Weer eens een regenpauze daar.quote:
Leoluxquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Yes, de Leolux zithoek is net gebracht, wordt opgebouwd. In marineblauw past het mooi bij het kersen en het teak van de kasten.
Moeten nu op jacht naar een nieuwe koffietafel, deze past niet meer, en een nieuw lowbord.
Ik sta er ook altijd zo van te kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er lekker uit AnXX!
Gezellig Pee, maar als je je huisje een beetje bijhoudt hoef je niet als er iemand komt zo te zwoegen & te koken... iig zou ik gewoon lekker uit eten gaan of wat gaan halen na al die arbeid
Mijn corvee is ook gedaan, lekker schoon bedje, wasje gedraaid.
Op het strand was het heerlijk, maar vanwege de hoge UV niet te lang gezeten en een half uurtje met voetjes in zee gewandeld. Als je die mensen zo ziet bakken en donkerbruin zijn dan denk ik dat ze niet kunnen lezen of zo![]()
Normaal gesproken lukt het allemaal wel en doe ik doordeweeks nog een en ander, maar de afgelopen tijd was de dagindeling ongeveer 6 uur opstaan, 7 uur naar kantoor, 19 uur naar huis, 20 uur eten, bank liggen, slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig Pee, maar als je je huisje een beetje bijhoudt hoef je niet als er iemand komt zo te zwoegen & te koken... iig zou ik gewoon lekker uit eten gaan of wat gaan halen na al die arbeid
Yep, kost wat, maar dan heb je ook de rest van je leven wat. Rest van de meubels is van interluebkequote:
Gezellig Pee met DE en manquote:
Logischquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gesproken lukt het allemaal wel en doe ik doordeweeks nog een en ander, maar de afgelopen tijd was de dagindeling ongeveer 6 uur opstaan, 7 uur naar kantoor, 19 uur naar huis, 20 uur eten, bank liggen, slapenEn in het weekend totaal geen puf om iets te doen
Snap ik, dit was ook wel een heavyshit week voor jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gesproken lukt het allemaal wel en doe ik doordeweeks nog een en ander, maar de afgelopen tijd was de dagindeling ongeveer 6 uur opstaan, 7 uur naar kantoor, 19 uur naar huis, 20 uur eten, bank liggen, slapenEn in het weekend totaal geen puf om iets te doen
Nou, ik vond deze week leuker dan de weken hiervoor hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snap ik, dit was ook wel een heavyshit week voor je
Te weinig vitamine D kan kans op kanker ook verhogenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:52 schreef Sarabi het volgende:
En in de zomer maar altijd iets van mijn witte kleur zeggen.
Ik zie wel zon maar ik word niet bruin.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te weinig vitamine D kan kans op kanker ook verhogen![]()
Indrukwekkendquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Een bruin kleurtje is leuk, maar dat overdreven bakken in de zon is domweg echt niet goed voor je.
Dit doet de zon met je: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1104059
[ afbeelding ]
Helft van zijn gezicht is continue aan de zon blootgesteld geweest (als vrachtwagenchauffeur) en de andere helft niet.
Ja, van die mensen die nooit zon zien of zich helemaal insmeren met sunblock. Ik neem aan dat Sarabi nog wel eens zonder burka buitenkomtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Te weinig vitamine D kan kans op kanker ook verhogen![]()
Nou eigenlijk mag dat niet van mijn vriend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die nooit zon zien of zich helemaal insmeren met sunblock. Ik neem aan dat Sarabi nog wel eens zonder burka buitenkomt
Wowquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Een bruin kleurtje is leuk, maar dat overdreven bakken in de zon is domweg echt niet goed voor je.
Dit doet de zon met je: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1104059
[ afbeelding ]
Helft van zijn gezicht is continue aan de zon blootgesteld geweest (als vrachtwagenchauffeur) en de andere helft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |