Dat is wel zo, het is niet vaak saaiquote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef Evie het volgende:
[..]Is toch goed?! Ben je een stuk gelukkiger dan de meeste mensen, leef je meer
![]()
Neuh, nog steeds hele dag door appen hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je er eindelijk in geslaagd om hem te negeren via WhatsApp?
Hiquote:
Hiquote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, nog steeds hele dag door appen hoor![]()
Heb hem gewoon al tijdje niet gezien. Dunno where we stand
Sommige mannen moeten eens leren communiceren..quote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, nog steeds hele dag door appen hoor![]()
Heb hem gewoon al tijdje niet gezien. Dunno where we stand
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met op de achtergrond je gewilde 1000 IBU biertje.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Heerlijke regen.. rare maar leuke en feestende dagen achter de rug(nagenieten!)
Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zoenen is lekkerOf je nu single bent of niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Hey -Miauw-quote:
Dat wel.. hm.. Maar moet ik er wel kriebels van krijgen in mn buik, anders is het niks aanquote:Op zondag 8 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
En zoenen is lekkerOf je nu single bent of niet.
Die krijg ik te snel misschienquote:Op zondag 8 juli 2012 13:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat wel.. hm.. Maar moet ik er wel kriebels van krijgen in mn buik, anders is het niks aan
Zo ziet het er dan ongeveer uit. Moet je nog wel even een jas overheen denken uiteraard.quote:
Hahahaha geweldig!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo ziet het er dan ongeveer uit. Moet je nog wel even een jas overheen denken uiteraard.
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo ziet het er dan ongeveer uit. Moet je nog wel even een jas overheen denken uiteraard.
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, dan kan je veel zoenenquote:
Als je dat pootje aan de voorkant uit je jas laat bungelen krijg je vaak geweldige reacties, vooral van kinderen.quote:
Jij bent echt mijn nieuwe heldquote:Op zondag 8 juli 2012 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat pootje aan de voorkant uit je jas laat bungelen krijg je vaak geweldige reacties, vooral van kinderen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dat pootje aan de voorkant uit je jas laat bungelen krijg je vaak geweldige reacties, vooral van kinderen.
Ben je er nu pas achter dat hij een echte held is?quote:
Sinds vrijdag ben ik er achter gekomenquote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je er nu pas achter dat hij een echte held is?
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boh was WT er ook bijquote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds vrijdag ben ik er achter gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |