SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Ga grapjes maken over m'n gevoelige darmen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:24 schreef Rickazio het volgende:
Geur - Geur uit die dingen ruik je soms van 100m afstand al
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:27 schreef Kwalberto het volgende:
Haten op dikke mensenSowieso mensen zonder onderkin
Zie je gelukkig steeds vaker inderdaad, werd tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef mymoodfentje het volgende:
Die electrische zijn wel baas, geluidloze dingen lijken wel futuristisch
Die is wel baas alleen wit is lelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij doelt op een puch denk ik.
[ afbeelding ]
Mijn heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roken is lekker
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:24 schreef Rickazio het volgende:
Ergernis namens heel wat mensen in de maatschappij
Ik zal het even kort en bondig houden =
Herrie - Teveel herrie, met name de wat oudere motoren +/- 110decibel?
Bestuurders - Best vaak lazy bastards met een dikke pens die wat beweging kunnen gebruiken
| Gedrag - Best vaak asociale paupers die denken alleen deel te nemen in het verkeer
| Veiligheid - Aantal keren meegemaakt dat een fietser of voetganger aangereden werd waardoor de ambulance uitgerukt moest worden (¤) en het hele verkeer stil lag.
Vervoer - Snel van A naar B? Schaf een degelijke auto aan of pak de bus, of beter: koop een fiets.
alle reacties die ik nu ga krijgen van mensen met een scooter/poeg =Veel sneller in een stad, dat jij er niet mee om kan gaan is jouw probleem. Ga maar lekker in je auto zitten met dit weer, mij niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:24 schreef Rickazio het volgende:
Ergernis namens heel wat mensen in de maatschappij
Ik zal het even kort en bondig houden =
Herrie - Teveel herrie, met name de wat oudere motoren +/- 110decibel?
Bestuurders - Best vaak lazy bastards met een dikke pens die wat beweging kunnen gebruiken
| Gedrag - Best vaak asociale paupers die denken alleen deel te nemen in het verkeer
| Veiligheid - Aantal keren meegemaakt dat een fietser of voetganger aangereden werd waardoor de ambulance uitgerukt moest worden (¤) en het hele verkeer stil lag.
Vervoer - Snel van A naar B? Schaf een degelijke auto aan of pak de bus, of beter: koop een fiets.
alle reacties die ik nu ga krijgen van mensen met een scooter/poeg =En trouwens, je scheert het wel allemaal voor één kwam zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
Dat komt omdat ze "dankzij" de NL overheid allemaal zodanig geknepen zijn dat ze - hoewel op topvermogen - bijna niet vooruitkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:33 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Terechte klacht! Waarom mogen die kutdingen meer lawaai maken dan een motor?
dit, ik heb mijn brommer (wel schakel) alleen maar ontgrenst, niet opgevoerd of niks en nu loopt hij 90 ipv 50quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze "dankzij" de NL overheid allemaal zodanig geknepen zijn dat ze - hoewel op topvermogen - bijna niet vooruitkomen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ah, dat scooterkneuzenvolkMet veel lawaai tig keer rondjes rijden door het centrum hier, alsof ze niks anders te doen hebben.
Zelfs zolderkamer FOK!kers hebben meer leven.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vieze gore kankerlijer!!!!!!! Ben jij helemaal GEK geworden ofzo?
Ik vind dit echt niet normaal! Ziekelijk figuur dat je erbij rondloopt. Idioot!!!
Ben je nou echt zo wanhopig dat je op zo'n achterbakse manier aan je trekken moet komen?
Bah,mensen zoals jij moeten ze gelijk uitroeien!!!!!! KNEUS!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat haar familie jou helemaal verrot trapt. Vieze gek!Vieze gluurder!!!!
lol wut?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:26 schreef Blester het volgende:
[..]
En trouwens, je scheert het wel allemaal voor één kwam zeg..
Soort van kijk mij een motor hebben maar wat eigenlijk een 50cc plastic brommertje is waarbij je 6 keer moet schakelen om op de 50 te zitten?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:24 schreef rickyszz het volgende:
Ik rij gewoon hiermee de stad in
[ afbeelding ]
Nee hoor hij loopt gewoon 90, en ben je jaloers ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Soort van kijk mij een motor hebben maar wat eigenlijk een 50cc plastic brommertje is waarbij je 6 keer moet schakelen om op de 50 te zitten?
Op wat? Op een 16 jarige puber die onverzekerd rondrijdt op een brommer?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:40 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Nee hoor hij loopt gewoon 90, en ben je jaloers ofzo?
Hij is gewoon verzekerd hoor, ik weet niet waar jij over zwetstquote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Op wat? Op een 16 jarige puber die onverzekerd rondrijdt op een brommer?
Met dit weer zit ik inderdaad liever in een auto, lekker droog.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:26 schreef Blester het volgende:
[..]
Veel sneller in een stad, dat jij er niet mee om kan gaan is jouw probleem. Ga maar lekker in je auto zitten met dit weer, mij niet gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |