Ik ben inspiratieloos op dit tijdstipquote:
Ik hoor een jonge god te zijnquote:
joepiequote:Cung Le - Cote, P Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 1 ¤ 2,00 2,90 1-0 ¤ 5,80
Dong Hyun Kim - Maia, D Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 6,00 2,20 0-1 ¤ 13,20
Ik moet en zal het redden Haywirequote:
Ditquote:Op zondag 8 juli 2012 05:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Mooi moment voor Forrest om Tito in retirement te slaan.
Dat je er uberhaupt al aan denkt om Ortiz in je bed te nemenquote:Op zondag 8 juli 2012 05:42 schreef AppleMartini het volgende:
Nou als hij ineens zoiets aantrekt tijdens het roleplayen in bed, ik zou hem er met geweld uit trappen.
No wayquote:Op zondag 8 juli 2012 05:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt al aan denkt om Ortiz in je bed te nemen
Zen champions shirt hangt hier naast mequote:
Want? Deze was volgens mij duidelijk voor Forrestquote:
Ik vrees het ookquote:Op zondag 8 juli 2012 06:02 schreef ChesterPerry het volgende:
ko hem forrest, judges gunnen tito deze
Niet de eerste keer dat Forrest wegloopt.quote:
Eensquote:Op zondag 8 juli 2012 06:05 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat mij betreft heeft Forest gewonnen maar waarschijnlijk gunnen de judges het aan Tito
Het is 6 uur jaquote:Op zondag 8 juli 2012 06:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in je eentje een split hebben?
Fixedquote:
Na Sonnen's performance tegen Bisping betwijfel ik datquote:Op zondag 8 juli 2012 06:11 schreef THEFXR het volgende:
zo, nu wordt de champ ff ontroont en gecut!!
Dat was geen TRT-Sonnenquote:Op zondag 8 juli 2012 06:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Na Sonnen's performance tegen Bisping betwijfel ik dat
Maar Bisping zou ook makkelijk van Anderson Silva winnen. En van Jones.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:12 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Na Sonnen's performance tegen Bisping betwijfel ik dat
Kom maar opquote:
lucien carbin?quote:Op zondag 8 juli 2012 06:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Wie is die donkere trainer met dat witte baardje?
Minuutje of 2 langer duurt het nietquote:
Dat dacht hij de eerste keer ookquote:Op zondag 8 juli 2012 06:31 schreef ChesterPerry het volgende:
Netjes nog 1 zo'n round anderson heeft niks gedaan, word nu waas, chael weet dat hij dit wint
Neequote:
Volgens mij wel.quote:
Was op de bodyquote:Op zondag 8 juli 2012 06:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Illegale knee, scheids had tussenbeide moeten komen
Nee joh is op zijn body al scheelde het niet veelquote:Op zondag 8 juli 2012 06:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Illegale knee, scheids had tussenbeide moeten komen
ditquote:Op zondag 8 juli 2012 06:36 schreef slashdotter3 het volgende:
En weer iemand die spinning shit gooit, faalt en in een hele slechte positie komt.
De enige die het wel voor elkaar weet te krijgen is Jon Jones.
Ja, hij had dit NOOIT moeten ondernemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:36 schreef slashdotter3 het volgende:
En weer iemand die spinning shit gooit, faalt en in een hele slechte positie komt.
De enige die het wel voor elkaar weet te krijgen is Jon Jones.
Hij werd gewoon geownedquote:Op zondag 8 juli 2012 06:37 schreef AppleMartini het volgende:
Waarom glijdt die mongool dan ook uit.
Ik denk dat hij aardig wat geld heeft gekregen om het gevecht te hypen.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:40 schreef leeroy het volgende:
Wat moet Chael nog zeggen? Ik ben de beste blablabla
Dat waarschijnlijk wel maar hij heeft nu niks meer te zeggenquote:Op zondag 8 juli 2012 06:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aardig wat geld heeft gekregen om het gevecht te hypen.
Dit was puur, ik wil niet dat MMA in WWE veranderd met scriptsquote:Op zondag 8 juli 2012 06:41 schreef Chase_Utley het volgende:
Chael blijft een baas
Ook dankzij trashtalkers als hem is de UFC zo groot geworden.
Gaat ook niet gebeuren, simpelweg omdat je hier wel echt moet vechten.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dit was puur, ik wil niet dat MMA in WWE veranderd met scripts
Nog nooit heb ik het zo goed gedaanquote:
Niet zo goedgelovig zijn, iedereen weet dat je hype bonussen kan verdienen.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren, simpelweg omdat je hier wel echt moet vechten.
Welterustenquote:Op zondag 8 juli 2012 06:43 schreef leeroy het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik het zo goed gedaan![]()
Jongens (en Dame) het was weer erg gezellig maar het is bed tijd! Weltrusten
quote:
Ja klopt. Maar het zal nooit zo gescript zijn als de WWE. Natuurlijk verdien je op basis van je likeability en hype je titelshots, maar die kan je natuurlijk alleen maar verdienen door er zelf voor te vechten. Niet door een of ander script dat je wordt aangegeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:44 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Niet zo goedgelovig zijn, iedereen weet dat je hype bonussen kan verdienen.
Sonnenquote:Op zondag 8 juli 2012 06:46 schreef Fenomeno het volgende:
Sonnen fans + hypetrain![]()
Mag Silva ook niet eigenlijk, hoop dat Bisping/Belcher hem pakt
Bisping maakt geen enkele kans tegen Silva, kansloos gevecht.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:46 schreef Fenomeno het volgende:
Kan toch niet? Het staat 2-0 voor Silva.quote:
TRT, money laundering, real estate fraud, smacktalk die hij niet kan backen, sympathieke kerel idd.quote:
Owja, das waarquote:Op zondag 8 juli 2012 06:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan toch niet? Het staat 2-0 voor Silva.
Ga weg met je hypetrain, hij heeft al bewezen dat hij zijn woorden waar maakt. Stom dat ie een fout maakte vanavond.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:46 schreef Fenomeno het volgende:
Jones voor LHW title, daarna met pensioen.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:49 schreef roepdeman het volgende:
Nee, de vraag die je moet stellen luidt: Who's Next?
quote:Op zondag 8 juli 2012 06:51 schreef Cardizzle14 het volgende:
Chael moet als een baas naar die bbq gaan en ms andy alsnog een tik op de kont geven en zeggen dat hij zijn steak medium rare wil
Never going to happen, Silva had ergens in 2011 al gesteld dat Jones op dit punt van hem zou winnen. Jones wordt vanaf nu alleen maar meer ervaren en fysiek sterker terwijl Silva steeds verder van z'n prime is.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Jones voor LHW title, daarna met pensioen.
Dat zou wel een mooie afsluiter zijn. Nu hij 0-2 staat zal Chael nooit meer een partij tegen Silva krijgen dus hoeft hij niet meer in de media te lobbyen/hypen voor nog een partij dus kan hij net zo goed vrede sluiten.quote:Op zondag 8 juli 2012 06:51 schreef Cardizzle14 het volgende:
Chael moet als een baas naar die bbq gaan en ms andy alsnog een tik op de kont geven en zeggen dat hij zijn steak medium rare wil
Ik zie het ook niet gebeuren hoor. Zou het wel willen zienquote:Op zondag 8 juli 2012 06:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Never going to happen, Silva had ergens in 2011 al gesteld dat Jones op dit punt van hem zou winnen. Jones wordt vanaf nu alleen maar meer ervaren en fysiek sterker terwijl Silva steeds verder van z'n prime is.
Geo4kant wil klappenquote:Op zondag 8 juli 2012 06:58 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Geo4kant bedankt voor de gif!
Zo denken we er nu wel over, maar als Chael weer 2 wedstrijden gewonnen heeft en Andy overtuigend wint en zich houd aan dat hij tot 2017 vecht dan word er toch wel weer gezegd dat Chael 5 en half ronde heeft gewonnen van de 7 en dat Anderson alleen goed reageerde op fouten, en deel 3 staat voor de deur :pquote:Op zondag 8 juli 2012 06:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie afsluiter zijn. Nu hij 0-2 staat zal Chael nooit meer een partij tegen Silva krijgen dus hoeft hij niet meer in de media te lobbyen/hypen voor nog een partij dus kan hij net zo goed vrede sluiten.
Word je hard van.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:05 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik hoef die ellende niet nog een keer te zien.
Ik hou m'n hart nog even vast dan.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:10 schreef slashdotter3 het volgende:
sherdog forum:
Just went through this frame by frame and it struck the head first....you can see the contact to Chaels face while there is still a gap between the knee and the Chaels body.
At worst this should be declared a no contest and possibly even a loss to Silva.
Deze win zal niet meer overturned worden denk ik, misschien wat kanttekeningen/opmerkingen vanwege greasing en short grijpen en misschien illegale knee to the face maar niet meer dan dat.quote:
Nou ja juist als je dat zo leest zou ik denken dat er nog wel een kansje in zit. Ik wil het ook gewoon niet horen hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 07:15 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Deze win zal niet meer overturned worden denk ik, misschien wat kanttekeningen/opmerkingen vanwege greasing en short grijpen en misschien illegale knee to the face maar niet meer dan dat.
Meer leesvoer in het Sherdog UFC forum: http://www.sherdog.net/forums/f2/
Inderdaad gewoon op zijn borstbeenquote:Op zondag 8 juli 2012 07:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt niet op een knee to the face.
quote:Op zondag 8 juli 2012 06:39 schreef AppleMartini het volgende:
Wat is dit voor trieste vertoning godverdomme.
quote:Op zondag 8 juli 2012 06:40 schreef AppleMartini het volgende:
En silva moet niet zo schijnheilig doen. Klootzak.
quote:Op zondag 8 juli 2012 06:49 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ga weg met je hypetrain, hij heeft al bewezen dat hij zijn woorden waar maakt. Stom dat ie een fout maakte vanavond.
Lady, pleasequote:Op zondag 8 juli 2012 06:38 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja, kwestie van een kleine opening die Silva met geluk wist te grijpen.
Sonnen lag bovenop maar kreeg niets voor elkaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik heb zitten vloeken... En ik denk ook inderdaad dat het bovenbeen het gezicht raakt, maar goed Sonnen had niet moeten uitglijden. Maar toch de hele eerste ronde totale dominantie van Sonnen over Silva.
Too bad!
Maar stootte wel, Silva kwam niet weg, dus die ronde heeft hij heel duidelijk te pakkenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sonnen lag bovenop maar kreeg niets voor elkaar.
Silva kon alleen maar mondje open doen en de golven ontvangen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sonnen lag bovenop maar kreeg niets voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Weet je hoe lastig het is om te ontsnappen als iemand je mounted heeft...?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Silva kon alleen maar mondje open doen en de golven ontvangen.
(Hij kon niet eens wegkomen man)
is overigens ook al ontkent door zijn advocaat.twitter:AT5 twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:04:03Badr Hari zou afgelopen nacht betrokken zijn geweest bij een zware mishandeling in een vipbox tijdens Sensation [url=http://t.co/qayCcPXy reageer retweet
Was Ruudje in de vipbox?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef roepdeman het volgende:
Geo blijft kwaliteit in inboxen droppen, ik kreeg:is overigens ook al ontkent door zijn advocaat.twitter:AT5 twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:04:03Badr Hari zou afgelopen nacht betrokken zijn geweest bij een zware mishandeling in een vipbox tijdens Sensation [url=http://t.co/qayCcPXy reageer retweet
Nope, ruudje is een stuk ouder dan 38. Slachtoffer schijnt een 38 jarige man geweest te zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Was Ruudje in de vipbox?![]()
Oh en Geo is zeker gebanned?
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef Fyodor het volgende:
Zucht... het proleten dumpert volk is weer bezig![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)10/knietje,_auw.html
Sowieso mensen die er duidelijk geen verstand van hebben.quote:Die in het witte broekje is nou niet bepaald slim, hij probeert nu al 132 keer op dezelfde manier aan te vallen en elke keer duikt die vechter met het gele broekje weg! Je zou toch denken dat die dat na een paar keer wel door heeft! Pffff
Hij heeft een ban, maar kan nog wel dmen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Nee hoor ik kreeg Dms van Geotie laatst
Badr is wel vaak in de buurt bij mishandelingen, dit is al de vierde keer ofzo!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef roepdeman het volgende:
Geo blijft kwaliteit in inboxen droppen, ik kreeg:is overigens ook al ontkent door zijn advocaat.twitter:AT5 twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:04:03Badr Hari zou afgelopen nacht betrokken zijn geweest bij een zware mishandeling in een vipbox tijdens Sensation [url=http://t.co/qayCcPXy reageer retweet
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://mobile.mmafighting(...)his-tune-on-alistair
Moest dit posten van ene Geo3kant ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:DM van Geo4kant
Legend in the making, legend en Kaka.
Het begin van het einde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |