abonnement Unibet Coolblue
pi_116160901
Net in mn ongewenste mail (live mail) een mail van insiders om koffie te testen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:10:37 #177
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116160919
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef het-is-mij het volgende:
Net in mn ongewenste mail (live mail) een mail van insiders om koffie te testen.
Ik heb hem ook, maar ga mijzelf niet aanmelden.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116161277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Hee medebuzzers/insiders,

Ik krijg vandaag een mail over de Dolce Gusto, afzender The Insiders.
Dit ding heb ik halverwege mei, na afloop van de actieperiode terug gestuurd volgens de gestelde voorwaarden. Mijn man en ik kwamen al gauw tot de conclusie dat het apparaat niet iets is voor ons. Ik heb het ding helemaal netjes schoon en proper gemaakt en in de orginele doosjes terug gedaan, zoals van tevoren ook was aangegeven.

Nu krijg ik 3 maanden na dato een mail van The Insiders, dat het product volgens hun partner niet volgens de voorwaarde retour is gestuurd. En derhalve ben ik hen 89 euro verschuldigd. Ik kan ervoor kiezen om het apparaat alsnog naar mijn huisadres te laten sturen.

Nu vraag ik mij af of er meer mensen zijn die een dergelijke mail hebben gekregen?

Ik heb hen een mail terug gestuurd dat ik van hen foto's verwacht waarmee zij aantonen dat het ding niet volgens de voorwaarden is terug gestuurd. Want ik heb hier zelf, voordat ik het ding terug stuurde, ook foto's gemaakt. Ik betwijfel ten zeerste dat deze foto's overeen komen.

Ik heb in de mail ook aangegeven dat ik geen akkoord geef om 89 euro af te schrijven.

Ik vind het echt schandalig, dit is wat mij betreft ook de laatste keer dat ik aan zoiets mee doe (als er elektra wordt gebuzzerd etc.).

Alvast bedankt voor de reacties! En heeft er iemand nog meer tips hoe ik met bovenstaande om moet gaan?
Hier hetzelfde maar dan met de Philips Lumea, dus nog een duurder grapje.
Hij zou onvolledig en/of kapot zijn (ook lekker standaardmailtje dus).
Heb meteen een mailtje teruggestuurd maar nog steeds niet van gehoord.

Was in ieder geval de laatste keer dat ik iets voor The Insiders heb gedaan.
pi_116161352
Ik heb alleen maitljes van fukboek in mn ongewenste mail
pi_116162863
Ik ben ook niet meer zo happig op insiders n.a.v. alle verhalen hier hoor....
pi_116163103
Ik heb inmiddels na herhaaldelijk mailtjes te sturen waarbij ik vraag om foto's van hun kant, eindelijk 1 foto gekregen van inderdaad een smerig apparaat. Zij kunnen verder niet aantonen op deze manier dat dit exact hetzelfde apparaat is wat ik hen tegemoet heb gestuurd. Dus zo'n foto bewijst niks, die kunnen ze bij wijze van ook naar 500 anderen gestuurd hebben. Dat heb ik ze ook terug gemaild. Tot op heden geen reactie op gehad.

Gelukkig heb ik nog als troef foto's die ik zelf heb gemaakt voordat ik de spulletjes in de doos terug deed.

Ik wacht rustig af en houd mijn bankrekening goed in de gaten :)
pi_116163474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb inmiddels na herhaaldelijk mailtjes te sturen waarbij ik vraag om foto's van hun kant, eindelijk 1 foto gekregen van inderdaad een smerig apparaat. Zij kunnen verder niet aantonen op deze manier dat dit exact hetzelfde apparaat is wat ik hen tegemoet heb gestuurd. Dus zo'n foto bewijst niks, die kunnen ze bij wijze van ook naar 500 anderen gestuurd hebben. Dat heb ik ze ook terug gemaild. Tot op heden geen reactie op gehad.

Gelukkig heb ik nog als troef foto's die ik zelf heb gemaakt voordat ik de spulletjes in de doos terug deed.

Ik wacht rustig af en houd mijn bankrekening goed in de gaten :)
Ik heb ook heel erg het idee dat ze het gewoon proberen bij zoveel mogelijk mensen.
Zeker als ze zo'n standaardmailtje als eerste sturen.

Ik zorg dat er voorlopig niet genoeg geld op mijn rekening staat en dan zien we wel weer verder.
pi_116163812
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb hem ook, maar ga mijzelf niet aanmelden.
Idem hier, ook in m'n ongewenste mail en ik ga ook niet mee doen, teveel gedoe en teveel risico en ga het apparaat toch sowieso terug sturen. Een verse bonen apparaat is top maar niet als je niet zelf kan bepalen welke bonen erin gaan....
pi_116163823
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:00 schreef het-is-mij het volgende:
Ik ben ook niet meer zo happig op insiders n.a.v. alle verhalen hier hoor....
Alleen met de gratis dingen meedoen ;) Of is die koffie-poll voor een apparaat?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116164045
haha Pisces29 idd, die poll is ook voor een apparaat als ik tzo snel las.

Wij hebben een fijne siemens bonen machine dus toch geen neiging om ook over te stappen ofzo dus dan zou t alleen voor de fun zijn om te testen, laat maar.
pi_116164843
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:10 schreef het-is-mij het volgende:
Net in mn ongewenste mail (live mail) een mail van insiders om koffie te testen.
Ik ook, maar ik ga me ook absoluut niet aanmelden!!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 augustus 2012 @ 21:46:41 #187
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_116165013
ik heb m ook, maar drink geen koffie dus doe niet mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 29 augustus 2012 @ 23:15:31 #188
62913 Blik
The one and Only!
pi_116169808
Ik heb me aangemeld, ik ben benieuwd. Heb zelf een Nespresso thuis.

Alleen gaat deze er waarschijnlijk nooit blijven, want mijn vriendin drinkt alleen cappuccino's
  donderdag 30 augustus 2012 @ 02:29:47 #189
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_116175880
Wat een schijtgedoe dat Buzzen. Heb het maar 1x mogen doen en dat was met die philips sonicare tandenborstels, wat je daarna kon kopen. Voor de rest nergens meer voor uitgenodigd, wtf :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_116176088
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 02:29 schreef Drinky het volgende:
Wat een schijtgedoe dat Buzzen. Heb het maar 1x mogen doen en dat was met die philips sonicare tandenborstels, wat je daarna kon kopen. Voor de rest nergens meer voor uitgenodigd, wtf :')
Ik heb alleen een baggerslechte blu-ray speler van philips mogen testen. Uiteraard terug gedaan. Verder wel voor dingen uitgenodigd maar werd nooit uitgekozen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_116187798
quote:
15s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Idem hier, ook in m'n ongewenste mail en ik ga ook niet mee doen, teveel gedoe en teveel risico en ga het apparaat toch sowieso terug sturen. Een verse bonen apparaat is top maar niet als je niet zelf kan bepalen welke bonen erin gaan....
ik vraag me af of je zo'n capsule kan hervullen met bonen....
En als het aanslaat zijn er binnen no time 300 c merken die ook zulke bonen aanbieden.
Ik bedoel, zelfs de wibra verkoopt koffiepads
pi_116188873
Ik vind het een erg leuk concept, maar 249/289 euro voor het apparaat gaat me veel te ver..
pi_116202731
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik vraag me af of je zo'n capsule kan hervullen met bonen....
En als het aanslaat zijn er binnen no time 300 c merken die ook zulke bonen aanbieden.
Ik bedoel, zelfs de wibra verkoopt koffiepads
ik vermoed dat ze in ieder geval hard hun best gaan doen dat de bonen niet vervangen kunnen worden en het moet wel een behoorlijk groot succes worden voor veel andere bedrijven capsules gaan maken. De pads waren er ook pas toen de senseo's niet aan te slepen waren en die zijn veeeeel goedkoper. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in... ;) maar wie weet, we horen het vanzelf van de wel testers! :s) ben wel erg benieuwd!!
pi_116203069
Er kwamen pads van andere merken zodra het patent van Douwe Egberts was verlopen.
Spoilers!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:31:49 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_116221311
Ik twijfel nog een beetje.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:41:23 #196
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116221442
Ik sla deze senseo actie ook over. De koffie die uit die pads komt vind ik echt. echt goor en ik ga het apparaat sowieso niet houden.

Ik ben wel erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die het ding wel gaan testen!
A grand adventure has begun.
pi_116239868
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 19:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Hee medebuzzers/insiders,

Ik krijg vandaag een mail over de Dolce Gusto, afzender The Insiders.
Dit ding heb ik halverwege mei, na afloop van de actieperiode terug gestuurd volgens de gestelde voorwaarden. Mijn man en ik kwamen al gauw tot de conclusie dat het apparaat niet iets is voor ons. Ik heb het ding helemaal netjes schoon en proper gemaakt en in de orginele doosjes terug gedaan, zoals van tevoren ook was aangegeven.

Nu krijg ik 3 maanden na dato een mail van The Insiders, dat het product volgens hun partner niet volgens de voorwaarde retour is gestuurd. En derhalve ben ik hen 89 euro verschuldigd. Ik kan ervoor kiezen om het apparaat alsnog naar mijn huisadres te laten sturen.

Nu vraag ik mij af of er meer mensen zijn die een dergelijke mail hebben gekregen?

Ik heb hen een mail terug gestuurd dat ik van hen foto's verwacht waarmee zij aantonen dat het ding niet volgens de voorwaarden is terug gestuurd. Want ik heb hier zelf, voordat ik het ding terug stuurde, ook foto's gemaakt. Ik betwijfel ten zeerste dat deze foto's overeen komen.

Ik heb in de mail ook aangegeven dat ik geen akkoord geef om 89 euro af te schrijven.

Ik vind het echt schandalig, dit is wat mij betreft ook de laatste keer dat ik aan zoiets mee doe (als er elektra wordt gebuzzerd etc.).

Alvast bedankt voor de reacties! En heeft er iemand nog meer tips hoe ik met bovenstaande om moet gaan?
Ik kreeg op 23 augustus ook een mail van de insiders dat de dolce gusto kapot is. Terwijl ik hem midden mei ook 100% heel terug gestuurd heb. Ik heb direct gereageerd dat dat niet mogelijk is dat die kapot is. Antwoord bleef uit, vandaag een hele boze mail gestuurd en er kwam antwoord, hier een stukje uit hun mail:
"Dat het zo lang duurt voor deze mail komt, is omdat het een hele tijd heeft geduurd voordat alle terug afgegeven toestellen door kiala verzameld zijn en bij onze controlerende partner zijn geraakt. Deze is dan ook met vakantie geweest dus de controles zijn nog niet zo lang geleden pas afgelopen. In ieder geval staat op de lijst van de controlerende partner bij uw toestel: 'padmechanisme stuk'. Daarom is het niet aanvaard als 'ok' natuurlijk."

Ik heb hierop weer geantwoord dat het niet mogelijk is dat mijn apparaat kapot is.
En of ze liegen of het apparaat is verwisseld, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk als ik het bovenstaande van Twinkle lees.
Nog geen antwoord retour, maar ik heb er een erg slecht gevoel over en ik ga zeker niet betalen.
Na ff googlen kwam ik hier terecht, ook ik hoor graag tips wat nu verder te doen.
In het verleden heb ik apparaten gehouden en nooit problemen natuurlijk, nu de eerste keer retour en direct zo iets vreemd.
pi_116240046
Na 3 weken eindelijk een mailtje terug gehad.
Mijn apparaat is op magische wijze opeens weer herstelt.
Vind het allemaal een erg vreemde gang van zaken, maar goed ik hoef dus geen 300 euro meer te betalen.
Ben benieuwd hoe het was gegaan als ik geen mail (met klacht) teruggestuurd had, waarschijnlijk was het geld dan gewoon afgeschreven.
Wel zou ik verder niemand aanraden om zulke grote producten via TheInsiders te testen.
pi_116240384
Ik heb inmiddels een mail terug gekregen van Insiders (overigens vind ik dat de mails zeer slecht en onprofessioneel zijn geschreven, alleen daar erger ik mij al groen en geel aan maar goed ..).

Het bleek een 'foutje' te zijn en het was inderdaad niet mijn apparaat. Ik word hier ook niet meer voor verantwoordelijk gehouden.

Needless to say dat ik dus mijn vingers niet ga branden aan dat Senseo apparaat :D ... Dat ze er maar in stikken.

Overigens is het lastiger aan te tonen dat Ca1975 een goed werkend apparaat terug heeft gestuurd. Hmmm .. Ik kan je daar even niet zo goed bij helpen. Ik heb uiteindelijk geen foto's opgestuurd (En ook niet gezegd dat ik deze had!). Maar ik heb er wel twee gepeperde mails heen gestuurd dat ik inderdaad de zaak aan rechtsbijstand door zou geven omdat ik 300% zeker was dat dit niet mijn apparaat was. En daarnaast dat ik het recht op eventuele teruggave behoud (want er stond iets van datj e dan voor 2 september moest reageren). En dat ik geen toestemming gaf om 89 euro af te schrijven totdat zij konden bewijzen dat dit MIJN apparaat was (en dat konden ze dus niet).
pi_116240471
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb inmiddels een mail terug gekregen van Insiders (overigens vind ik dat de mails zeer slecht en onprofessioneel zijn geschreven, alleen daar erger ik mij al groen en geel aan maar goed ..).

Het bleek een 'foutje' te zijn en het was inderdaad niet mijn apparaat. Ik word hier ook niet meer voor verantwoordelijk gehouden.

Op de dag dat ik ook zo'n soort mailtje terug krijg, dit lijkt er toch heel erg op dat ze niet de waarheid spreken of ligt dat aan mij?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')