SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Ga grapjes maken over m'n gevoelige darmen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:24 schreef Rickazio het volgende:
Geur - Geur uit die dingen ruik je soms van 100m afstand al
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:27 schreef Kwalberto het volgende:
Haten op dikke mensenSowieso mensen zonder onderkin
Zie je gelukkig steeds vaker inderdaad, werd tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef mymoodfentje het volgende:
Die electrische zijn wel baas, geluidloze dingen lijken wel futuristisch
Die is wel baas alleen wit is lelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij doelt op een puch denk ik.
[ afbeelding ]
Mijn heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roken is lekker
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:24 schreef Rickazio het volgende:
Ergernis namens heel wat mensen in de maatschappij
Ik zal het even kort en bondig houden =
Herrie - Teveel herrie, met name de wat oudere motoren +/- 110decibel?
Geur - Geur uit die dingen ruik je soms van 100m afstand al
Bestuurders - Best vaak lazy bastards met een dikke pens die wat beweging kunnen gebruiken
| Gedrag - Best vaak asociale paupers die denken alleen deel te nemen in het verkeer
| Veiligheid - Aantal keren meegemaakt dat een fietser of voetganger aangereden werd waardoor de ambulance uitgerukt moest worden (¤) en het hele verkeer stil lag.
Vervoer - Snel van A naar B? Schaf een degelijke auto aan of pak de bus, of beter: koop een fiets.
alle reacties die ik nu ga krijgen van mensen met een scooter/poeg =Veel sneller in een stad, dat jij er niet mee om kan gaan is jouw probleem. Ga maar lekker in je auto zitten met dit weer, mij niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |