abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2012 @ 15:07:00 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_113892063
Jummie. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_113892164
Zo 5 supermarkten gehad, leuk begin van het weekend......not.
Maar de koelkast en voorraadkast zijn weer vol :)
Nu op de bank naar heel veel sport kijken :D
pi_113892757
Hmmmm....aardbeien :9 Slagroom :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_113893247
Oja Wimbledon! Ik heb lekker een kilo aardbeien gekocht :9
En een kilo rabarber wat ik nu net opzet :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:01:48 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_113893725
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja Wimbledon!
Weer eens een regenpauze daar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:15:51 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113894134
Yes, de Leolux zithoek is net gebracht, wordt opgebouwd. In marineblauw past het mooi bij het kersen en het teak van de kasten.
Moeten nu op jacht naar een nieuwe koffietafel, deze past niet meer, en een nieuw lowbord.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113894342
En weer terug.

Dank je The Hives voor je opmerking over de prijs van ( kleine en grote) aardbeien in het vorige topic.
Van de aardbeienman kreeg ik weinig verklaring.
" het is altijd zo "

Hij had ook verse capucijners ! *O* Vanmorgen geplukt, zegt-ie.
Aan een kilo hou je 450 gram over voor 2 pp.
Aan de kraam stond ik al een verse peul te pellen en te snoepen.
Nu nog een receppie.
Kijk maar:

En ook mmmm
pi_113894399
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Yes, de Leolux zithoek is net gebracht, wordt opgebouwd. In marineblauw past het mooi bij het kersen en het teak van de kasten.
Moeten nu op jacht naar een nieuwe koffietafel, deze past niet meer, en een nieuw lowbord.
Leolux w/
pi_113894936
Ik ben een beetje boos op de C1000. Mijn Allinsonbrood smaakt al een tijdje niet meer hetzelfde en ik dacht eerst dat ze het verkeerde brood in de verpakkingen hadden gedaan, maar nee hoor, het is zo gebleven. Luchtig en groot. Eigenlijk net als gewoon bruinbrood. Kijk ik net op de ingrediėntensticker, zitten er 2 broodverbetermiddelen in. In Allinson :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113895159
Dat ziet er lekker uit AnXX! :9

Gezellig Pee, maar als je je huisje een beetje bijhoudt hoef je niet als er iemand komt zo te zwoegen & te koken... iig zou ik gewoon lekker uit eten gaan of wat gaan halen na al die arbeid *)

Mijn corvee is ook gedaan, lekker schoon bedje, wasje gedraaid.
Op het strand was het heerlijk, maar vanwege de hoge UV niet te lang gezeten en een half uurtje met voetjes in zee gewandeld. Als je die mensen zo ziet bakken en donkerbruin zijn dan denk ik dat ze niet kunnen lezen of zo :? :N
pi_113895163
Het wordt idd vanavond uit eten :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_113895226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er lekker uit AnXX! :9

Gezellig Pee, maar als je je huisje een beetje bijhoudt hoef je niet als er iemand komt zo te zwoegen & te koken... iig zou ik gewoon lekker uit eten gaan of wat gaan halen na al die arbeid *)

Mijn corvee is ook gedaan, lekker schoon bedje, wasje gedraaid.
Op het strand was het heerlijk, maar vanwege de hoge UV niet te lang gezeten en een half uurtje met voetjes in zee gewandeld. Als je die mensen zo ziet bakken en donkerbruin zijn dan denk ik dat ze niet kunnen lezen of zo :? :N
Ik sta er ook altijd zo van te kijken.
Nu ook bij mijn schoonfamilie, zijn altijd al van die bakkers geweest.
Afgelopen jaar heeft schoonma huidkanker gehad maar nu gaan ze ook gewoon weer met zijn allen liggen bakken op het strand.
En in de zomer maar altijd iets van mijn witte kleur zeggen.
pi_113895383
Een bruin kleurtje is leuk, maar dat overdreven bakken in de zon is domweg echt niet goed voor je.

Dit doet de zon met je: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1104059

Helft van zijn gezicht is continue aan de zon blootgesteld geweest (als vrachtwagenchauffeur) en de andere helft niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113895397
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef Bluezz het volgende:

Normaal gesproken lukt het allemaal wel en doe ik doordeweeks nog een en ander, maar de afgelopen tijd was de dagindeling ongeveer 6 uur opstaan, 7 uur naar kantoor, 19 uur naar huis, 20 uur eten, bank liggen, slapen :P En in het weekend totaal geen puf om iets te doen :+
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:58:38 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113895461
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:26 schreef AnneX het volgende:

[..]

Leolux w/
Yep, kost wat, maar dan heb je ook de rest van je leven wat. Rest van de meubels is van interluebke
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113895470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Het wordt idd vanavond uit eten :9
Gezellig Pee met DE en man *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Normaal gesproken lukt het allemaal wel en doe ik doordeweeks nog een en ander, maar de afgelopen tijd was de dagindeling ongeveer 6 uur opstaan, 7 uur naar kantoor, 19 uur naar huis, 20 uur eten, bank liggen, slapen :P En in het weekend totaal geen puf om iets te doen :+
Logisch ;)
pi_113895508
Ging een ijsje halen bij de ijswinkel. Pak ik mn portemonnee... zit er niks meer in en je kunt daar niet pinnen :@.

Gelukkig werd ik geholpen door mn zusje dus kreeg ik em gratis *)

Lief meisje Radwanska heeft de 2e set :).
pi_113895564
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Snap ik, dit was ook wel een heavyshit week voor je
pi_113895818
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Snap ik, dit was ook wel een heavyshit week voor je
Nou, ik vond deze week leuker dan de weken hiervoor hoor :o Dat was meer heavyshit. Die livegang heeft een stuk rust gebracht ondanks dat we nu wat vliegwerk hebben om vragen te beantwoorden :D
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:09:39 #20
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113895901
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:52 schreef Sarabi het volgende:

En in de zomer maar altijd iets van mijn witte kleur zeggen.
Te weinig vitamine D kan kans op kanker ook verhogen :D :@
Confidence through competence
pi_113895975
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zie wel zon maar ik word niet bruin.
pi_113896039
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Een bruin kleurtje is leuk, maar dat overdreven bakken in de zon is domweg echt niet goed voor je.

[ afbeelding ]

Helft van zijn gezicht is continue aan de zon blootgesteld geweest (als vrachtwagenchauffeur) en de andere helft niet.
Indrukwekkend
pi_113896198
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef Stereotomy het volgende:

Ja, van die mensen die nooit zon zien of zich helemaal insmeren met sunblock. Ik neem aan dat Sarabi nog wel eens zonder burka buitenkomt ;)
pi_113896247
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, van die mensen die nooit zon zien of zich helemaal insmeren met sunblock. Ik neem aan dat Sarabi nog wel eens zonder burka buitenkomt ;)
Nou eigenlijk mag dat niet van mijn vriend.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 17:18:07 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113896288
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]

Wow _O_ :o /beroepsdeformatie

Zelf wens ik al jaren een UVA-only zonnebrandcreme voor dagelijks gebruik, maar dat is een marketingnachtmerrie voor bedrijven dus die gaan we de komende jaren niet zien. :)
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')