Houden ze dat voortaan al bij per stad?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:04 schreef teknomist het volgende:
Vergeet ook niet dat Amsterdam ook de lijst aanvoert qua gebruik van drugs als MDMA en cocaïne. Nu ben ik daar zelf ook niet vies van zo nu en dan, maar echt slimmer word je er niet van in de jaren.
http://www.elsevier.nl/we(...)eid-in-Amsterdam.htmquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar dit gaat natuurlijk maar deels over allochtonen. De gemiddelde 'echte' Amsterdammer is ook niet echt een slimmerd.
Trimbos instituut heeft daar volgens mij een keer onderzoek naar gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
Houden ze dat voortaan al bij per stad?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef poemojn het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vreemd is het toch niet?
Nou ik niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:58 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Sorry maar als ik denk aan een zwakzinnige of retard denk ik eerder aan een autochtoon.
Wat zal jij je thuis voelen tussen al die autochtonen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:58 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Sorry maar als ik denk aan een zwakzinnige of retard denk ik eerder aan een autochtoon.
Sterker: de gemiddelde mens op basis van IQ ook niet echtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar dit gaat natuurlijk maar deels over allochtonen. De gemiddelde 'echte' Amsterdammer is ook niet echt een slimmerd.
Stippunt? Mierluh? 't Houwt?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef LXIV het volgende:
Ik woon maar gewoon in een Brabants durp (wel deel van de 'smartest region')
Cijfers van rotterdam en den haag dan, kunnen we eens lachenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Normaal gesproken ligt het IQ in de hoofdstad van een land juist behoorlijk hoger.
Wie zegt dat dat niet zo is? Misschien is een even zo groot deel wel hoogbegaafd!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Normaal gesproken ligt het IQ in de hoofdstad van een land juist behoorlijk hoger.
Dat zijn geen hoofdsteden...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Cijfers van rotterdam en den haag dan, kunnen we eens lachen
En jij tussen de autochtonen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat zal jij je thuis voelen tussen al die autochtonen.
Dit onderzoek gaat niet om de hoogte van het gemiddelde IQ. Maar om het aantal zwakzinnigen waarvan een groot deel enige vorm van zorg of begeleiding nodig heeft om zich maatschappelijk staande te houden. Aangezien Amsterdam een goed ontwikkelde dienstverlenende, culturele en academische sector heeft (grootste van het land) denk ik dat het met het aantal hoge IQ's het wel goed zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meeste PVV stemmers zitten in reserve belgië. Amsterdam is van oudsher een pvda hok.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Okee, en hou verhoudt het aantal zwakbegaafden in Amsterdam zich tot het landelijk gemiddelde?
Ligt dat hoger? Lager? Of is dit ongeveer een landelijk beeld?
Gezien het aantal stemmers op de PVV vrees ik het laatste.
Het percentage is dus lager dan het gemiddelde. Maar goed: dat zijn de feiten en dit is NWS. Met feiten doen we hier niets.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:40 schreef poemojn het volgende:
[ afbeelding ]
Zo vreemd is het toch niet?
I know, maar ik bedoelde dat gezien het aantal PVV stemmers landelijk gezien ik verwacht dat Amsterdam vast niet slechter scoort dan het landelijk gemiddelde.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:14 schreef Harlon het volgende:
[..]
Meeste PVV stemmers zitten in reserve belgië. Amsterdam is van oudsher een pvda hok.
Ah, we hebben een Amsterdammer onder onsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:31 schreef KeimpeHart het volgende:
Verklaart wel waarom PvdA daar jarenlang aan de macht is.
Want dat gratis geld is toch wel mooi meegenomen hé! Gratis geld! Gratis! Ongeacht wat de langere termijneffecten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |