Whehe, m'n moeder vond het ook haast geniaal dat ik dan gewoon een extra rondje gingquote:Op zondag 8 juli 2012 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Pis, mazzelaar , bij ons kon nergens geparkeerd worden dus we konden heul niet zien wie er waren
Dat dus jaquote:Op zondag 8 juli 2012 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Onaangekondigde bezoekjes
'Oh we waren in de buurt, dus we kwamen ff langs voor een bakkie'
Die is juist blij, heeft een nog grotere hekel aan verjaardagen dan ikquote:
Die schuift het misschien liever door naar de volgende verjaardag.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die is juist blij, heeft een nog grotere hekel aan verjaardagen dan ik![]()
Hij wil het helemaal niet meer vieren, 21 vond hij wel een mooie leeftijd om te stoppenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die schuift het misschien liever door naar de volgende verjaardag.
Ja die vindt het ook wel leukquote:Op zondag 8 juli 2012 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wel leuk voor je oma dat jullie nog echt je verjaardag vieren, Lut
Ik heb dat ook nooit gedaan, sinds poeh...
Ik snap dat jij er iets minder blij mee bent maar de verhalen zijn geniaalquote:Op zondag 8 juli 2012 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Mn vrienden mogen er altijd in, die hebben bijna allemaal een sleutel, en mn broertje mag dat ook. Maar voor de rest van de familie heb ik mentale voorbereiding nodig
Ze zitten nu heerlijk aan de andere kant van de wereldquote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap dat jij er iets minder blij mee bent maar de verhalen zijn geniaal
Met boeken op de e-reader?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zitten nu heerlijk aan de andere kant van de wereld
mobiel bovenin op je UI klikken dan kun je doorklikken naar je pm/dmquote:
I know, maar oh-oh kon ze niet beantwoorden dacht ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
mobiel bovenin op je UI klikken dan kun je doorklikken naar je pm/dm
vaag, hier werk t wel.allemaal gewoonquote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
I know, maar oh-oh kon ze niet beantwoorden dacht ik.
Nope, als ik ze beantwoord krijg je kruisjes, hoezo???quote:
Mijn planten zijn uitgebloeid (Drosera Capensis, Dionaea) dus ik heb straks vers zaad voor je.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, als ik ze beantwoord krijg je kruisjes, hoezo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |