'k Zie geen problemen met Limburg hoor...quote:Op zondag 8 juli 2012 02:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Tering mensen die niet begrijpen dat als je 25 bent echt niet in Limburg wilt blijven![]()
Ga er eens 5 jaar in een god vergeten dorp wonen en de dichts bijzijnde stad is half dood terwijl van de grote stad komt. Kijken of je het dan nog zo tof vind...quote:Op zondag 8 juli 2012 02:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Zie geen problemen met Limburg hoor...
Afgunst niet frustratie welquote:Op zondag 8 juli 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
Het zit wel diep zo te lezen, de frustratie en afgunst druipt er af
Verder ben ik het wel eens met je .
Juist maar u heeft een auto voor de deurquote:Op zondag 8 juli 2012 02:09 schreef Faxie het volgende:
Ik woon m'n hele leven al in godvergeten dorpen, met het uit z'n krachten gegroeide boerengat Bergen op Zoom als dichtsbijzijnde stad
In de randstad zou ik niet dood gevonden willen worden eigenlijk.
hoi.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ga er eens 5 jaar in een god vergeten dorp wonen en de dichts bijzijnde stad is half dood terwijl van de grote stad komt. Kijken of je het dan nog zo tof vind...
Ik weet maar ga terug naar mijn roots manquote:Op zondag 8 juli 2012 02:10 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon in Rotterdam gaan wonen man. OV alles.
quote:Op zondag 8 juli 2012 02:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi.
ben je al lang in limburg?
ik faal.
wat!?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik weet maar ga terug naar mijn roots man
[..]![]()
Gekkiequote:Op zondag 8 juli 2012 00:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat lijkt op hoe ik eerst dacht dat kaneelstokje er ongeveer uit zou zien.
alles gemist.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat overigens wel tof was, was dat aan het begin van de meet, ik niet heel erg klein leek. WT, Intronic, UFT, Flips en Stevenmac zijn ook allemaal niet zo groot.
Nee, was niet op mijn facebook.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
alles gemist.
was dit op je facebookpagina?
En toen moesten Myra en ik zo nodig binnen stappen...quote:Op zondag 8 juli 2012 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat overigens wel tof was, was dat aan het begin van de meet, ik niet heel erg klein leek. WT, Intronic, UFT, Flips en Stevenmac zijn ook allemaal niet zo groot.
En ik wil naar free festival!quote:
Ik wil niet alleenquote:
Is uitverkocht hoor grapje, het is zondag vandaag.quote:
Mij prikken ze constant tussen mn tenenquote:
Ik las 'benen'.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij prikken ze constant tussen mn tenen
Ook van die rotplekjesquote:Op zondag 8 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij prikken ze constant tussen mn tenen
Geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |