quote:Op zondag 8 juli 2012 07:21 schreef Rucky het volgende:
En ik moet me ook nog goed gedragen want belle is er ook.
quote:
Wor ik gelijk zelf ook wat vrolijker van, dus dat scheelt weerquote:
Zat ik vanmorgen aan te denken.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wor ik gelijk zelf ook wat vrolijker van, dus dat scheelt weer
Volgende keer in kwaliteit denken danquote:
Die mag ik niet zien.quote:
die is 18+ en de ander is niet voor mobiele apparaten.quote:Op zondag 8 juli 2012 07:58 schreef Pulver het volgende:
En wat lul je nou met je "die mag ik niet zien? "
In wat voor tehuis woon jij?quote:Op zondag 8 juli 2012 08:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
die is 18+ en de ander is niet voor mobiele apparaten.
Geen idee ik heb ook van die rare sieraden om mijn enkel met een band.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
In wat voor tehuis woon jij?
Ik snap hier geen kont van.
Haha iedereen? Weet je het zeker, ik weet wel zeker van niet nl.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
En iedereen stond strak van de pillen.. Best eng
Je weet best dat het niet zo bedoeld was..quote:Op zondag 8 juli 2012 09:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha iedereen? Weet je het zeker, ik weet wel zeker van niet nl.
Haha half 11, da's toch niet eens zoooo laat?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:08 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!!!!![]()
Ik hoorde daarnet "Mama?? Zullen we gaan aankleden? Het is half 11!!"![]()
Hondje uitgelaten in de regen, kind zit aan een boterham, ik aan de koffie! En wat zullen we vandaag eens gaan doen.. Wilde naar de kermis hier, maar met dit weer zie ik dat ook niet zo zitten...
* Ireth raadpleegt buienradar...
Oh leuk, veul plezier!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:16 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat een oud collega straks helpen om de keuken te verven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
dat heb ik ook bij mezelf...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:43 schreef Ehhe het volgende:
Dankje! Op de verpakking stond aubergine, en de foto van die vrouw was ook met paars haar.. Maar bij mij is het meer donkerbruin met een rood/paarsige gloed. Ben er wel blij mee iig, donker vind ik toch leuker staan bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |