quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gefeliciteerd. Hier moest ik gepost hebben.

op Hampden Park tegen echte amateursquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:30 schreef borisz het volgende:
Rangers FC zal in de Schotse derde divisie gaan beginnen.

Ze mogen niet meer op Ibrox spelen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op Hampden Park tegen echte amateurs

niet meer dan terecht dat ze naar beneden moeten, hadden ze er maar niet zo'n zooitje van moeten makenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:57 schreef tong80 het volgende:
Te triest. Van je vrienden moet je het hebben.
Goeiemorgen.

Newbiequote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo als het een beetje meezit post ik komende week mijn honderdduizendste post op het forum![]()
![]()
![]()
Moet er nog minder dan 250![]()

Heb de hele avond geluisterd. Was erg leuk. Maar nu WK-Boksen op RTL-7quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
Net andere tijden sport van vorige week terug gekeken.
Nu ff radio1 luisteren. Evert ten Napel te gast.

Dit is geen WKgevechtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb de hele avond geluisterd. Was erg leuk. Maar nu WK-Boksen op RTL-7

Ik hoor hewt netquote:

Dit was niet zo maar een gevecht maar 2 engelsen van gelijke kracht die buiten de ring 2 keer hebben gevochten en eerst voor het leven geschorst waren tijdens de persconferentie zat er een glazen wand tussenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:12 schreef chufi het volgende:
Volgens mij weet RTL7 niet wat te doen met hun zendtijd, dus maar boksen, omdat ze daar goedkoop rechten van konden krijgen of zo ... Dus waarschijnlijk volgende week weer een match

Het viel tegenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:48 schreef chufi het volgende:
We zien het volgende week wel weer tongIk had het verder niet zo gevolgd

quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo als het een beetje meezit post ik komende week mijn honderdduizendste post op het forum![]()
![]()
![]()
Moet er nog minder dan 250![]()

ojee, de PC is er altijd gelukkig.quote:

Sorry maar ik lag al. Het antwoord is trouwens nee.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, de PC is er altijd gelukkig.
Oja tong, heb je een vaatwasser?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |