Nope.. dat is waar ik mijn mic altijd plaats.. kan er gewoon afquote:Op zondag 8 juli 2012 16:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En onder de tape zitten geen scheuren in het doek?
zou misschien wat willen zakken maar niet heel veel... nieuw zijn deze kasten + 700 euro en die flightcase is custom build.. noem je prijs anders?quote:
Doe maar 600 voor een nieuwe 1960 cab.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:39 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
zou misschien wat willen zakken maar niet heel veel... nieuw zijn deze kasten + 700 euro en die flightcase is custom build.. noem je prijs anders?
325 hebben we een dealquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe maar 600 voor een nieuwe 1960 cab.
En bedenk je goed dat lang niet iedereen een case erbij hoeft. Ik hoef in dit geval geen tweede cab er bij. En als ik de cab wel doorverkoop heb ik de case voor te duur.
300 voor de set?
Soort hout weet ik niet precies.. Dikte is ong 7 mm... Kwaliteit van sluitwerk is optimaal. Verder zitten er 4 blauwe soft wielen onder die wel tegen een grindpadje kunnen. Geen rem op de wielen. Er zit verder geen foam in de binnenkant.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef The_Dean het volgende:
Soort en dikte van het hout, of er bescherming in zit, kwaliteit van hang- en sluitwerk...
Geen interesse?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef The_Dean het volgende:
Soort en dikte van het hout, of er bescherming in zit, kwaliteit van hang- en sluitwerk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |