Ik zoen voldoendequote:Op zondag 8 juli 2012 13:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aan de andere kant, dan kan je veel zoenenAls je nooit kriebels hebt kan je niet zoenen als je kriebels moet hebben voor het zoenen
Zoenen?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vrijdags wel even, maar toen ging ik op ignore modehaha
Jaquote:
Beetje zo met die vingers.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm weet niet of ik kriebels krijg daarbij..![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm weet niet of ik kriebels krijg daarbij..![]()
Ik zit niet op dezelfde emotionele golflengte met jullie begrijp ik alquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo ziet het er dan ongeveer uit. Moet je nog wel even een jas overheen denken uiteraard.
[ afbeelding ]
Ik denk het ook nietquote:Op zondag 8 juli 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik zit niet op dezelfde emotionele golflengte met jullie begrijp ik al*kras*
![]()
Dat ik hem heb gemist baal ik wel van!quote:
Als je zo je voetje bloot hebt, even zo met het nageltje eronder?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Heel goedDus ik zou het maar niet proberen
Denk dat de VZR plantair is en dat je daarna klapjes krijgtquote:Op zondag 8 juli 2012 13:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je zo je voetje bloot hebt, even zo met het nageltje eronder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
XXX gaat sowieso beter worden, alleen die naam alquote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef El_Matador het volgende:
ok, Peoject XX(X) is definitief het grappigste feest wat ik heb gehouden...
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat de VZR plantair is en dat je daarna klapjes krijgt![]()
Maar onder de kin, zij etc zijn allemaal veilige thuishavens voor priemende vingers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ok ik kan absoluut niet tegen kietelenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar onder de kin, zij etc zijn allemaal veilige thuishavens voor priemende vingers?
Dat doet mij goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok ik kan absoluut niet tegen kietelen![]()
nu blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |