Soms ben ik blij dat ik geen WA heb.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
hahahahaha die foto van WT met die travo![]()
Hij is serieus echt leukquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat ik geen WA heb.
Dit is één van die momenten.
Als ik thuis ben, email ik hem wel even naar je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat ik geen WA heb.
Dit is één van die momenten.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is serieus echt leuk
Vooral hoe je erbij lacht
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, email ik hem wel even naar je.
En dan ook precies 20 seconden wachten hè. Volgens mij is dit een aanzoek.quote:
Ik hossel geen mannenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
En dan ook precies 20 seconden wachten hè. Volgens mij is dit een aanzoek.
Mannen hosselen jou toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hossel geen mannen
En ik ben mobiel.
Hoppaaa 2 excuuskes dat nog waarheid is ook.
dat lijkt op hoe ik eerst dacht dat kaneelstokje er ongeveer uit zou zien.quote:
mij niet kennenquote:
Ik moest lachenquote:
quote:
Had verwacht dat je zegt dat je er om moet lachen, en eenzaam en alleen jankend in je bed ligt vanacht!quote:
Ik huil niet zo snelquote:Op zondag 8 juli 2012 01:42 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Had verwacht dat je zegt dat je er om moet lachen, en eenzaam en alleen jankend in je bed ligt vanacht!
Je hebt PeuRac gedaan, dat moet toch een indicatie geven.quote:
Hm in dat geval is het niet verkeerd!!quote:Op zondag 8 juli 2012 01:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt PeuRac gedaan, dat moet toch een indicatie geven.
'k Zie geen problemen met Limburg hoor...quote:Op zondag 8 juli 2012 02:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Tering mensen die niet begrijpen dat als je 25 bent echt niet in Limburg wilt blijven![]()
Ga er eens 5 jaar in een god vergeten dorp wonen en de dichts bijzijnde stad is half dood terwijl van de grote stad komt. Kijken of je het dan nog zo tof vind...quote:Op zondag 8 juli 2012 02:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Zie geen problemen met Limburg hoor...
Afgunst niet frustratie welquote:Op zondag 8 juli 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
Het zit wel diep zo te lezen, de frustratie en afgunst druipt er af
Verder ben ik het wel eens met je .
Juist maar u heeft een auto voor de deurquote:Op zondag 8 juli 2012 02:09 schreef Faxie het volgende:
Ik woon m'n hele leven al in godvergeten dorpen, met het uit z'n krachten gegroeide boerengat Bergen op Zoom als dichtsbijzijnde stad
In de randstad zou ik niet dood gevonden willen worden eigenlijk.
hoi.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ga er eens 5 jaar in een god vergeten dorp wonen en de dichts bijzijnde stad is half dood terwijl van de grote stad komt. Kijken of je het dan nog zo tof vind...
Ik weet maar ga terug naar mijn roots manquote:Op zondag 8 juli 2012 02:10 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon in Rotterdam gaan wonen man. OV alles.
quote:Op zondag 8 juli 2012 02:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi.
ben je al lang in limburg?
ik faal.
wat!?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik weet maar ga terug naar mijn roots man
[..]![]()
Gekkiequote:Op zondag 8 juli 2012 00:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat lijkt op hoe ik eerst dacht dat kaneelstokje er ongeveer uit zou zien.
alles gemist.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat overigens wel tof was, was dat aan het begin van de meet, ik niet heel erg klein leek. WT, Intronic, UFT, Flips en Stevenmac zijn ook allemaal niet zo groot.
Nee, was niet op mijn facebook.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
alles gemist.
was dit op je facebookpagina?
En toen moesten Myra en ik zo nodig binnen stappen...quote:Op zondag 8 juli 2012 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat overigens wel tof was, was dat aan het begin van de meet, ik niet heel erg klein leek. WT, Intronic, UFT, Flips en Stevenmac zijn ook allemaal niet zo groot.
En ik wil naar free festival!quote:
Ik wil niet alleenquote:
Is uitverkocht hoor grapje, het is zondag vandaag.quote:
Mij prikken ze constant tussen mn tenenquote:
Ik las 'benen'.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij prikken ze constant tussen mn tenen
Ook van die rotplekjesquote:Op zondag 8 juli 2012 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij prikken ze constant tussen mn tenen
Geen ideequote:
quote:
Sorry, open doel...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik moet écht iets aan mijn imago (of username) gaan doen
![]()
Met mijn verjaardag krijg ik altijd minstens twee kaarten met katten
Ja goed, rustig weekend. Uiteraard wel gesport om de boel op orde te houden. Voor de rest rustig. Nogal drukke en hectische werkweek met weinig slaap dus met die combinatie was ik redelijk gesloopt eind van de week. Nu beetje in huis opruimen en zo de Formule 1 aanzetten.quote:
Ik heb nog een kater van vrijdag dus ben niet heen gegaanquote:
quote:
Formule 1, ik snap het niet, dat irritante geluid van die wagensquote:Op zondag 8 juli 2012 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja goed, rustig weekend. Uiteraard wel gesport om de boel op orde te houden. Voor de rest rustig. Nogal drukke en hectische werkweek met weinig slaap dus met die combinatie was ik redelijk gesloopt eind van de week. Nu beetje in huis opruimen en zo de Formule 1 aanzetten.
En jij? Lang weekend toch? Je had donderdag al weekend?
Merci!quote:
Nu nog een kater van vrijdag?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een kater van vrijdag dus ben niet heen gegaan
4 weken geen druppel drank gehad zowat en vrijdag gezopen als een mallequote:Op zondag 8 juli 2012 12:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Merci!
[..]
Nu nog een kater van vrijdag?Wat heb je gedaan man?!
Say whut?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Formule 1, ik snap het niet, dat irritante geluid van die wagens![]()
Ik ben op vrijdag altijd vrij, en dan nog een lang weekend hoor.
Ik heb echt het minimale gedaan dit weekend
Ja, ik vind het echt irritant, mijn vader en mijn zusje kijken het ook altijd, een typisch irritant zondagmiddag geluid. En dan ook nog het kijken ernaar, auto's die rondjes rijdenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Say whut?![]()
Minimaal....moet ik dat lezen als zijnde: niets....op de bank gehangen?
Moet nog een maand wachtenquote:
Ik snap dat F1 ook niet. Als je op de baan staat is het geluid nog veel erger.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt irritant, mijn vader en mijn zusje kijken het ook altijd, een typisch irritant zondagmiddag geluid. En dan ook nog het kijken ernaar, auto's die rondjes rijden![]()
Sorry![]()
Nou ja ik heb opgeruimd, de was gedaan maar dat is niet echt superspannend ofzo
Waarom ineens zo'n uitspatting?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
4 weken geen druppel drank gehad zowat en vrijdag gezopen als een malle
Soms is regen best fijn!quote:
Ik heb nog hoop voor augustus, september en de eerste anderhalve week in oktoberquote:
sarcasme flipsels, sarcasmequote:
Dan vind ik het eigenlijk weer iets leuker wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap dat F1 ook niet. Als je op de baan staat is het geluid nog veel erger.
En november weer keiharde sneeuw ijspegels aan de autoruiten treinen in paniekquote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop voor augustus, september en de eerste anderhalve week in oktober
Kan gebeuren tochquote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom ineens zo'n uitspatting?
[..]
Soms is regen best fijn!
Oh houdt toch op.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En november weer keiharde sneeuw ijspegels aan de autoruiten treinen in paniek
Ja prima hoor regen, als ik in bed lig of in de herfst of eventjes na een lange warme zomerdagquote:
Daar heb je gelijk in... eerst een mooie zomerdag..quote:Op zondag 8 juli 2012 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja prima hoor regen, als ik in bed lig of in de herfst of eventjes na een lange warme zomerdag![]()
Niet vandaag
Ik zou naar Free Festival gaan, alleen het weer en mijn gemoedstoestand houden mij tegenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:57 schreef xFriendx het volgende:
Voor vandaag vind ik de regen niet eens zo erg, voor mij persoonlijk dan, zou er toch niet op uit vandaag.
Oh god nee, kou is allemaal wel te verdragen maar dat ge-tapdance op gladde stratenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En november weer keiharde sneeuw ijspegels aan de autoruiten treinen in paniek
Ga gewoon.. 1 biertje erin en lol hebben!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou naar Free Festival gaan, alleen het weer en mijn gemoedstoestand houden mij tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |