Nou ja, ik zag ook weer een tiradetje over Europa voorbij komen. Je komt gewoon meer over als iemand uit de PVV-hoek, dat is alles.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker, of 15 stemwijzers hebben het fout en de grote du_ke heeft het goed.
Ach de VVD met SP of PVV of SGP, wat is het grote verschil? Uiteindelijk is het doel vergelijkbaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk als je boos conservatief volk wil hebben dan moet je ze inderdaad in een SPVVD coalitie zetten.
Dat zou de doodsteek voor de VVD zijn.
Matige trolpoging, je kan beter.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach de VVD met SP of PVV of SGP, wat is het grote verschil? Uiteindelijk is het doel vergelijkbaar.
Dan ben je de enige daarin, mijn stem gaat gewoon, zoals de afgelopen 10 jaar, weer rechtstreeks naar de VVDquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag ook weer een tiradetje over Europa voorbij komen. Je komt gewoon meer over als iemand uit de PVV-hoek, dat is alles.
Ik heb geen hekel aan de SP. Ik erken zijn bestaansrecht als een partij van de have-nots, die graag willen wat de have`s hebben, maar daar niet voor willen werken. Ik snap dat als je laagopgeleid bent, weinig te makken hebt en een toekomstperspectief hebt die niet rooskleurig is, je graag via de SP daarin verbetering wil aanbrengen over de ruggen van degenen die het wel goed voor elkaar hebben. Ik ben het alleen heel erg oneens met die visie en de mensen die die visie delenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, zowel de VVD, PVV, als Scorpie hebben dan 1 positief ding met elkaar gemeen, een hekel aan de SP.
Edit die link er dan uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:52 schreef Voorschrift het volgende:
Godver, nu heb ik een topic geopend met een "Word lid!" van de SP link erin.
Perfect omschreven, maar ik voeg er hekel aan toe. Mensen die echt niks kunnen doen aan hun situatie (door ongeval/handicap/ziekte) wil ik prima ondersteunen, maar de rest duikt maar de fabriekshal in om van mijn part de ramen om de 10 minuten te boenen. Als ze dan SP stemmen omdat ze het gratis willen dan groeit bij mij een gevoel van hekel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan de SP. Ik erken zijn bestaansrecht als een partij van de have-nots, die graag willen wat de have`s hebben, maar daar niet voor willen werken. Ik snap dat als je laagopgeleid bent, weinig te makken hebt en een toekomstperspectief hebt die niet rooskleurig is, je graag via de SP daarin verbetering wil aanbrengen over de ruggen van degenen die het wel goed voor elkaar hebben. Ik ben het alleen heel erg oneens met die visie en de mensen die die visie delen
Nee maar serieus, de VVD en SP werken in een aantal provincies al samen in het bestuur. Dat combineren met de PVV kan voor een coalitie zorgen die op veel vlakken het behoorlijk eens is (law and order, tegen buitenlanders en de EU, conservatief op veel vlakken). Daarnaast zijn de belangen die deze partijen hebben bij het pleasen van de babyboomers erg vergelijkbaar.quote:
Matige trollpoging #2.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, de VVD en SP werken in een aantal provincies al samen in het bestuur. Dat combineren met de PVV kan voor een coalitie zorgen die op veel vlakken het behoorlijk eens is (law and order, tegen buitenlanders en de EU, conservatief op veel vlakken). Daarnaast zijn de belangen die deze partijen hebben bij het pleasen van de babyboomers erg vergelijkbaar.
Dwangarbeid dus, ook daarin moeten de VVD het goed kunnen vinden met ex-Mao'isten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Perfect omschreven, maar ik voeg er hekel aan toe. Mensen die echt niks kunnen doen aan hun situatie (door ongeval/handicap/ziekte) wil ik prima ondersteunen, maar de rest duikt maar de fabriekshal in om van mijn part de ramen om de 10 minuten te boenen. Als ze dan SP stemmen omdat ze het gratis willen dan groeit bij mij een gevoel van hekel.
Helaas heb ik een heel relaas geuit omtrent het aanpassen van mijn VVD reeks, dus als brave burger zal ik nu zelf maar niet doen waar ik anderen op de vingers voor tikte.quote:
Och nee, ze mogen van mij part prima werkloos zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dwangarbeid dus, ook daarin moeten de VVD het goed kunnen vinden met ex-Mao'isten.
Waarom? De partijen delen een flink deel van hun achterban (daarin is de PVV de perfecte verbinding tussen SP en VVD)quote:
Ach elk jaar vele doodgevroren zwervers in Rusland. Daar kan de SP ook wel in mee. De overeenkomsten zijn onderhand groter dan de verschillen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och nee, ze mogen van mij part prima werkloos zijn.
Daar is de goot dan voor.
Ik vind je maar matig vanochtend, what happened?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach elk jaar vele doodgevroren zwervers in Rusland. Daar kan de SP ook wel in mee. De overeenkomsten zijn onderhand groter dan de verschillen.
Confronterendquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind je maar matig vanochtend, what happened?
Niet echt confronterend, de grondbeginselen van de SP en VVD zijn niet echt op een lijn te trekken, zelfs niet met de grootste fantasie. Maar goed, ik wijs het maar toe aan je slaapgebrek dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Confronterend?
Tikkie vroeg wakker naar mijn zin
Wie let er nog op grondbeginselen? Die van de VVD en PVV zaten wel op een lijn? Of eerder CU en PvdA?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt confronterend, de grondbeginselen van de SP en VVD zijn niet echt op een lijn te trekken, zelfs niet met de grootste fantasie. Maar goed, ik wijs het maar toe aan je slaapgebrek dan.
Dat is net zoiets als zeggen dat D66 en PVV morgen gaan regeren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wie let er nog op grondbeginselen? Die van de VVD en PVV zaten wel op een lijn? Of eerder CU en PvdA?
De politiek is pragmatischer en op veel vlakken kunnen die partijen elkaar gewoon goed vinden. Maak harde afspraken over de confictpunten en klaar zijn Mark, Geert en Emile.
Die combinatie is een stuk minder realistisch. Nogmaals, ze doen het al samen in een aantal provincies en het bevalt ze prima. Gooi op landelijk niveau de PVV er tussen als overgang en buffer en je bent toch klaar?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat D66 en PVV morgen gaan regeren.
Quatsch.
Nee dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die combinatie is een stuk minder realistisch. Nogmaals, ze doen het al samen in een aantal provincies en het bevalt ze prima. Gooi op landelijk niveau de PVV er tussen als overgang en buffer en je bent toch klaar?
We zullen zien.quote:
Dan gaat de VVD maar in de oppositie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zullen zien.
Maar wat is je alternatief wanneer de VVD met het CDA samen geen meerderheid haalt? (en met D66 erbij lukt dat ook niet en die trekken die combi niet vanwege zeer beroerde ervaringen)
dat is geen optie voor de VVD als ze de kans krijgt weer de premier te leveren. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan gaat de VVD maar in de oppositie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |