Dan voel ik me niet zo bedreigd, omdat we dan op eenzelfde "level" zitten. Zeg maar net zoiets als elk land evenveel kernwapens heeft dat er dan weinig aan de hand is.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan voel ik me niet zo bedreigd, omdat we dan op eenzelfde "level" zitten. Zeg maar net zoiets als elk land evenveel kernwapens heeft dat er dan weinig aan de hand is.
Achterhoekerquote:
[..]
Dan voel ik me niet zo bedreigd, omdat we dan op eenzelfde "level" zitten. Zeg maar net zoiets als elk land evenveel kernwapens heeft dat er dan weinig aan de hand is.
[..]
Nee, nog niet, maar jij bent te grillig om geen voorzorgsmaatregelen te nemen.quote:
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar jij bent te grillig om geen voorzorgsmaatregelen te nemen.
Oke, goede mededelingquote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hallo, ik wou even mededelen dat de TT een tikkeltje vulgair is.
Hangt er maar net vanafquote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hallo, ik wou even mededelen dat de TT een tikkeltje vulgair is.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, vandaar voorzorgsmaatregel.
Ja maar als ik mijn haar afscheer lijkt het opeens alsof ik wat ziektes heb opgelopen.quote:
quote:
quote:
Is dat niet zo dan?quote:
No shit Sherlockquote:
Wat zit daar in haar broek trouwens? Is dat een baby die zijn hoofd uitsteekt?quote:
Wachten tot 607.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ieuw viespeuk
[..]
Bedankt, gaan jullie er wat mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |