quote:Op zondag 8 juli 2012 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier een pic van mij zonder hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier een pic van mij zonder hoofd.Doet me denken aan Cow & Chicken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Afgunst op wat precies?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef Kroc het volgende:
[..]
vrouwelijke afgunst, haat en nijd zeg ik je
Zie posthistorie en fobo.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Post hier een vergelijkende pic en wij zullen oordelen.
Nee. Ik voel niet de behoefte te aandachtshoeren in een topic die daar niet over gaat en die ik niet geopend heb.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Post hier een vergelijkende pic en wij zullen oordelen.
Laat maar zitten.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
Ik denk trouwens eerder dat jij jaloers bent Amoeba, met je bril en je haar.
Welk topic?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laat maar zitten.Ik hoef dat topic nooit meer te zien.
Waarop, een stel tetten? En verder heb ik nog steeds een bril (hele slechte ogen), lenzen lijken me totaal niks, en qua haren, ze krullen nu nog meer. Betreffende die lenzen, ik durf echt mijn ogen niet aan te raken..quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
Nou en. Je kan nog wel issues hebben uit die tijd dat je zo was en daardoor nog steeds gauw jaloers zijn.
Die lenzen pop je binnen 1 seconde erin, huil niet man mietjequote:Op zondag 8 juli 2012 11:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarop, een stel tetten? En verder heb ik nog steeds een bril (hele slechte ogen), lenzen lijken me totaal niks, en qua haren, ze krullen nu nog meer. Betreffende die lenzen, ik durf echt mijn ogen niet aan te raken..
Recht door zee.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:26 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Die lenzen pop je binnen 1 seconde erin, huil niet man mietjeJe merkt er daadwerkelijk geen kut van.
Wat is het probleem met neuken dan TS?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze wil wel oudere jongens maar kan er niet mee omgaan dat die graag willen neuken.
Onzekerheid is denk ik het woord dat je zoekt.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:08 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Wat is het probleem met neuken dan TS?
Nachtlenzen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarop, een stel tetten? En verder heb ik nog steeds een bril (hele slechte ogen), lenzen lijken me totaal niks, en qua haren, ze krullen nu nog meer. Betreffende die lenzen, ik durf echt mijn ogen niet aan te raken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |