SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.
Ik verwacht niet veel van Johnny.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:03 schreef BlaZ het volgende:
Ik hoop dat Hoogerland hier iets kan laten zien.
Ben benieuwd naar die val. Hoeveel punten zijn er morgen te halen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel van Johnny.
21 volgens mij. Als je overal als eerste boven komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die val. Hoeveel punten zijn er morgen te halen?
Je dacht toch niet serieus dat Hoogerland ooit echt kon meedoen om de bollentrui he ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:36 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar die val. Hoeveel punten zijn er morgen te halen?
Die kans zit er eigenlijk wel dik in..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:31 schreef groenen het volgende:
Ik zou toch wel teleurgesteld zijn als er niet een Nederlander meezit.
Morgen zijn er een heel zwikkie punten te halen, dan ben je goed op weg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat Hoogerland ooit echt kon meedoen om de bollentrui he ?
Devenyns, Velits, Hagen, Vino & Galoppin minstens ook erbijquote:Favorieten volgens WielerFlits
**** Sylvain Chavanel
*** Johnny Hoogerland, David Moncoutié
** Jelle Vanendert, Steven Kruijswijk, Pieter Weening
* Chris Anker Sörensen, Pierrick Fédrigo, Julien Simon, Thomas Voeckler
En Weening met een jagend peloton of groepje achter hem aan na de laatste klim is hem wel toevertrouwd. Vandaag inderdaad opvallend sterk en renners in vorm willen zeker hun benen wel testen in een ontsnapping.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:19 schreef marcodej het volgende:
Weening is echt goed, en heeft inmiddels genoeg minuutjes getankt om weg te mogen. Was vandaag ruim de beste Orica-GreenEdge op 2 minuutjes. Albasini zat natuurlijk in de kopgroep, maar die heeft nu zijn kans gehad.
Morgen is het de beurt aan Pieter.
Ook, als hij in een vlucht meezit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zou dit ook iets voor een Scarponi kunnen zijn?
Zo ken ik er nog wel een hoop:quote:
Haha, ik heb nog wat met Jens Voigt van vroegerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een hoop:
Casar
Bouet
Kiserlovski
Dan Martin
Di Gregorio
Moncoutie
Valls
Marcato
Kessiakoff
Paulinho
Kiryienka
Gallopin
Izagirre
Cherel
Devenyns
En ga nog maar even door.
Idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef Keauning het volgende:
Nou, als hier geen Nederlanders een poging gaan wagen, weet ik het ook niet meer.
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 22:06:01Door de hectische eerste week knieklachten. Hoop dat het morgen weg is anders heb ik een groot probleem..... reageer retweet
Daarvan kan Weening wel een millimetersprint winnen.quote:
Die staat nog veel te dicht, die laten ze nooit rijden.quote:
Het zijn maar korte klimmetjes, wel heel steil, maar heel veel hoef je daar niet te verliezen. Ik denk dat ze de kopgroep wel zullen laten begaan, als er geen renner mee is die kort staat in het klassement.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:23 schreef BlaZ het volgende:
Costa gaan ze inderdaad niet laten gaan. Overigens is het parcours morgen toch wel erg zwaar
Op die laatste twee klimmetjes blijft er weinig van het peloton over denk ik. Dan moet je ook echt goede renners meesturen in een kopgroep of je maakt geen schijn van kans.
Côte de la Caquerelle : 4.14 km - 7.7% - 834 m
Col de la Croix : 3.72 km - 9.1% - 789 m
Ik dacht dat er pas vanaf 13.30 uitgezonden gaat worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:22 schreef TheGOAT het volgende:
Ik hooop op Moncoutié +O etappe is 'maar 158 km' trouwens. en vanaf start idd, 13.15
Ah ok, dank.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:37 schreef Marcoss het volgende:
NOS begint 13.10 en Sporza inderdaad 13.30, maar dat kan ook komen doordat daar het 1-uur journaal heilig is.
dat was best lastig voor een amateur-fietser?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:48 schreef pullup het volgende:
Hey, dat laatste colletje ben ik weleens van de andere kant over gegaan op de fiets![]()
Dat is nog een lastig dingetje, kort maar erg steil hoor en een heel smal weggetje een beetje als de limburgse weggetjes maar dan een keer of vier.
Zeker niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wiggins zal het denk ik niet eens zo erg vinden als hij zijn trui weer kwijt zal zijn.
Ook als dat niet zal lukken is het niet erg lijkt me, komt dat woensdag of donderdag wel weer.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, want hij zal 'm maandag dan toch gewoon terug pakken (of ze moeten al erg veel voorsprong krijgen).
In de televaag vanochtend, ziet er niet zo goed uit...quote:Hoogerland: Niets kapot maken
Ik ben niet zomaar iemand die afstapt, maar de knieklachten die ik heb, zijn toch wel zorgelijk. Ik heb ze overgehouden aan een val al in het begin van deze Tour de France en het gaat maar niet over. Ik zal door blijven rijden tot het echt niet meer gaat. En het is belangrijk dat ik niets kapot maak, want dan ben ik nog verder van huis natuurlijk. Dit jaar zijn er ook nog andere koersen en staat er ook nog een WK op de weg in Valkenburg op de kalender, waar ik graag bij wil zijn.
Maar ik ben in de Tour gekomen voor sportieve revanche en ben daar nog steeds op uit. Ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op de rit van vandaag naar Porrentruy met zeven colletjes. Het parcours is op mijn lijf geschreven, maar nu ik net uit mijn raam kijk, weet ik het zo net nog niet. Die regen zal niet ten goede komen aan mijn knieklachten. Ik moet dus zien hoe het vanaf de start gaat.
Eigenlijk zijn we heel erg kwetsbaar als wielrenner. Het enige dat ons beschermt is een helm. We rijden harder dan een brommer en hebben alleen maar zo’n dun pakje aan. Bizar eigenlijk. Al is er geen andere mogelijkheid. We kunnen moeilijk met knie-, elleboog- en weet ik veel wat voor beschermers gaan rijden.
Maar ja het is toch gevaarlijk, kijk nu naar Woutje Poels, die ligt helemaal in de kreukels. Hopelijk houdt hij er geen blijvende schade aan over.
En een spektakel op tv lijkt mequote:Op zondag 8 juli 2012 10:50 schreef marcodej het volgende:
Regen, wind en zeven bergen. Dit wordt een hele zware vandaag.
twitter:bramtankink twitterde op zondag 08-07-2012 om 10:58:37Voor mij zal het nog dagje overleven worden, maar voel me weer stukje beter. De klimmers in de ploeg zitten iig vol strijdlust voor vandaag. reageer retweet
Lijkt me geen etappe voor Gesink of Mollema, eerder voor Ten Dam of Kruiswijk die vroeg meegaan met een groepje.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:01 schreef TheArt het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op zondag 08-07-2012 om 10:58:37Voor mij zal het nog dagje overleven worden, maar voel me weer stukje beter. De klimmers in de ploeg zitten iig vol strijdlust voor vandaag. reageer retweet
Aanvallersweer.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:50 schreef marcodej het volgende:
Regen, wind en zeven bergen. Dit wordt een hele zware vandaag.
13:10.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:22 schreef banaantjeEE het volgende:
Rond hoe laat beginnen ze met de live uitzending vandaag?
Die gaat natuurlijk nooit voor eigen succes mogen gaan vandaag. Die rijdt de rest van de Tour vol in dienst van Wiggo en half voor Froome.quote:
Inderdaad, heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk nooit voor eigen succes mogen gaan vandaag. Die rijdt de rest van de Tour vol in dienst van Wiggo en half voor Froome.
Misschien krijgt ie nog een kans bij een sprint van een gedecimeerd peloton, maar zelfs dat betwijfel ik. Hij heeft zijn kansen gehad.
Martin gaat vandaag zeker niet aanvallen. Die focust zich dan op de tijdrit natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je helemaal gelijk in.
Had nog een joker over voor m'n tour poule , kan kiezen tussen Hagen en T. Martin.
Maar ik weet niet of Martin alweer een beetje hersteld is.. gisteren kwam hij ook op grote achterstand binnen.
[edit]
hmm 5 minuten ...valt opzich nog mee.
Maar ik denk dat hij z'n eigen wil sparen voor de tijdrit van morgen.
Hopen op een stuntje van Nibali ofzo ja. Maar vrees dat ze zich met het oog op de tijdrit niet kapot willen rijden.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef Pedroso het volgende:
De start is om 13.00 uur en de uitzending begint om 13.10 uur. Bijna de hele etappe wordt uitgezonden dus, is natuurlijk wel een korte etappe. Denk dat ze om 13.30 uur live gaan en daarvoor wat voorbeschouwingen.
Verwacht eigenlijk wel een spectaculaire etappe, misschien nog wel mooier dan aankomst bergop.
Nu krijg je van de klassementsrenners en vuurwerk op de laatste berg van 1e categorie en ook nog spektakel in de afdaling naar de finish toe.
Daar ben ik dus ook bang voor. Ik verwacht er maar niet al te veel van voor vandaag..quote:Op zondag 8 juli 2012 11:46 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Martin gaat vandaag zeker niet aanvallen. Die focust zich dan op de tijdrit natuurlijk.
[..]
Hopen op een stuntje van Nibali ofzo ja. Maar vrees dat ze zich met het oog op de tijdrit niet kapot willen rijden.
Ja, ik zie zo'n enorme kopgroep voor me met van bijna elke ploeg een mannetje.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het zou trouwens wel een hele grote kopgroep kunnen worden. Er zijn nog maar 4 ploegen die een etappezege op zak hebben, de rest (misschien m.u.v. BMC) zal er alles aan doen om vandaag mee te zitten.
Nouja, ik verwacht er veel van, alleen niet voor het algemeen klassementquote:Op zondag 8 juli 2012 11:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor. Ik verwacht er maar niet al te veel van voor vandaag..
Ik ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:56 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Nouja, ik verwacht er veel van, alleen niet voor het algemeen klassement
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:04 schreef BlaZ het volgende:
Kut uitzending begint om 13:10 een uur te vroeg opgestaan
Ik heb geen TV-gids.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:05 schreef TheGOAT het volgende:
[..]Lekker je ogen de kost gegeven, het staat pas een keertje of 243950834 in de topic en op teletekst staat het ook, tv-gids, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |