting...
En toch sterven we nog.... hoe zou dat komen ?quote:Dus Jezus offert zichzelf uit liefde op voor ons, omdat het overtreden van Gods wet de dood eist.
Alleen Jezus heeft onze plaats in kunnen nemen, omdat Hij het leven in zichzelf heeft. Een engel of mens of dier zou niet voldoende zijn om het leven wat wij verloren hebben, terug te krijgen. Jezus geeft Zijn leven voor ons, opdat wij niet hoeven te sterven.
En wat predikte dat zoontje nu weer ? Vergeef je naasten ? Pa had dat nog niet begrepen.quote:In het oude testament kwamen allerlei offers voor, inderdaad van voedsel en beesten en deze hadden allemaal zo hun eigen betekenis (dankoffers voor de oogst, verzoenoffers voor zonden, wierookoffers, enzoorts). Echter voor de totale vergeving van alle zonden was er meer dan dat nodig, en alleen Jezus, als Zoon van God, met leven in zichzelf, kon dat zijn.
quote:Oke. Neem de tijd om het te late bezinken en te verteren. En als je iets niet begrijpt hoor ik het wel.
Predikanten kan dit forum ook best missen. Ik wil wél graag van gedachten wisselen met gelovigen van het evenwichtige type. Wil men hier enkel standwerkers, mij goed, maar dan ben ik pleite. Al opgemerkt hoeveel maal onze Ali al op mijn respons gereageerd heeft ? Nog meer verzen en donderpreken is het antwoord. Die *µ@*# predikaten hebben al genoeg drama's op hun geweten. Ik wil hier op een volwassen wijze over religie discussiëren en niet zoals kindjes uit de kleuterklas.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:36 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Je moet hem niet belachelijk maken, ATON. Zo jaag je hem en andere gelovigen weg van het forum en wordt het een atheistisch bolwerk. En elkaar op de schouders kloppen daarover gaat ook vervelen na een paar posts. Ik zal straks even inhoudelijk reageren want ik zit op mijn telefoon. ATON, je lijkt me iemand met veel kennis hierover. Als je die nou gebruikt leer ik er vast ook nog wel wat van
Dit begrijp ik niet. Was Jezus al zijn hele leven ervan bewust dat hij op een soort kamikaze-missie was om de mensheid te redden? Of was Jezus gods instrument in een soort reddings-missie om het falen van Gods eigen plan ( namelijk dat iedereen in hem moet gaan geloven ) weer recht te breien?quote:De dynamiek is dus dat de Vader zegt: alle mensen hebben gezondigd en dienen te sterven. Maar de Zoon zegt: doodt hen niet, ik zal mijn leven voor hen geven. En de Vader accepteert Zijn offer, en vergeeft ons dus voor onze zonden wanneer wij Jezus' offer accepteren.
OK, eerst wil ik van je weten of je het wil hebben over de historische figuur Jezus of de door Paulus verzonnen versie van Jezus, daar waar later het christendom is uit voortgekomen. Kwestie om deze twee zaken gescheiden te houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:32 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Dit begrijp ik niet. Was Jezus al zijn hele leven ervan bewust dat hij op een soort kamikaze-missie was om de mensheid te redden? Of was Jezus gods instrument in een soort reddings-missie om het falen van Gods eigen plan ( namelijk dat iedereen in hem moet gaan geloven ) weer recht te breien?
Waarom beslist God over de gehele mensheid naar aanleiding van de acties van een individu? Eva eet een stukje appel: iedereen moet dood. Jezus biedt zich aan, iedereen leeft weer. Blijkbaar kan God zich laten overtuigen door één mens van een beter plan. En was zijn eigen plan dus niet al te best. Aangezien zijn eerste twee prototype mensen al niet naar hem luisterden. En hij vervolgens ook geen kant en klaar reddingsplan voor ze had, totdat Jezus ermee op de proppen kwam. Heel vreemd.
En doordat Jezus eigen initiatief ontplooit herziet God zijn plannen voor de mensheid? Blijkbaar wel, want als Jezus zichzelf niet aangeboden had, had dus nog steeds niemand in de hemel kunnen komen.
Gods plan was niet dat 'iedereen in hem moet gaan geloven'. Gods plan was dat de mensen zich voort zouden planten en heerschappij hebben over de aarde, niet op eigen houtje, maar in harmonie met God.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:32 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik ben het ook niet met hem eens, maar die smileys vind ik geen nuttige reactie. Dat was alles.
[..]
Dit begrijp ik niet. Was Jezus al zijn hele leven ervan bewust dat hij op een soort kamikaze-missie was om de mensheid te redden? Of was Jezus gods instrument in een soort reddings-missie om het falen van Gods eigen plan ( namelijk dat iedereen in hem moet gaan geloven ) weer recht te breien?
Nee: door de introductie van de dood in het leven door de zonde, is iedereen van nature moreel verzwakt en heeft gezondigd. Daarom sterft men. Ieder draagt zijn eigen zonden. God straft de kinderen niet voor de zonden van de vaders en andersom. Deuteronomium 24:16 De vaders zullen niet gedood worden voor de kinderen, en de kinderen zullen niet gedood worden voor de vaders; een ieder zal om zijn zonde gedood worden.quote:Waarom beslist God over de gehele mensheid naar aanleiding van de acties van een individu? Eva eet een stukje appel: iedereen moet dood.
Iedereen leeft weer? Volgens mij sterven mensen nog steeds.quote:Jezus biedt zich aan, iedereen leeft weer.
Jezus was een gewoon mens? Of God almachtig zelf in de vorm van een mens?quote:Blijkbaar kan God zich laten overtuigen door één mens van een beter plan. En was zijn eigen plan dus niet al te best.
De God die in Genesis in de tuin wandelt is Jezus. Toen Adam en Eva zondigden offerde God zelf een lam en kleedde Adam en Eva met de huid van dat dier. Vervolgens werd dit offer herhaald door Abel en allen die God volgden. Dit was een voorbode voor wat Jezus zelf nog zou gaan doen als messias, lam Gods. Het plan van verlossing was er onmiddellijk na de zonde, en is nooit veranderd. Het is omdat mensen faalden dat God met een ander plan moest komen om hen te redden van een anders onvermijdelijke dood. Want God, het leven, de rug toekeren, leidt onherroepelijk tot de dood, tenzij men het leven van God zelf weer terugkrijgt. En dat is gebeurd wanneer men Jezus' leven accepteert, in de vorm van het bloedoffer, want het leven is in het bloed. Daarom:quote:Aangezien zijn eerste twee prototype mensen al niet naar hem luisterden. En hij vervolgens ook geen kant en klaar reddingsplan voor ze had, totdat Jezus ermee op de proppen kwam. Heel vreemd.
Gods plan om de vertrouwensbreuk van Zijn schepsels te herstellen na de rebellie van de duivel en zijn engelen is nooit herzien.quote:En doordat Jezus eigen initiatief ontplooit herziet God zijn plannen voor de mensheid? Blijkbaar wel, want als Jezus zichzelf niet aangeboden had, had dus nog steeds niemand in de hemel kunnen komen.
Ik begrijp jouw gedachte gang niet hoor, een schilderij heeft niks met rekenen te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:43 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen maar, dat je de verkeerde vragen stelt en hen op deze manier nooit zult begrijpen.
Even een andere manier van mijn voorbeeld:
Persoon A en persoon B kijken naar de sterrennacht. Persoon B zegt dat hij het schilderij mooi vindt omdat het lichtinval mooi is, maar persoon A vindt het schilderij mooi omdat 4*6=64. Persoon A zit op een totaal ander niveau te denken en te communiceren dan persoon B en een totaal ander niveau dan het niveau waarop het kind die mening heeft gemaakt.
Jij hoort dat gesprek en kijkt zelf naar het schilderij en komt tot de conclusie dat je het eens bent met persoon B, want de lichtinval is inderdaad heel erg mooi. Maar.. je vraagt je af waarom persoon a het mooi vind omdat 4*6=64.. dus je gaat naar hem toe en vraagt het hem. Vervolgens vertelt hij over de geschiedenis van de tafels en welke tafels er allemaal zijn en dat, als 3*3=9 zou gelden, hij het schilderij veel minder mooi zou hebben gevonden.
Vervolgens kom jij met de vraag: maar waarom vind je het kleurgebruik dan zo mooi?
Vind je het gek dat persoon A helemaal niks met die vraag kan en die vraag ook totaal niet van belang is voor hem, zijn mening en zijn visie?
Idd op het moment dat het bewezen kan worden is het zo. Hier dus niet en daarom wil ik weten waarom hij er zo zeker van is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
In beide gevallen geldt in ieder geval: waar is het 'bewijs' voor deze schoonheid?
Terug naar het concrete probleem:
Jij ziet natuurwetenschap onherroepelijk als bewijs, net als een gelovige God zelf onherroepelijk als bewijs ziet.
Jij ziet jouw kant, omdat jij er van uit gaat dat de natuurwetenschap per definitie klopt. Een gelovige ziet zijn kant, omdat hij er van uit gaat, dat God per definitie bestaat.
Jullie leven allebei in verschillende paradigma's, maar jij vraagt aan de gelovige om op basis van jouw paradigma bewijs te geven voor zijn paradigma en dát kan dus per definitie niet, het zijn immers verschillende paradigma's.
Toch wel, want dat is het punt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw gedachte gang niet hoor, een schilderij heeft niks met rekenen te maken.
Geloof en bewijzen hebben ook niets met elkaar te maken.quote:Idd op het moment dat het bewezen kan worden is het zo. Hier dus niet en daarom wil ik weten waarom hij er zo zeker van is.
Wat heeft rekenen nou weer met schilderen te maken, waar gaan we naar toe trouwens ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Toch wel, want dat is het punt.
[..]
Geloof en bewijzen hebben ook niets met elkaar te maken.
Andere kennisbron (bijbel) en een andere methode om tot kennis te komen (geloven).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:46 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat heeft rekenen nou weer met schilderen te maken, waar gaan we naar toe trouwens ?
Nee het heeft niks met elkaar te maken maar ik wil weten hoe iemand in iets kan geloven wat je nooit ziet e.d.
Een kennisbron ? een boek wat je iets wijs maakt ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Andere kennisbron en een andere methode om tot kennis te komen.
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
Een kennisbron ? een boek wat je iets wijs maakt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |