checkquote:Op zondag 8 juli 2012 12:20 schreef Patroon het volgende:
Wil je dit rijtje in de OP zetten Yankee?
Mogelijke deelnemers Marmotte 2013 voor gezamelijk vervoer en eventueel verblijf:
-Tommeke + vriendin
-Gripper
-Yankee + vriendin
-Kaasplankje
-Patroon + vriendin
-Narcotical + vriendin
voor anti klimmers zeker.quote:
Nice. Dan zijn die kosten ook gedektquote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef kaasplankje het volgende:
Shirtje maken is een leuk idee, dan kan mijn bedrijfsnaam erop.
Ja, bovenop de Galibier toen wel, natte sneeuw. In het dal was het +30 graden. Op de Alpe ook mooi weer.quote:
Goed plan, 10 shirtjes maken kost misschien 500 Euro. Ik wil wel 100 inleggen en mijn bedrijfsnaam erop.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Oksel het volgende:
Maareh, wanneer is die marmotte?
En ik sponsor ook wel als ik meega.
Tsja als je van die spillebeentjes had gehad, had je waarschijnlijk ook een stuk minder kracht gehadquote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Oksel het volgende:
Godverdomme had ik maar van die spillepootjes. Dan fietste ik je voorbij heuvelop!
Miss zetten mijn ouders er wel een caravan neer. Wij dus ook voor camping. Begin juli is hetquote:Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef Oksel het volgende:
Ligt eraan wanneer het is. Ik pak dan m'n camper en cross die kant op. Dus een camping als onderdak lijkt me het best. Hebben we goede ervaringen mee, al droom ik nog steeds van Ninja Robin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |