Oh dat is sowieso een leuke jaquote:
Gefeliciteerd! De Bijenkorf is jaloersquote:Op maandag 9 juli 2012 10:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeej! een van m'n beste vrienden is vader geworden.Het zijn de dolle babynieuwsdagen! (gister gehoord dat m'n nicht zwanger is)
Onder de andere vrienden hadden we een namenpooltje opgezet. Het zou een Bijbelse naam worden. Met nog iemand had ik Boaz goed geraden.quote:
Leuk!quote:Op maandag 9 juli 2012 10:40 schreef Miniem het volgende:
Ik denk dat ik dit ga maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken Boaz alleen als hondennaamquote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onder de andere vrienden hadden we een namenpooltje opgezet. Het zou een Bijbelse naam worden. Met nog iemand had ik Boaz goed geraden.(5 namen per persoon)
Ik heb net die met die kurk gemaakt, maar ik vond het toch niks bij mijn plantenquote:Op maandag 9 juli 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Boaz vind ik wel leuk maar tis wel erg hip at the moment.
Oeh Miniem, die met die wasknijpers vind ik leuk!
Wat leukquote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onder de andere vrienden hadden we een namenpooltje opgezet. Het zou een Bijbelse naam worden. Met nog iemand had ik Boaz goed geraden.(5 namen per persoon)
Van wat?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Je kunt ook leuke kleuren plastick knijpers maken
Meer kinderen dan hondenquote:
Oh, woot, ik las verkeerdquote:Op maandag 9 juli 2012 11:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van wat?
Ik knip ze af en toe van boterkuipjes, maar die zijn standaard wit.
Nou je hebt van die hele cheape plastick knijpers, in alle kleuren.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van wat?
Ik knip ze af en toe van boterkuipjes, maar die zijn standaard wit.
Thank gawdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |