Nope, kwam echt alleen door het gesprek met jou.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vay kuzum.![]()
Heb jij die fotoreportage nog gezien trouwens?
Resimler-yada-olmadi.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
Maar ik ben weg jongens. Moet poetsen.![]()
Tof! wou dat ik dat hadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verre familieleden die het onderzocht hebbenEr is zelfs een boek geschreven waarin mijn grootvader ook genoemd wordt. Ik ben alleen de titel kwijt
Ja, ze mag namelijk ook wel eens bij mij blijven om het huis te poetsenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zullen we een club oprichten? Borte-Blijf-Pakt?
Gebruik jij daar Ayca maar voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ze mag namelijk ook wel eens bij mij blijven om het huis te poetsen
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een verre familielid van ons (of nou ja, de neef van mijn vader), heeft ook een stamboomonderzoek gedaan en hij zegt dat we Koerdisch bloed hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar dat je naar keci keke kete muziek luistert!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Woah, heel mooi.
Heb je het origineel ook nog? Ik vraag me af wat en hoeveel er is veranderd.
En welke lens gebruik jij trouwens?
Geschoten met een Nikon D70, Nikkor 18-70mm.
Nu gebruik ik vooral 17-50mm F2.8.![]()
Wat is deze?
FemacamSurvivorYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Schitterend, heb je meer? / Heimweequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu gebruik ik vooral 17-50mm F2.8.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik zou LR4 gebruiken, die is echt een stuk verbeterd tegenover LR3quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu gebruik ik vooral 17-50mm F2.8.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een verre familielid van ons (of nou ja, de neef van mijn vader), heeft ook een stamboomonderzoek gedaan en hij zegt dat we Koerdisch bloed hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je al een nieuwe username aangevraagd?
Als ze maar niet de bergen intrekt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaar dat je naar keci keke kete muziek luistert!![]()
![]()
Bilge, ben je nog in de gelegenheid geweest om haring tot je te nemen?This isn't even my final form.![]()
Nee, ik heb vandaag je advies over luieren opgevolgd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:23 schreef Levolution het volgende:
Bilge, ben je nog in de gelegenheid geweest om haring tot je te nemen?Mijn vaste visboer bezorgt niet aan huis.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: