abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113896890
Die van Desunoto heeft iets beter beeld zo te zien :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113897324
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 16:54 schreef kepler het volgende:
Alonso, mooie pole-position!
pi_113897436
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Murray kwam op mij altijd over als een verliefde tiener. Al had Mansell nog maar drie wielen, geen achtervleugel ... Murray bleef doortetteren over hem alleen en stug volhouden dat hij in die omstandigheden de race nog wel zou uitrijden en winnen. Dat er ondertussen nog allerlei andere dingen gebeurden in de race, dat liet hij dan maar even buiten zijn beschouwing.
Daar zit ook wel wat in, het is een monument maar niet per se een goede commentator. Alleen als ik EJ en Brundle en soms ook DC hoorde dan vond ik de manier waarop ze hun chauvinisme uitten achterbaks terwijl me daar van Murray helemaal niets van bijstaat, schaamteloos chauvinistisch vaak, maar niet achterbaks en ook niet via allerlei hele kromme redeneringen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_113897546
Die SC nu gooit de boel overhoop. Kan wel voor spannende laatste ronden zorgen...
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:01:25 #256
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_113897844
Melker op 4 :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_113898008
vdG voorlopig op pole voor morgen. Toch nog iets positiefs.
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:11:04 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113898117
andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 17:56:08 . Had it confirmed that @alo_oficial is in the clear over yellow flag incident in Q2. It was clear he slowed down reageer retweet
  zaterdag 7 juli 2012 @ 18:30:08 #259
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113898632
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:45 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo, heeft ie pret-tabletjes van Villeneuve gekregen ofzo :D
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113901802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 17:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar zit ook wel wat in, het is een monument maar niet per se een goede commentator. Alleen als ik EJ en Brundle en soms ook DC hoorde dan vond ik de manier waarop ze hun chauvinisme uitten achterbaks terwijl me daar van Murray helemaal niets van bijstaat, schaamteloos chauvinistisch vaak, maar niet achterbaks en ook niet via allerlei hele kromme redeneringen.
Daar kan ik me ook wel in vinden. Murray beging zijn zonden ook meestal in het heetst van de strijd, tijdens het live-commentaar. Tegenwoordig wordt het chauvinisme op de BBC vooral geuit tijdens beschouwingen voor- en/of achteraf.
pi_113902375
Dus dan zijn jullie het daar wel mee eens dat Murray door belangrijke gebeurtenissen heen wauwelde en vergeven hem dit door zijn manier van comnentaar geven, maar Olav Mol word wel om de zoveel tijd weer af gezeken :?

Da snap ik nie
:N Olav is voor mij de Nederlandse Murray Walker, ja hij mist ook dingen en weet ook heus wel wel eens fouten te maken, maar commentaar van BBC is niet heilig, alleen voor/na beschouwing is _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Meike26 op 07-07-2012 20:31:17 ]
pi_113902635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Meike26 het volgende:
Dus dan zijn jullie het daar wel mee eens dat Murray door belangrijke gebeurtenissen heen wauwelde en vergeven hem dit door zijn manier van comnentaar geven, maar Olav Mol word wel om de zoveel tijd weer af gezeken :?

Da snap ik nie
:N Olav is voor mij de Nederlandse Murray Walker, ja hij most ook dingen en weet ook heus wel wel eens fouten te maken, maar commentaar van BBC is niet heilig, alleen voor/na beschouwing is _O_
Nee hoor, Murray zeek ik ook af maar dat was nog voordat ik op FOK! zat. Ik ben naar de BBC gaan kijken omdat daar geen reclame was.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:52:04 #263
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113903361
Op zich is er niets mis met het commentaar van Olav, op de kleine foutjes na, en de strategieën wat hij altijd probeert uit te vissen :') De periode van RTL5 voordat de boel aan SBS6 verkocht werd was gewoon goed te noemen. Maar daar had Olav een 2de mannetje bij hem zitten die de monitoren in de gaten hield voor hem, hij hoefde 't maar allemaal aan elkaar te lullen, en laat 'm dat nu juist goed doen door zijn enthousiasme. Mijn inziens is het mis gegaan bij SBS, waardoor de kwaliteit omlaag is gegaan om de camping-gasten zonder enig benul van F1 te amuseren. Toen het terug ging naar RTL is het volledig misgegaan omdat die het niveau van de gemiddelde SBS-kijker hadden overgenomen, en vanaf toen moest Mol het ook alleen gaan doen in de booth, en naderhand in de studio.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_113903575
De voorbeschouwing die ze in de eerste jaren bij RTL deden was ook niet heel erg verkeerd. Destijds hadden ze een goede camera-ploeg daar in de pitstraat rondlopen. Ik ken die gast wel die dat deed, die heeft het toen nog eens flink aan de stok gekregen met Juan Pablo Montoya toen die een keer tegen zijn camera aanliep. Later mocht het allemaal geen geld meer kosten bij SBS en RTL.
pi_113903576
oh man, wat heb ik er zin in _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:03:02 #266
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_113903708
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
De voorbeschouwing die ze in de eerste jaren bij RTL deden was ook niet heel erg verkeerd. Destijds hadden ze een goede camera-ploeg daar in de pitstraat rondlopen. Ik ken die gast wel die dat deed, die heeft het toen nog eens flink aan de stok gekregen met Juan Pablo Montoya toen die een keer tegen zijn camera aanliep. Later mocht het allemaal geen geld meer kosten bij SBS en RTL.
Toch niet het beroemde ''You broke my fucking head, you fucking idiot!" fragment :D

pi_113903882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Toch niet het beroemde ''You broke my fucking head, you fucking idiot!" fragment :D

Nee, maar wel een soortgelijk incident waarbij JPM tegen de achterkant van z'n camera aanliep en z'n hoofd stootte.
pi_113905742

Hamilton op onderzoek, ook al bij de Ferrari kijken, Alonso trouwens ook bij Lotus aan het kijken. ;)
  zaterdag 7 juli 2012 @ 22:16:11 #269
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_113906056
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Meike26 het volgende:

Da snap ik nie
:N Olav is voor mij de Nederlandse Murray Walker, ja hij mist ook dingen en weet ook heus wel wel eens fouten te maken, maar commentaar van BBC is niet heilig, alleen voor/na beschouwing is _O_
Olav Mol vind ik zelfs een fijnere verslaggever dan op de BBC, hij heeft flink wat kennis en vertelt tijdens de races ook altijd leuke feitjes en hij loopt ook niet zo te schreeuwen.
Op de BBC zitten ze met meerdere mensen verlag te doen en die steken elkaar ook regelmatig aan in enthousiasme en dan worden ze mij te druk.

RTL heeft ook nog eens scherper beeld dan de BBC, enige nadeel zijn die zwaar irritante reclames maar dan zap je snel naar de Beeb.. :)

Dat 2e mannetje dat vroeger ook meedeed was Allard Kalff, die deed altijd de pitreports, doet nu nog steeds best veel interviews met de rijders, doet ie goed.
Allard en Olav zijn voor het kleine Nederland nog best bekend in dat F1 wereldje, hebben overal contacten en komen soms op plekken waar de BBC bijvoorbeeld weer niet komt.
pi_113907115
Jack Plooij was er ook nog toch? Die liep vroeger on de pits volgens mij. Tandarts toch? :P
pi_113908035
Alles beter dan Victor Brand :)

(Of r. Ter weijden)
pi_113908092
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Piles het volgende:
Jack Plooij was er ook nog toch? Die liep vroeger on de pits volgens mij. Tandarts toch? :P
Jazeker, Jack, onze eigen pitreporter. Dat was een gouden trio, Olav, Allard en Jack en dan de voorbeschouwing met Ruud ter Weijden.

Gouden tijden waren dat. _O_

Ik denk er nog vaak met weemoed aan terug ;( O+ ;(
vosss is de naam,
pi_113908204
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef JohnB52 het volgende:
Alles beter dan Victor Brand :)

(Of r. Ter weijden)
Ey jong, Ruud is mijn grote voorbeeld ja :(
vosss is de naam,
  zaterdag 7 juli 2012 @ 23:08:53 #274
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_113908214
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Jazeker, Jack, onze eigen pitreporter. Dat was een gouden trio, Olav, Allard en Jack en dan de voorbeschouwing met Ruud ter Weijden.

Misschien dat SBS het weer over kan kopen van RTL.
John de Mol is er nu de baas dus wie weet kan er dan wel wat meer geld tegenaan voor goede reports.
Op SBS had je in elk geval al geen reclame tussendoor.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 juli 2012 @ 23:10:03 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_113908267
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Zonder Kalff is alles beter. Met Kalff weet je alles, zelfs hoe het hondje van de buurman van de coureur heet, maar niet wie er gewonnen heeft
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')