SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.
Ik verwacht niet veel van Johnny.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:03 schreef BlaZ het volgende:
Ik hoop dat Hoogerland hier iets kan laten zien.
Ben benieuwd naar die val. Hoeveel punten zijn er morgen te halen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van Johnny.
21 volgens mij. Als je overal als eerste boven komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die val. Hoeveel punten zijn er morgen te halen?
Je dacht toch niet serieus dat Hoogerland ooit echt kon meedoen om de bollentrui he ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die val. Hoeveel punten zijn er morgen te halen?
Die kans zit er eigenlijk wel dik in..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:31 schreef groenen het volgende:
Ik zou toch wel teleurgesteld zijn als er niet een Nederlander meezit.
Morgen zijn er een heel zwikkie punten te halen, dan ben je goed op weg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat Hoogerland ooit echt kon meedoen om de bollentrui he ?
Devenyns, Velits, Hagen, Vino & Galoppin minstens ook erbijquote:Favorieten volgens WielerFlits
**** Sylvain Chavanel
*** Johnny Hoogerland, David Moncoutié
** Jelle Vanendert, Steven Kruijswijk, Pieter Weening
* Chris Anker Sörensen, Pierrick Fédrigo, Julien Simon, Thomas Voeckler
En Weening met een jagend peloton of groepje achter hem aan na de laatste klim is hem wel toevertrouwd. Vandaag inderdaad opvallend sterk en renners in vorm willen zeker hun benen wel testen in een ontsnapping.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:19 schreef marcodej het volgende:
Weening is echt goed, en heeft inmiddels genoeg minuutjes getankt om weg te mogen. Was vandaag ruim de beste Orica-GreenEdge op 2 minuutjes. Albasini zat natuurlijk in de kopgroep, maar die heeft nu zijn kans gehad.
Morgen is het de beurt aan Pieter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |