Mollema heeft 1 echte profoverwinning op 5 jaar, de rest zijn klassementen. Geen idee waar die de reputatie van afwerker haalt, Gesink is dat dan eigenlijk nog meer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:30 schreef TheGOAT het volgende:
Mollema zie ik nog wel een etappe winnen, Gesink echt niet. Gesink wint zelden etappes, en zeker niet in deze staat.
Kennyquote:
Zo'n slechte klimmer is hij niet meer.quote:
Zat Schleck niet voor hem?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:32 schreef Wilskracht het volgende:
Mollema is wel de beste van de vallers van gisteren.
Ja dat zei ik dus in het vorige topic. Blijkbaar snappen mensen hier echt niet dat je niet alles op 3 minuten rijd als je de vorige dag met 70+ op je bek bent gegaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:32 schreef Wilskracht het volgende:
Mollema is wel de beste van de vallers van gisteren.
Schleck lag er ook bij toch? Die is 12e geworden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Wie is nu de eerste renner in de dag rangschikking die gisteren bij die laatste val op z'n plaat is gegaan? Mollema denk ik he?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Kenny de sprint van de bus gewonnen?
Niet gevallen toch? Opgehouden dacht ik?quote:
nibali was ook gevallen. niet ernstig, maar mollema ook niet. het kan dus wel als je echt goed bent, zoals nibaliquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus in het vorige topic. Blijkbaar snappen mensen hier echt niet dat je niet alles op 3 minuten rijd als je de vorige dag met 70+ op je bek bent gegaan
Hij was zijn fiets toch kwijtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet gevallen toch? Opgehouden dacht ik?
En die heeft in eerste instantie nog op Klöden gewacht zelfs.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef Cootz het volgende:
[..]
Schleck lag er ook bij toch? Die is 12e geworden.
Iets met sensatiezoekers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus in het vorige topic. Blijkbaar snappen mensen hier echt niet dat je niet alles op 3 minuten rijd als je de vorige dag met 70+ op je bek bent gegaan
Iemand bannen vanwege eeen mening?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:24 schreef Sasman het volgende:
[..]
Serieus? Kan deze mongool geen ban krijgen?
Beetje Belgen-haat kan nog maar deze man is gewoon lachwekkend...
Schleck stond erbij, maar had geen zichtbare schade.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef Cootz het volgende:
[..]
Schleck lag er ook bij toch? Die is 12e geworden.
Mollema is wel ernstig gevallen hoor? Heb je zijn kleding niet gezien dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nibali was ook gevallen. niet ernstig, maar mollema ook niet. het kan dus wel als je echt goed bent, zoals nibali
Nibali reed gisteren in de eerste groep mee man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nibali was ook gevallen. niet ernstig, maar mollema ook niet. het kan dus wel als je echt goed bent, zoals nibali
Nibali zat gewoon in de eerste groep gisteren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Valverde? Vino? Kwamen gister ook op achterstand.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet gevallen toch? Opgehouden dacht ik?
Edit: En anders is die nummer 2 van de vallers. Ook niet verkeerd dacht ik zo.
niets gebroken.. maar schrammetjes en kleine kneuzingen misschien. dat heeft iedereen wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mollema is wel ernstig gevallen hoor? Heb je zijn kleding niet gezien dan?
Er lijken nog drie man mee te doen (Wiggins, Evans, Froome). Dat lijkt me bovengemiddeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:17 schreef aswesleep het volgende:
1 aankomst boven en de Tour is gereden.
Wordt nog heeeeel spannend.
als ie iets gebroken had, zoals een arm/sleutelbeen of else. Was hij wel afgestapt hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niets gebroken.. maar schrammetjes en kleine kneuzingen misschien. dat heeft iedereen wel.
En ik vlak Nibali ook nog niet uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er lijken nog drie man mee te doen (Wiggins, Evans, Froome). Dat lijkt me bovengemiddeld.
Valverde inderdaad. Zelfde groepje als Mollema.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Cootz het volgende:
[..]
Valverde? Vino? Kwamen gister ook op achterstand.
Jammer dat Froome tijd heeft verlorenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er lijken nog drie man mee te doen (Wiggins, Evans, Froome). Dat lijkt me bovengemiddeld.
Ook bij jou zit het erg diep blijkbaar. Goed duo met Van_Poppel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:34 schreef Pedroso het volgende:
VDB2 ook weer niet goed genoeg. Had nu geen wiel om ergens achteraan te plakken en moest het zelf doen. Dat kan ie niet dus weer een jaar wat ie alleen maar op de Tour zet naar de gallemiezen. Gaat ook geen top 5 rijden. Gesink wint tenminste nog eens wat, VDB volgt alleen maar en wint nooit wat.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nibali was ook gevallen. niet ernstig, maar mollema ook niet.
Ik denk dat de pikorde bij radioshack nu ongeveer helemaal omhgedraaid isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef marcodej het volgende:
Wel mooi, Schleck die moet wachten op Kloden en dan gelijk weer van hem weg rijdt. Goeie communicatie daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |