Russisch?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:00 schreef Kroc het volgende:
Je zou hem "Russisch" kunnen doen en dan met die pretoogjes van je heel doordringend aan hem vragen van welke kant hij nu echt is
Was dat niet tittyfuck ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:00 schreef Kroc het volgende:
Je zou hem "Russisch" kunnen doen en dan met die pretoogjes van je heel doordringend aan hem vragen van welke kant hij nu echt is
Haha die ofzo erachter maakt het zo ongeloofwaardig.quote:
FD tegensprekenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:38 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Waarom blijf jij niet even weg van mijn topics he, ik denk dat iedereen er een stuk blijer van word.
Daar hebben we Jachtgeweer weer met z'n constructieve opmerkingen.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
FD tegenspreken, ho even, maar dat gaat niet gebeuren he jongedame. Misschien moet je die flikker van een vriend van je eens een Tarzan kado doen. Kijken wat die ermee doet.
Ik ben gewoon recht door zee. Gewoon zeggen waar het op staat. Niet draaikonten.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:15 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Daar hebben we Jachtgeweer weer met z'n constructieve opmerkingen.
Kan ik waarderen.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon recht door zee. Gewoon zeggen waar het op staat. Niet draaikonten.
Recht door zee, dat heb ik eens eerder gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon recht door zee. Gewoon zeggen waar het op staat. Niet draaikonten.
In de 5e eeuw had je nog geen Tarzans. Dus je argument is invalid (quote:Op zondag 8 juli 2012 01:19 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Recht door zee, dat heb ik eens eerder gehoord.
Anyway, je opvattingen passen eerder in de 5e eeuw dan in de moderne tijd.
Je mening ten opzicht van homo's past anders prima in de 5e eeuw.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:21 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
In de 5e eeuw had je nog geen Tarzans. Dus je argument is invalid ().
Appeltjesquote:Op zondag 8 juli 2012 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen verstand van, mijn tieten zijn daar te klein voor.
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen verstand van, mijn tieten zijn daar te klein voor.
Ik heb niet zozeer iets tegen homo's, wel iets tegen relnichten, iets wat ik in de vriend van TS zie.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:22 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Je mening ten opzicht van homo's past anders prima in de 5e eeuw.
Waarom heb je iets tegen 'relnichten' ?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer iets tegen homo's, wel iets tegen relnichten, iets wat ik in de vriend van TS zie.
Alberto Stegemanquote:Op zondag 8 juli 2012 01:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer iets tegen homo's, wel iets tegen relnichten, iets wat ik in de vriend van TS zie.
Je ziet mij toch ook niet vrolijk over straat rondhuppelen en iedereen proberen wijs te maken met mijn uitstraling en gedrag dat ik hetero ben?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:23 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Waarom heb je iets tegen 'relnichten' ?
Weet ik niet, maar dat moet men toch lekker zelf weten?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je ziet mij toch ook niet vrolijk over straat rondhuppelen en iedereen proberen wijs te maken met mijn uitstraling en gedrag dat ik hetero ben?
Hier een pic van mij zonder hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, net zoals ik ook lekker zelf moet weten wat ik van relnichten vindquote:Op zondag 8 juli 2012 01:26 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat moet men toch lekker zelf weten?
Er bestaat grenzen in het openbaar en de flaming homosexual look valt daarbuiten.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:26 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat moet men toch lekker zelf weten?
Laat het ze lekker zelf weten ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je ziet mij toch ook niet vrolijk over straat rondhuppelen en iedereen proberen wijs te maken met mijn uitstraling en gedrag dat ik hetero ben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |