Op wat?quote:
Niet vergeten dat zij waarschijnlijk net zo nerveus is en gewoon genietenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:01 schreef Fredo55 het volgende:
Beetje zenuwachtig voor een date straks.
Lekker wandelen op het strand.
Op zich kan je dat niet doen, omdat je haar telefoonnummer op een zakelijke manier hebt gekregen. Maar je zou misschien een smoesje kunnen verzinnen dat er iemand iets vergeten is in die winkel (een tas bijvoorbeeld) en haar een berichtje sturen om te vragen of die van haar is. Grote kans dat zij jou dan een bericht terugstuurt (waarin ze natuurlijk zegt dat die niet van haar is) en dan kun jij haar weer een bericht sturen of haar nieuwe telefoon haar bevalt (en wie weet ontstaat er dan een gesprek).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oke, ik werk in een telefoonwinkel. Vanmiddag een hele leuke meid geholpen met haar nieuwe abonnement en telefoon. Leuk gesprek mee gehad en een soort klik was er wel. Ook nog even persoonlijk gesprek gehad omdat het rustig in de winkel was.
Ik heb haar telefoonnummer dus ook, omdat die in het systeem staat. Kan ik een berichtje sturen of moet ik dat vooral niet doen
Lijkt me niet verstandig vanuit zakelijk oogpunt en wanneer de klik er echt was is de kans aanwezig dat ze nog wel een keer terugkeert in de winkel natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb haar telefoonnummer dus ook, omdat die in het systeem staat. Kan ik een berichtje sturen of moet ik dat vooral niet doen
Als hij slim was geweest, dan had hij haar een kapotte telefoon verkocht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:10 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me niet verstandig vanuit zakelijk oogpunt en wanneer de klik er echt was is de kans aanwezig dat ze nog wel een keer terugkeert in de winkel natuurlijk.![]()
Kwaad worden zou ik een rare reactie vinden, maar ik zou het persoonlijk wat opdringerig vinden ofzo.. Alhoewel het natuurlijk ook wel weer erg vleiend isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, oke duidelijke antwoordenIk laat het even bezinken. Ik wil namelijk niet dat ze eventueel kwaad wordt omdat ik haar gegevens voor persoonlijke doeleinden gebruik en daarmee mijn baan riskeer.
Dat heeft een jongen die mij bij een telefoonwinkel had geholpen wel eens gedaan. Ik vond hem wel aardig, dus vond het ook wel leuk. Maar ergens vond ik t een beetje not done ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oke, ik werk in een telefoonwinkel. Vanmiddag een hele leuke meid geholpen met haar nieuwe abonnement en telefoon. Leuk gesprek mee gehad en een soort klik was er wel. Ook nog even persoonlijk gesprek gehad omdat het rustig in de winkel was.
Dat denk ik ook.. ik zou het niet zo op prijs stellen, zelfs als het een hele leuke jongen is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat heeft een jongen die mij bij een telefoonwinkel had geholpen wel eens gedaan. Ik vond hem wel aardig, dus vond het ook wel leuk. Maar ergens vond ik t een beetje not done ook.
Als ze het echt niet kan waarderen kan je er een hoop gezeik mee krijgen denk ik. Denk dat je je even moet afvragen of je dat risico wil nemen
Frustratie galore hiero!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef Mishu het volgende:
Ik heb echt een gloedhekel aan sommige mensen. Zelfs als ik aardig doe dat ze me onderuit gaan halen.
Sowieso worden sommigen van mijn 'vrienden' steeds egoistischer naarmate de jaren vorderen en ze zich alleen met hun vriend/vriendin willen terugtrekken. Terwijl ik dan vaak weet dat 1 van beiden op dat moment ongelukkig is in de relatieWees er maar gelukkig mee ja, vergeet vooral dat je ook nog sociaal tegen andere mensen moet doen, de buit is immers al binnen in je kleine zielige burgerleventje.
En om te blijven geloven dat zij gelukkig zijn moet ik zielig gevonden worden ofzo.
Te veel gegeten?quote:
Hoiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef nicknicknickname het volgende:
Saai en verveeld...
Tijd voor verandering! Maar hoe aan te pakken?
Wattist?quote:
Relatieproblemenquote:
Daar heb ik nooit last vanquote:
Dat bespaart je heel wat verdrietquote:
Ach alles heeft zn voor en nadelen toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat bespaart je heel wat verdriet![]()
Toffe UI trouwens
Heel irritant ja, is het net ergens gezellig, haakt de helft af, omdat ze de dag erna moeten werken of iets anders. Fuck dat, je bent jong en veerkrachtig, stel je niet aan en hou de gezelligheid er nog even inquote:Op zondag 8 juli 2012 00:28 schreef Kimberliedje het volgende:
Verveeld. Ik was op weg naar de kroegen tot iedereen het ineens nodig vond naar bed te gaan. Beetje jammer. Kunnen ook nergens tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Je hebt het in ieder geval geprobeerd. Anders had je nu bedroefd geweest over hoe het had kunnen zijn. Je kunt nu tenminste met trots zeggen dat je er je best voor hebt gedaanquote:Op zondag 8 juli 2012 01:16 schreef Waaghals het volgende:
Best kut eigenlijk, heb 5 jaar geleden mijn leven compleet omgegooid omdat het zo niet meer verder ging.
Nu op de dag af 5 jaar later moet ik concluderen dat ik er geen zak mee ben opgeschoten.
Succes er mee. Ik moet zo ook maar eens mezelf een trap onder mijn reet verkopen en wat gaan bewegen. Is beter voor mijn stemming, aangezien die een beetje negatief is atm.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:56 schreef miesjelle112 het volgende:
Nog een beetje licht in mn hoofd, met wiebelbenen en nadorst, maar toch naar de sportschool! Vanaf vandaag ga ik weer wat trouwer sporten en gezonder eten& minder snoepen
Wat heb je zoal gedaan dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:23 schreef Mishu het volgende:
Ik probeer nu zelf elke dag 1 uur aan lichaamsbeweging te doen. Hometrainer, fietsen, wandelen. Met een beetje mooi weer is het nog leuk ook.
OT: Gegeneerd, omdat ik gister dronken was. Meer woorden zullen we er niet aan vuil makenVoelt goed om veel vrienden weer terug te zien.
forget it, brakkkkkkquote:Op zondag 8 juli 2012 14:05 schreef candygirl het volgende:
Nu pas uit bed omdat vriendje moet werken maar had wel de hele dag met hem in bed kunnen blijven liggen. Zin om te grieken
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef kwiwi het volgende:
Boos. Had ik net een prachtige mini-golfbaan gemaakt, crasht rollercoaster tycoon
/firstworldproblems
. Ook geen geld voor hoor! Knuf voor je pijn! Verder nu wat poetsen en soepje eten en dan heerlijk in mijn uppie terug naar bed met een boek!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
forget it, brakkkkkk
OT:auw, krijg de sch**t van mn lijf, ik wil weer gezond zijn
Politicologie & sociologie. Maar ik schrijf daarnaast artikelen voor een studentenkrantje en het zorgt soms voor veel kopzorgen over of ik het wel goed doe, welke invalshoek ik moet kiezen, of ik er wel echt goed in ben etc.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wat doe je dan? (als ik dat vragen mag)
Holy shit, volgens mij geldt dat voor iedereen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als ik naar deze muziek luister is het meestal niet zo erg geweldig met mij gesteld.
Denk niet dat jij dan ooit nog een relatie neemt als je dat niet kunt handelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef CecilBDemented het volgende:
Afgelopen dinsdag mijn relatie beëindigd. Ik kon er niet meer tegen.
Ik ben allergisch voor vrouwen met herhaaldelijke stemmiswisselingen.
en dames die hun fouten niet willen erkennen.
Nu weer lekker singleVoel me super lekker!!
quote:Op maandag 9 juli 2012 03:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ga maar eens naar bed voor het weer licht wordt. Ik voel me nu redelijk niet meer aan het nadenken... Morgen weer verder en misschien eens actie ipv dat nutteloze nadenken: ik zou dit en dat willen en dan geen kut mee doen
Dit.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:02 schreef Ziba het volgende:
Waarom kan ik nooit eens met rust worden gelaten door kansloze fokkers die zich te erg met mij bezighouden.
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:02 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Reumatoloog uitslag gehad... Tja meneer u moet er maar mee leren leven maar u kunt er wel oud mee worden. En bedankt
Als ik het goed heb vernomen mag je de idiote kosten die zo'n bedrijf bij jou in rekening brengt terugvragen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef Miam het volgende:
Ontzettend pissig.ik probeer een instantie aan de telefoon te krijgen,
wordt er opgenomen, wordt ik vervolgens doorverbonden en zo zit ik al ruim 10 minuten
te wachten. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!![]()
Jij ook a? Haha, als het niet zo ontzettend triest was, was het enigszins lachwekkend geweestquote:
Ga je naar Belgie?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef kwiwi het volgende:
Zo, nog even een paar maanden volledig bijlenen bij de IB-Groep, en dan lekker met de noorderzon vertrekken zonder ook maar een cent terug te betalenNederland
O ja, boos dus - hoewel, inmiddels wraakzuchtig.
Komt op ons bordje terecht uiteindelijk. maar geniet ervan tuig dat je bent!!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:14 schreef kwiwi het volgende:
Zo, nog even een paar maanden volledig bijlenen bij de IB-Groep, en dan lekker met de noorderzon vertrekken zonder ook maar een cent terug te betalenNederland
O ja, boos dus - hoewel, inmiddels wraakzuchtig.
Nee dat gaat niet zo snelquote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Problemen zeker nog niet opgelost?
OT: Stukken beter dan eerder vandaag.
Allicht. Al weet ik natuurlijk niet hoe ernstig de problemen zijn natuurlijk. Sterkte er mee iig.quote:
Dankjequote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Allicht. Al weet ik natuurlijk niet hoe ernstig de problemen zijn natuurlijk. Sterkte er mee iig.
Waarschijnlijk omdat dit de gemoederen bezighield droomde ik zojuist dat bij haar kanker werd ontdekt... Een angst die al langer bij me speelt. Zij heeft dat ook bij haar moeder meegemaakt toen ze ongeveer zo oud was als ik. Ze is haar moeder daar aan verloren..quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb ruzie met m'n moeder en een goede vriendin van me. Voel me kut ,vooral omdat ik onrespectvol naar m'n moeder was... Meh
Idem dito hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Gary_Oak op 10-07-2012 19:02:35 ]
Kop op, ze is er nog..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dit de gemoederen bezighield droomde ik zojuist dat bij haar kanker werd ontdekt... Een angst die al langer bij me speelt. Zij heeft dat ook bij haar moeder meegemaakt toen ze ongeveer zo oud was als ik. Ze is haar moeder daar aan verloren..
Ik werd zwaar ademend en met tranen in m'n ogen wakker toen het brandalarm hier (weer vals alarm) afging...
Bah, ik voel me zwaar kut nu.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Dat was de druppel.
De komende maanden geen (onschuldig) geflirt, hoop, uitwisseling en verkrijging van nummers, dates of ander geneuzel meer met meiden.
Maar vooral: nooit meer word ik verliefd.
Ik ben helemaal klaar met die drama. Dames, ik ben de meeste jullie spuugzat, bah. Smerige aandachtshoeren.Het komt wel goed, schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ff de politiek in de gaten houden,ze willen de boete weer terugdraaien,hopelijk gebeurt dat dan ookquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:13 schreef Mishu het volgende:
Gestresst, morgen uitslag langstudeerboete. Zal wel weer tegenvallen. Ik ben er inmiddels aan gewend dat alles verkeerd uitpakt ten op zichte van de student.
Ik heb er een studie (2e "studie") voor moeten laten varen... Beter als het teruggedraaid wordt, maar tegelijk... Wat hebben we voor slappe kutregering?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:13 schreef Mishu het volgende:
Gestresst, morgen uitslag langstudeerboete. Zal wel weer tegenvallen. Ik ben er inmiddels aan gewend dat alles verkeerd uitpakt ten op zichte van de student.
Grappige nickname viel me al eerder opquote:
je mag me morgen gebruikenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef candygirl het volgende:
Achtbaan gevoel.....heb dringend een uithuil / praat paal vriendin nodig
Ja, ben bij haar geweest vanavond en heb voor d'r gekookt om het goed te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kop op, ze is er nog..![]()
Heb je de ruzie al bijgelegd met je moeder?
Wat klaagt hij zoal? Ik heb soms ook klaagperiodes heb ik de laatste jaren bij mezelf opgemerktquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef Fera het volgende:
Kut. Mijn vriend is de laatste tijd erg onaardig tegen me. Hij klaagt over alles en irriteert zich overal aan. Zelfs nu werkelijk alles in het leven hem meezit. Zal hij dan nooit tevreden zijn?
Alles. Over zijn werk, over de pup, over het huis. Hij gaat binnekort ergens anders werken, hij hoeft dit nog maar twee weken te doen. En toch elke dag zeuren hoe zwaar het is, dat hij moe is en dat hij vroeg op staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, ben bij haar geweest vanavond en heb voor d'r gekookt om het goed te maken.
Maar die droom was echt bizar, heb er de hele dag mee in m'n maag gezeten. Enorm realistisch
Maar het is zoals je zegt, ze is er nog en gelukkig waardeer ik mijn beide ouders heel erg en besef ik wat ik aan ze heb (gehad) en wat ik aan ze zal hebben
[..]
Wat klaagt hij zoal? Ik heb soms ook klaagperiodes heb ik de laatste jaren bij mezelf opgemerkt
Heb je er al met hem over gepraat? Misschien zit hem iets anders dwars..quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles. Over zijn werk, over de pup, over het huis. Hij gaat binnekort ergens anders werken, hij hoeft dit nog maar twee weken te doen. En toch elke dag zeuren hoe zwaar het is, dat hij moe is en dat hij vroeg op staan.
De puppy heeft nog wel eens streken, maar hij zegt meteen dat het een kuthond is, dat hij 'm wel kan schieten, dat hij 'm wel kan doodmaken. Had het beestje wat overhoop gehaald zei hij: 'Alsof hier al niet genoeg teringzooi is'
Terwijl ik de afgelopen dagen juist alles opgeruimd heb. Tevens zegt hij dat altijd als er al twee dingetjes rondslingeren. En het dan zelf laten liggen.
Als ik er dan wat van zeg, op een gegeven moment komt het je keel uit, dan ben ik de gene die geen begrip toont voor zijn harde werken.
OT: Bleh. Ik kan 't niet goed omschrijven.
Dat zijn ferme uitspraken waar een serieus gesprek tussen jullie 2 niet zou misstaan..quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles. Over zijn werk, over de pup, over het huis. Hij gaat binnekort ergens anders werken, hij hoeft dit nog maar twee weken te doen. En toch elke dag zeuren hoe zwaar het is, dat hij moe is en dat hij vroeg op staan.
De puppy heeft nog wel eens streken, maar hij zegt meteen dat het een kuthond is, dat hij 'm wel kan schieten, dat hij 'm wel kan doodmaken. Had het beestje wat overhoop gehaald zei hij: 'Alsof hier al niet genoeg teringzooi is'
Terwijl ik de afgelopen dagen juist alles opgeruimd heb. Tevens zegt hij dat altijd als er al twee dingetjes rondslingeren. En het dan zelf laten liggen.
Als ik er dan wat van zeg, op een gegeven moment komt het je keel uit, dan ben ik de gene die geen begrip toont voor zijn harde werken.
OT: Bleh. Ik kan 't niet goed omschrijven.
We praten best veel met elkaar, hij is niet het type dat iets binnen houdt. Ik kan wel één ander ding bedenken, maar ik betwijfel of dat genoeg reden is om zo te doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Heb je er al met hem over gepraat? Misschien zit hem iets anders dwars..
Ik ben het wel gewend van hem. Hij brengt alles op een zeer harde en directe manier, dus misschien dat het voor sommige mensen wat extremer overkomt dan het is. Ik schrok er eerst ook altijd van. Maar het lijkt meer dan dat het is, heb ik geleerd. Maar het hele weekend waren er al irritaties en kleine ruzietjes, waarvan ik automatisch meteen de schuld kreeg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat zijn ferme uitspraken waar een serieus gesprek tussen jullie 2 niet zou misstaan..
Een beetje klagen oke, maar ik vind dit toch wel andere koeksucces ermee in ieder geval. Ik hoop dat het beter gaan soon.
Meh, ik snap dat niet. Heb je een leuke vriendin, samen een woning, zelfs een huisdier en alles goed geregeld. En dan reageer je zo.. ik zou een hoop over hebben voor zo'n situatie.
OT: kutregen, ik wil gaan sporten maar met deze regen zie ik er als een varken uit als ik bij de sportschool aan ben gekomen.
Met de postbode?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:52 schreef zwartedoos het volgende:
Waar blijft die kut postbode ik wil douchen
ieks nee das een lelijke oude ventquote:
Je hebt nergens zin in, en dat ga je ook doen, helemaal niks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb nergens zin in en dat ga ik dan ook doen: helemaal niks filmpje kijken ofzo morgen 1 dagje werken heb er wel zin in daarna weer 3 dagen vrij
Ja beetje kromme zinquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt nergens zin in, en dat ga je ook doen, helemaal niks.
Maar wel een film kijken, en morgen werken, waar je zin in hebt.
Does...not....compute.
Jammer.. Is het een bindend studieadvies?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:27 schreef ArnosL het volgende:
Godver, net te horen gekregen dat ik een negatief studie advies heb gekregen
Ja, helaas wel. Op 45 punten geëindigd, terwijl er 48 benodigd waren. Het laatste vak waren drie deeltoetsen, waarvan ik er twee gehaald heb. Helaas moesten alle drie de toetsen voldoende gemaakt worden voor de drie punten, in plaats van een gemiddelde. Die laatste toets had ik een 5 voor, maar gemiddeld had ik er een 7 voor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer.. Is het een bindend studieadvies?
Wat zonde, en zo weinig punten verschil.. Geen mogelijkheid om nog met iemand te praten en je te verdedigen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:01 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Op 45 punten geëindigd, terwijl er 48 benodigd waren. Het laatste vak waren drie deeltoetsen, waarvan ik er twee gehaald heb. Helaas moesten alle drie de toetsen voldoende gemaakt worden voor de drie punten, in plaats van een gemiddelde. Die laatste toets had ik een 5 voor, maar gemiddeld had ik er een 7 voor.
Dus de punten niet gekregen en een negatief bindend studie advies.
Nee, gisteren een gesprek gehad met een lid van de examencommissie om uitleg te geven waarom ik te weinig punten had. Aangegeven dat de overgang van het MBO behoorlijk groot was en dat voor drie vakken een natuurkundige basis nodig was, maar dat ik nog nooit natuurkunde heb gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat zonde, en zo weinig punten verschil.. Geen mogelijkheid om nog met iemand te praten en je te verdedigen?
Dit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef fraubitch het volgende:
Godverdomme. ik heb het helemaal gehad. Met alles.
Arm meisje toch...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef fraubitch het volgende:
Godverdomme. ik heb het helemaal gehad. Met alles.
Beroep van College gaat dan je zaak behandelen. Ik heb er zelf ook ervaring mee gehad. Ik zou als ik jou was naar je decaan gaan en met hem het een en ander doorspreken. School zal je ontmoedigen om bezwaar aan te tekenen omdat een zaak bij de BvC ze geld kost. Laat je aub niet ontmoedigen, een nee heb je toch al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Nee, gisteren een gesprek gehad met een lid van de examencommissie om uitleg te geven waarom ik te weinig punten had. Aangegeven dat de overgang van het MBO behoorlijk groot was en dat voor drie vakken een natuurkundige basis nodig was, maar dat ik nog nooit natuurkunde heb gehad.
Een verslag van het gesprek is daarna naar de examencommissie gegaan en de examencommissie heeft besloten dat ik een negatief bindend studieadvies heb gekregen omdat er geen bijzondere omstandigheden waren en ik te weinig punten heb.
Morgen komt er als het goed is een brief waarin staat hoe ik bezwaar kan aantekenen, dus dat gaat dan maar eens even gebeuren.
Als ik op de website van het Beroep van College voor het hoger onderwijs kijk, staat er dat ik griffiekosten e.d. moet gaan betalen, omdat het een soort van rechtszaak is? Kan nog leuk worden danquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Beroep van College gaat dan je zaak behandelen. Ik heb er zelf ook ervaring mee gehad. Ik zou als ik jou was naar je decaan gaan en met hem het een en ander doorspreken. School zal je ontmoedigen om bezwaar aan te tekenen omdat een zaak bij de BvC ze geld kost. Laat je aub niet ontmoedigen, een nee heb je toch al.
hmmm... ik heb beide keren niks betaald... Maar ik heb de zaak dan ook gewonnen. (en een keer geschikt..)quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:57 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Als ik op de website van het Beroep van College voor het hoger onderwijs kijk, staat er dat ik griffiekosten e.d. moet gaan betalen, omdat het een soort van rechtszaak is? Kan nog leuk worden dan
Volgens mij heb jij bij college van beroep voor het bedrijfsleven gekeken.quote:15. Kosten procedure
Procedures die gevoerd worden bij het college van beroep voor de examens zijn kosteloos. Kosten van gemachtigden, advocaten en tolken komen voor rekening van appellant.
http://www.hva.nl/studere(...)or-de-examens-cobex/
Ik had wel bij de goede gekeken, maar dat is een overkoepelend orgaan voor alle hbo's. Als het College van Beroep voor de examens van het hbo waar ik nu zit een uitspraak doet waar ik het niet mee eens ben, gaat de zaak naar dat overkoepelend orgaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hmmm... ik heb beide keren niks betaald... Maar ik heb de zaak dan ook gewonnen. (en een keer geschikt..)
-edit-
[..]
Volgens mij heb jij bij college van beroep voor het bedrijfsleven gekeken.
Idem. Zin om hele dag in me nest te blijven liggen... but work work.quote:Op donderdag 12 juli 2012 04:01 schreef richard_prf het volgende:
Net als gisteren en de afgelopen 10 jaar, eenzaam.
Dit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef Lastpost het volgende:
Kort lontje momenteel, geen idee waarom.
Waarom denk je van tevoren al dat de studie je niet gaat liggen? Als je erg twijfelt zou ik het risico ook niet nemen, nu met al dat gerommel in het onderwijs.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef Plums het volgende:
Gigantisch twijfelachtig. wéér een nieuwe studie die me dan toch niet blijkt te liggen of maar tijdje gaan vakkenvullen bij de action oid
Grappig dat jij mij quote... zat toevallig een film te kijken "we need to talk about Kevin"quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:02 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Idem. Zin om hele dag in me nest te blijven liggen... but work work.
Tevens erge spierpijn, hoop dat ik me jas aan krijg.
Ik heb nog geen studie op het oog, en ik zou ook niet weten welke studie ik wil doen. Dus vandaar dat ik twijfel, omdat ik inderdaad het risico aan de ene kant niet wil nemen. Maar wat als een studie me wel blijkt te liggen? Twijfeltwijfel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom denk je van tevoren al dat de studie je niet gaat liggen? Als je erg twijfelt zou ik het risico ook niet nemen, nu met al dat gerommel in het onderwijs.
Misschien eerst eens een studie kiezen voordat je twijfelt over wel of niet studeren dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb nog geen studie op het oog, en ik zou ook niet weten welke studie ik wil doen. Dus vandaar dat ik twijfel, omdat ik inderdaad het risico aan de ene kant niet wil nemen. Maar wat als een studie me wel blijkt te liggen? Twijfeltwijfel.
Pas in augustus, thijs?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Handig als de administratie op je werk (buiten jouw schuld) een foutje maakt met declaraties, waardoor ik ruim 900eu aan onkostenvergoeding mis loop.
Nouja, loop ze niet mis, maar krijg het nu pas eind augustus vergoed. En dat komt niet handig uit met de vakantie
Jammer voor school danquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, denk je het hele jaar dat je 2e schooljaar 1 september begint, boek je je vakantie tot eind augustus, blijkt dat je school eerder begint dan je vakantie is afgelopen
Ja weet ik wel, maar zo mis ik een hoop informatie over het nieuwe schooljaar en moet ik waarschijnlijk met de pispaaltjes van de klas samenwerken in projecten enzoquote:
Toch niet heel het jaar of wel?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar zo mis ik een hoop informatie over het nieuwe schooljaar en moet ik waarschijnlijk met de pispaaltjes van de klas samenwerken in projecten enzo!
Nee voor hoogstens dat blokquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Toch niet heel het jaar of wel?![]()
Of word je zelf het pispaaltje dan
Ok nou en daarna genieten van je vakantie danquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee voor hoogstens dat blokMaar ik vind het niet fijn eerlijk gezegd. Ik heb gelijk een mail gestuurd zodat ik alsnog wat informatie krijg zonder de eerste lessen bij te wonen.
Well duh. Maar ik weet niet wat ik wil doen, dus ik kan nu of een studie kiezen die me wel leuk lijkt, maar die dan toch niks voor mij blijkt te zijn. Of werken. Vandaar de twijfel. Maar misschien is de studie die ik nu een beetje op het oog heb, het juist wèl helemaal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien eerst eens een studie kiezen voordat je twijfelt over wel of niet studeren dan?
Komt goed, zoek afleiding.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil niet meer verder zo, er moet echt wat veranderen
Al is het alleen maar de pijn die weg moet
ben jij mijn ex ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:09 schreef Party_P het volgende:
Na onzekere weken heeft ze de knoop doorgehakt en ben ik sinds vanavond vrijgezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |