Daar zit ook wel wat in, het is een monument maar niet per se een goede commentator. Alleen als ik EJ en Brundle en soms ook DC hoorde dan vond ik de manier waarop ze hun chauvinisme uitten achterbaks terwijl me daar van Murray helemaal niets van bijstaat, schaamteloos chauvinistisch vaak, maar niet achterbaks en ook niet via allerlei hele kromme redeneringen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Murray kwam op mij altijd over als een verliefde tiener. Al had Mansell nog maar drie wielen, geen achtervleugel ... Murray bleef doortetteren over hem alleen en stug volhouden dat hij in die omstandigheden de race nog wel zou uitrijden en winnen. Dat er ondertussen nog allerlei andere dingen gebeurden in de race, dat liet hij dan maar even buiten zijn beschouwing.
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 17:56:08. Had it confirmed that @alo_oficial is in the clear over yellow flag incident in Q2. It was clear he slowed down reageer retweet
Zo, heeft ie pret-tabletjes van Villeneuve gekregen ofzoquote:
Daar kan ik me ook wel in vinden. Murray beging zijn zonden ook meestal in het heetst van de strijd, tijdens het live-commentaar. Tegenwoordig wordt het chauvinisme op de BBC vooral geuit tijdens beschouwingen voor- en/of achteraf.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in, het is een monument maar niet per se een goede commentator. Alleen als ik EJ en Brundle en soms ook DC hoorde dan vond ik de manier waarop ze hun chauvinisme uitten achterbaks terwijl me daar van Murray helemaal niets van bijstaat, schaamteloos chauvinistisch vaak, maar niet achterbaks en ook niet via allerlei hele kromme redeneringen.
Nee hoor, Murray zeek ik ook af maar dat was nog voordat ik op FOK! zat. Ik ben naar de BBC gaan kijken omdat daar geen reclame was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Dus dan zijn jullie het daar wel mee eens dat Murray door belangrijke gebeurtenissen heen wauwelde en vergeven hem dit door zijn manier van comnentaar geven, maar Olav Mol word wel om de zoveel tijd weer af gezeken![]()
Da snap ik nie
Olav is voor mij de Nederlandse Murray Walker, ja hij most ook dingen en weet ook heus wel wel eens fouten te maken, maar commentaar van BBC is niet heilig, alleen voor/na beschouwing is
Toch niet het beroemde ''You broke my fucking head, you fucking idiot!" fragmentquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
De voorbeschouwing die ze in de eerste jaren bij RTL deden was ook niet heel erg verkeerd. Destijds hadden ze een goede camera-ploeg daar in de pitstraat rondlopen. Ik ken die gast wel die dat deed, die heeft het toen nog eens flink aan de stok gekregen met Juan Pablo Montoya toen die een keer tegen zijn camera aanliep. Later mocht het allemaal geen geld meer kosten bij SBS en RTL.
Nee, maar wel een soortgelijk incident waarbij JPM tegen de achterkant van z'n camera aanliep en z'n hoofd stootte.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toch niet het beroemde ''You broke my fucking head, you fucking idiot!" fragment
Olav Mol vind ik zelfs een fijnere verslaggever dan op de BBC, hij heeft flink wat kennis en vertelt tijdens de races ook altijd leuke feitjes en hij loopt ook niet zo te schreeuwen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Dus dan zijn jullie het daar wel mee eens dat Murray door belangrijke gebeurtenissen heen wauwelde en vergeven hem dit door zijn manier van comnentaar geven, maar Olav Mol word wel om de zoveel tijd weer af gezeken![]()
Da snap ik nie
Olav is voor mij de Nederlandse Murray Walker, ja hij mist ook dingen en weet ook heus wel wel eens fouten te maken, maar commentaar van BBC is niet heilig, alleen voor/na beschouwing is
Jazeker, Jack, onze eigen pitreporter. Dat was een gouden trio, Olav, Allard en Jack en dan de voorbeschouwing met Ruud ter Weijden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Piles het volgende:
Jack Plooij was er ook nog toch? Die liep vroeger on de pits volgens mij. Tandarts toch?
Ey jong, Ruud is mijn grote voorbeeld jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef JohnB52 het volgende:
Alles beter dan Victor Brand
(Of r. Ter weijden)
Misschien dat SBS het weer over kan kopen van RTL.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Jazeker, Jack, onze eigen pitreporter. Dat was een gouden trio, Olav, Allard en Jack en dan de voorbeschouwing met Ruud ter Weijden.
Gouden tijden waren dat.
Ik denk er nog vaak met weemoed aan terug![]()
![]()
Zonder Kalff is alles beter. Met Kalff weet je alles, zelfs hoe het hondje van de buurman van de coureur heet, maar niet wie er gewonnen heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Jazeker, Jack, onze eigen pitreporter. Dat was een gouden trio, Olav, Allard en Jack en dan de voorbeschouwing met Ruud ter Weijden.
Gouden tijden waren dat.
Ik denk er nog vaak met weemoed aan terug![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |