quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:24 schreef Bastard het volgende:
Lekker niks.![]()
Ben alleen en lekker stil houden.
Niet naar Haarlem vanavond?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:24 schreef Bastard het volgende:
Lekker niks.![]()
Ben alleen en lekker stil houden.
Vogeltjesdansquote:
Ik zit de hele dag al tegen het huishouden aan te hikken...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vogeltjesdansen de rest
Vanavond ga ik lekker FOK!ken en als ik zin heb de was ophangen![]()
Van uitstel komt afstel dus dat wordt waarschijnlijk morgen hetzelfde wasje weer draaien. En dan ga ik het echt, heus waar ophangen.
ik zit m'n luiigheid nu gewoon voor mezelf goed te praten
Het is ook veel te warm om iets te doen, toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al tegen het huishouden aan te hikken...
Taart?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb vandaag al boeken gehaald in de bieb, boodschapjes gedaan (1 doos eieren en 1 pakje boter woehoew), tafels schoongemaakt, daarna nog een keer tafels schoongemaakt, een taart gebakken en de vaatwasmachine ingepakt en aangezet
Noh, dat ding moet 3 uur afkoelen dus ik kan 'm pas morgen aansnijdenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
ik wil ook een stukje!
Is het trouwens niet veel te warm om de oven aan te zetten?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die had je klaarstaan om op het juiste moment te kunnen gebruiken he?
Oh,. morgen taartmeet bij Summerbird!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Noh, dat ding moet 3 uur afkoelen dus ik kan 'm pas morgen aansnijden
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Opgeklopt eiwit
Voor het eerst dat me dat lukte
Ik kan best wachten hoor. Ik lust best een goed stuk taart.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:49 schreef Summers het volgende:
[..]goed zeg !! Ik wil alleen nog zien dat jij tot morgen kan wachten
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:49 schreef Summers het volgende:
[..]goed zeg !! Ik wil alleen nog zien dat jij tot morgen kan wachten
Dus morgen taart eten bij jou? Neem ik nootjes mee.quote:
Ja joh, zullen mijn ouders leuk vindenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus morgen taart eten bij jou? Neem ik nootjes mee.
Die houden wel van een zak goede nootjes?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja joh, zullen mijn ouders leuk vinden![]()
Dat maakt alles goed iddquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die houden wel van een zak goede nootjes?
Oh wat lijkt me dat gaaf, die tentoonstelling!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jij lijkt me een vrij extreem personage volgens mij of niet, Vogeltjesdans!?![]()
Hm, wat ik nu EIGENLIJK wil doen is een documentaire bekijken over het leven van de vrouw van de ex-dictator Ceaucescu op HollandDoc24, maar die loopt niet lekker op mijn computer.
Waarom, dat mag Joost weten? Beeldje voor beeldje, irritant.
En daarna wilde ik op diezelfde digitale zender een documentaire kijken over Stanley Kubrick, maar als dat op dezelfde manier gaat als nu dan haak ik af...!![]()
Waarom lopen die uitzendingen altijd zo miserabel?
Ik ben gisteren naar een tentoonstelling over Kubrick geweest in Eye, Amsterdam!
Lachen en interessant!![]()
Vanavond in ieder geval 'The Killing' op Nederland 2 kijken (ook van Stanley)!
Ja, nog tot en met 9 september te zien hoor! En de meeste dagen worden er ook films van hem vertoond.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh wat lijkt me dat gaaf, die tentoonstelling!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oh ja, maandag ga ik zeer vroeg naar Wales op vakantie!![]()
En daarna nog wat dagen Luxemburg waarschijnlijk...
Je bakt ze wel bruin, vakantiegangerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, nog tot en met 9 september te zien hoor! En de meeste dagen worden er ook films van hem vertoond.
Dat lijkt maar zo. In werkelijkheid ben ik vele malen ergerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:43 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jij lijkt me een vrij extreem personage volgens mij of niet, Vogeltjesdans!?![]()
Hou op, schei uit. *zucht* en over 7 weken zit de 'r' alweer in de maand..quote:Op zondag 8 juli 2012 09:15 schreef Bastard het volgende:
Het regent ieder weekend, en doordeweeks mag je naar het mooie weer kijken. Alsof ze het er om doen he?
Gaan we weer richting de kerst.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. *zucht* en over 7 weken zit de 'r' alweer in de maand..
Oh ik hou van ieder weertype.. Maar deze tijd van het jaar hoor je te worden neergeslagen door den koperen ploert.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:01 schreef Gray het volgende:
Ben gek op regen.
Werkt een beetje zo voor mij:
[ afbeelding ]
Ja dat doe je maar onder de douche dan hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 10:01 schreef Gray het volgende:
Ben gek op regen.
Werkt een beetje zo voor mij:
[ afbeelding ]
Dat figuur laat al m'n hele leven rode plekken achter op m'n tere huidje.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik hou van ieder weertype.. Maar deze tijd van het jaar hoor je te worden neergeslagen door den koperen ploert.
Vind regen alleen vervelend met wind. En soms dan ook niet eens.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat doe je maar onder de douche dan hoor![]()
Ik vind het ook niet vervelend, als het maar lekker savonds ofzo is, kun je overdag tenminste wat gaan doen. Maar goed, vanaf eind juli komen de echte mooie dagen van deze zomer.
quote:
koffie doet wonderenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:32 schreef Gray het volgende:
[..]![]()
Holy crap, door gapende smiley's moet ik gapen!
Hoi Senesta. Wat een heerlijk zomertje he? We hebben hier bij het meer een sportdag. Allerlei sporten worden er gedemonstreerd , maar ja, het zal wel alleen bij watersport blijvenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat doe je maar onder de douche dan hoor![]()
Eens, te eens...!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ik hou van ieder weertype.. Maar deze tijd van het jaar hoor je te worden neergeslagen door den koperen ploert.
quote:Op maandag 9 juli 2012 05:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Straks naar R'dam. Ik heb amper geslapen en gedroomd over mn overleden zwager. Om 22.40 heb ik de afspraak. Duimen jullie voor me?
Nu eerst koffie!![]()
Die koffie had je inderdaad nodig.quote:Op maandag 9 juli 2012 07:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zit nu in de trein. Trein had vertraging waardoor ik de aansluiting in A'foort mis. Stomme NS
Oh en 22.40 moet natuurlijk 10.40 zijn.
*duimt* succes!quote:Op maandag 9 juli 2012 07:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zit nu in de trein. Trein had vertraging waardoor ik de aansluiting in A'foort mis. Stomme NS
Succes meidquote:Op maandag 9 juli 2012 05:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Straks naar R'dam. Ik heb amper geslapen en gedroomd over mn overleden zwager. Om 22.40 heb ik de afspraak. Duimen jullie voor me?
Nu eerst koffie!![]()
*duimen gaatquote:Op maandag 9 juli 2012 07:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een schrik zoietsquote:Op maandag 9 juli 2012 10:27 schreef senesta het volgende:
Ik ga de blaren op mijn duimen duimen
Oh en een goedemorgen.
Mijn overbuurvrouw heeft vannacht een klein brandje gehad. Er zijn twee brandweerwagens, politie en ambulance geweest en ik heb gewoon helemaal niets gehoord![]()
Het valt gelukkig mee maar de schrik zat er goed in, één van de dochtertjes was wakker geworden van de rook.
De brandmelders gingen pas later af, toen was iedereen al wakker. Er was per ongeluk olie op het vuur blijven staan. Buurvrouw heeft wat brandwonden, niet heel erg gelukkig en het dochtertje heeft wat zuurstof gehad maar hoefde uiteindelijk niet mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een schrik zoiets, en wat een geluk dat dat meisje wakker werd !
Kun je nagaan hoe een drama dit had kunnen wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 10:41 schreef senesta het volgende:
[..]
De brandmelders gingen pas later af, toen was iedereen al wakker. Er was per ongeluk olie op het vuur blijven staan. Buurvrouw heeft wat brandwonden, niet heel erg gelukkig en het dochtertje heeft wat zuurstof gehad maar hoefde uiteindelijk niet mee.
Zometeen komt er een schoonmaakbedrijf langs.
Heel sneu want de jongste dochter is vandaag jarig.
Ja precies, had heel anders af kunnen lopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe een drama dit had kunnen worden![]()
Gelukkig kán het meisje haar verjaardag nog vieren, weliswaar nu op een later tijdstip, maar toch..
Dit wordt later, veel later een verhaal wat op elke verjaardag van dat meisje verteld wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies, had heel anders af kunnen lopen.
We gaan straks nog wel een klein troostkadootje voor haar halen.
Je moet er toch niet aan denkenquote:Op maandag 9 juli 2012 10:41 schreef senesta het volgende:
[..]
De brandmelders gingen pas later af, toen was iedereen al wakker. Er was per ongeluk olie op het vuur blijven staan. Buurvrouw heeft wat brandwonden, niet heel erg gelukkig en het dochtertje heeft wat zuurstof gehad maar hoefde uiteindelijk niet mee.
Zometeen komt er een schoonmaakbedrijf langs.
Heel sneu want de jongste dochter is vandaag jarig.
Aan de verjaardag?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Damnn... dan moet je toch heel veel pm'en
Ik heb 54% gebruiktquote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Damnn... dan moet je toch heel veel pm'en
Kheb 33% in gebruik, zo nu en dan schoon ik weer wat conversaties. Ligt toch allemaal in het verledenquote:
Je kunt toch opslaan in een bestand en bewaren?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:51 schreef senesta het volgende:
Ik weet ook eigenlijk niet hoe groot mijn inbox is, best groot geloof ik. Ik moet ook echt eens opruimen. Maar ik vind het ook prettig om soms dingen uit gesprekken terug te halen dus ik denk dat ik ga balen als het weg is
Oh?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt toch opslaan in een bestand en bewaren?
452%quote:
Kheb ook geen idee hoor, weet wel dat het altijd zo'n gedoe is om te verwijderen.quote:
Wat was dat ding dan op je hoofdquote:
Aluminium folie.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat was dat ding dan op je hoofd
Ik wist niet dat daar ook bandrecorders in zatenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |