abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2012 @ 02:00:38 #226
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116410014
Mja, op zich een geinig plan, maar ik ben benieuwd of er draagvlak voor is. Je mist dan de gemeenschappelijke deler van de brakke auto en lijpe versiering, het wordt dan gewoon een optocht van normale auto's. Als mensen dat willen, gaan ze eerder met vrienden denk ik :). Althans, dat zou ik wel doen.

Die brandstofprijzen daar zijn niet meer grappig inderdaad. Zelfs diesel moet daar bijna 1,80 opbrengen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Afsnij-actie @ Volvo? Ik dacht dat die tijdens een inhaalactie in de vangrail geeindigd waren...
En waarom is die Audi uit de CR gegooid? Dat was toch een verkeerd afgelopen inhaalactie vs een vrachtwagen?
Ik begreep dat die Volvo was afgesneden door een BMW, uitwijkactie naar de ene kant ging nog goed, maar daarna speelde het gewicht parten en zijn ze alsnog de hele snelweg over gedoken om in de vangrail te eindigen. BMW-Duitser was doorgereden maar is twee afritten later alsnog door de politie gepakt.

En die Audi: dunno. Weet wel dat die geen 500 euro waard was, er scheen al voor 1.600 euro technisch aan verspijkerd te zijn. Wat ik tussen de regels door begreep is dat ze als idioten hebben gereden de hele route.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116416085
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Paladijn het volgende:
Afsnij-actie @ Volvo? Ik dacht dat die tijdens een inhaalactie in de vangrail geeindigd waren...
Doorrijden na ongeval Duitsland
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 5 september 2012 @ 12:31:38 #228
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116416564
Kijk, had ik 't toch goed onthouden. Ben benieuwd hoe de boel gaat aflopen voor 'm!
Zerg schreef:
pi_116419233
quote:
Handig, zo'n "tvp" knop :)
pi_116420171
Die audi had een ongelukje gehad op de laatste bergpas, als je iig die bedoelt.
  woensdag 5 september 2012 @ 14:24:49 #231
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116420248
Ja dat klopt, die foto is ruimschoots bekend gewoon. Linksvoor in de poeier gereden op een vrachtwagen. Maar ook een startverbod voor 't leven, begreep ik.
Zerg schreef:
pi_116421596
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef Mikkie het volgende:
Ja dat klopt, die foto is ruimschoots bekend gewoon. Linksvoor in de poeier gereden op een vrachtwagen. Maar ook een startverbod voor 't leven, begreep ik.
Ergens online zichtbaar?
  woensdag 5 september 2012 @ 15:23:36 #233
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116422237

Inmiddels al overgeschreven en geëxporteerd, die kar.
Zerg schreef:
pi_116422452
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:23 schreef Mikkie het volgende:
[ afbeelding ]

Inmiddels al overgeschreven en geëxporteerd, die kar.
Ouch :X maar wat was de reden voor de levenslange ban?
  woensdag 5 september 2012 @ 15:43:21 #235
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116423140
Naar wat ik tussen de regels door heb begrepen, asociaal rijgedrag gedurende de hele run.
Zerg schreef:
pi_116423176
Dat is niet echt leuk, nee :N

Broerlief heeft op MP nog wat leuke autootjes bekeken, we gaan binnenkort maar eens wat afspraken maken :)
  woensdag 5 september 2012 @ 17:10:16 #237
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116426674
Haha, zo snel al?
Ik ga ondanks de jeuk toch echt even wachten. Heb m'n team nog niet compleet, maar 't schiet ook niet op om een auto nu 8 maanden stil te laten staan (nog even los van 't feit dat ik geen stalling heb).
Zerg schreef:
pi_116431868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Mikkie het volgende:
Naar wat ik tussen de regels door heb begrepen, asociaal rijgedrag gedurende de hele run.
Naar ik begrepen heb asociaal gedrag gedurende de hele reis, inclusief tegen andere teams. Maar dat is hearsay, de organisatie wilde niets bevestigen. :)
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 5 september 2012 @ 20:23:41 #239
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_116433935
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:36 schreef Northside het volgende:

[..]

Naar ik begrepen heb asociaal gedrag gedurende de hele reis, inclusief tegen andere teams. Maar dat is hearsay, de organisatie wilde niets bevestigen. :)
Dit heb ik ook gehoord. Saaie auto was het ook nog, helemaal niet opgeleukt ofzo. ;(

Maar hea, hoe vet: Team Volvo in de vangrail zit gewoon op Fok! :*
Volgens mij heb ik nog even met jou of een van je teamgenoten staan praten, die vertelde me ook dat jullie nu waren omgedoopt naar Team Volvo in de vangrail. :P
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  woensdag 5 september 2012 @ 20:41:15 #240
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_116434593
Mja, de enige die ik misschien heb gesproken is Dingest. Bij eten op de camping in Krakow, dat was een minuutje ofzo :P.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:

[..]

Dit heb ik ook gehoord. Saaie auto was het ook nog, helemaal niet opgeleukt ofzo. ;(
Dat was matig ja. Sowieso iedereen die z'n auto niet eens een aparte kleur ofzo had gegeven was wel jammer. Je hoeft echt niets schokkends te doen om het gewoon wat aparter te maken dan normaal. En als je dan niets pimpt, maar ook nog eens 1.600 euro aan onderhoud in die bak steekt, dan mis je de insteek van de Carbagerun.
Zerg schreef:
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 september 2012 @ 02:15:09 #241
39237 crew  H_T
2733
pi_116447778
Ik heb Dingest (of zijn teamgenoot) even gesproken in Kroatië geloof ik en Mikkie heel kort op een Duitse vluchtstrook. Paladijn heb ik tijdens de run niet of nauwelijks gesproken, maar ik ken hem wel :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_116450970
Paladijn ken ik helemaal niet :).
Met Tim was wel een mooi moment om toch even kennis te gaan maken ja, was alleen een beetje kort :D :'). Volgend jaar maar een keer uitgebreider herhalen (of bij die meet in Nijmegen :+).
Zerg schreef:
pi_116451074
15 juni volgend jaar, dan staat in mijn agenda al de introdag gepland :D
pi_116451461
Ha, zo ver ben ik echt nog niet :D. Sowieso vond ik de introdag niet heel spannend dit jaar. Leuk om even een rondje te maken en auto's te kijken, maar dat hadden we na een ruim uur eigenlijk ook wel weer bekeken.
Zerg schreef:
pi_116451502
Nou, het is nog niet dat we al een auto gaan kopen dit weekend :P maar het is de voorpret die zo leuk is :Y nu al bezig zijn met allemaal gekke ideetjes (ik wil zelf een flinke waterspuit op de auto, soort van brandweerauto-idee, daarnaast is het natuurlijk wel handig om alvast een shortlist van auto's in gedachten te hebben :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 september 2012 @ 10:52:34 #246
39237 crew  H_T
2733
pi_116452175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:00 schreef Mikkie het volgende:
Paladijn ken ik helemaal niet :).
Met Tim was wel een mooi moment om toch even kennis te gaan maken ja, was alleen een beetje kort :D :'). Volgend jaar maar een keer uitgebreider herhalen (of bij die meet in Nijmegen :+).
Paladijn kende ik al voor ik me inschreef voor de vorige Carbagerun :). Van zijn zusje had ik gehoord hoe tof de run in Noorwegen was.

En inderdaad wel jammer dat we elkaar de rest van de week niet echt meer zijn tegengekomen. Volgende keer beter :)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Ha, zo ver ben ik echt nog niet :D. Sowieso vond ik de introdag niet heel spannend dit jaar. Leuk om even een rondje te maken en auto's te kijken, maar dat hadden we na een ruim uur eigenlijk ook wel weer bekeken.
Even kijken was wel leuk, maar ik denk dat het een stuk leuker is als je een paar teams wat beter kent. Dat het een soort reünie is waarbij je ook uitgebreid kan kijken wat voor tofs de bevriende teams dit keer hebben :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_116452338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:23 schreef iamredleader het volgende:
Nou, het is nog niet dat we al een auto gaan kopen dit weekend :P maar het is de voorpret die zo leuk is :Y nu al bezig zijn met allemaal gekke ideetjes (ik wil zelf een flinke waterspuit op de auto, soort van brandweerauto-idee, daarnaast is het natuurlijk wel handig om alvast een shortlist van auto's in gedachten te hebben :)
Zeg, je gaat nou niet m'n idee jatten hè! :( Ik had hetzelfde in gedachten :D :')
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Paladijn kende ik al voor ik me inschreef voor de vorige Carbagerun :). Van zijn zusje had ik gehoord hoe tof de run in Noorwegen was.

En inderdaad wel jammer dat we elkaar de rest van de week niet echt meer zijn tegengekomen. Volgende keer beter :)

[..]

Even kijken was wel leuk, maar ik denk dat het een stuk leuker is als je een paar teams wat beter kent. Dat het een soort reünie is waarbij je ook uitgebreid kan kijken wat voor tofs de bevriende teams dit keer hebben :)
Da's waar. Dat vond ik wel jammer aan afgelopen jaar, heb niet super veel gesocialized met andere teams dus ook weinig herkenningspunten. Dat moet komend jaar beter :P

Jullie hebben volgens mij ergens in de bergen van Slovenië nog wel een stuk achter ons gereden, dacht ik. Maar echt spreken is er niet van gekomen :)
Zerg schreef:
pi_116452371
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:58 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, je gaat nou niet m'n idee jatten hè! :( Ik had hetzelfde in gedachten :D :')
Ik heb 'm het eerst gepost :6
Trouwens ook al gedaan, wat ik ook leuk had gevonden: Lightning McQueen _O_ m'n zoontje zou helemaal wild worden _O-
pi_116452955
Die verbouwde Calibra van dit jaar ja, hebben ze netjes gedaan!

Sowieso ontkom je er op een gegeven moment niet aan dat je wat dezelfde thema's hebt. Is ook geen ramp, lijkt me. Als je maar een beetje moeite doet voor iets geinigs, dan is 't al lang prima.

De écht opvallende creaties kosten zo veel tijd, dat kan ik er niet in steken :)
Zerg schreef:
pi_116453004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:19 schreef Mikkie het volgende:
De écht opvallende creaties kosten zo veel tijd, dat kan ik er niet in steken :)
Dat probleem heb ik ook :P dat, en centjes :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')