Heeft ze ooit een ijsje meegegeten oidquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:24 schreef Chai het volgende:
Waar kent hij dat meisje van dat hij lastig valt? Toch niet van alleen facebook? Omdat hij niet weet waar hij woont en hij 32 is.En hoe oud is Eefje zelf eigenlijk?
Anders hadden ze je wel opgebeld of persoonlijk gefeliciteerd tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:45 schreef Yreal het volgende:
eindeloze spam van verjaardagsfelicitaties van mensen die je nooit spreekt
Heldquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef Meneerik2 het volgende:
Een tijdje geleden zat ik me te ergeren aan al die mensen die zeiden dat ze op het strand zaten#gezellig. En toen besloot ik het volgende te posten:
OMG IK BEN VERGETEN TE VERTELLEN DAT IK NAAR HET STRAND BEN GEWEEST, en dat ik dat deed met de leukste en liefste ♥ ook ben ik vergeten een hippe instagram foto van het heeeerrrrrlijke eten te plaatsen, en te melden dat het zoooooooooooooo ontzettend geweldig was dat dit een halve minuut van jullie tijd waard is. En ik voel me schuldig/depri, maar ga verder niet vertellen waardoor. Ook niet als mensen er naar vragen. Maar nu ga ik slapen en morgen lekker vrij!!!!!! O en wat doen jullie morgen want ik heb geen fantasie, noch hobby's, noch vrienden (random stuk songtekst/keihard gejatte 9gag-grap) #hashtagszijnvoorhomosjezitopFUCKINGfacebook
O geef me alsjeBLIEFT aandacht
Kreeg ik de dag erna klachten van een meisje die zelf elke maaltijd geinstagrammed en al op FB zet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef Meneerik2 het volgende:
Een tijdje geleden zat ik me te ergeren aan al die mensen die zeiden dat ze op het strand zaten#gezellig. En toen besloot ik het volgende te posten:
OMG IK BEN VERGETEN TE VERTELLEN DAT IK NAAR HET STRAND BEN GEWEEST, en dat ik dat deed met de leukste en liefste ♥ ook ben ik vergeten een hippe instagram foto van het heeeerrrrrlijke eten te plaatsen, en te melden dat het zoooooooooooooo ontzettend geweldig was dat dit een halve minuut van jullie tijd waard is. En ik voel me schuldig/depri, maar ga verder niet vertellen waardoor. Ook niet als mensen er naar vragen. Maar nu ga ik slapen en morgen lekker vrij!!!!!! O en wat doen jullie morgen want ik heb geen fantasie, noch hobby's, noch vrienden (random stuk songtekst/keihard gejatte 9gag-grap) #hashtagszijnvoorhomosjezitopFUCKINGfacebook
O geef me alsjeBLIEFT aandacht
Kreeg ik de dag erna klachten van een meisje die zelf elke maaltijd geinstagrammed en al op FB zet
Pics dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:13 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het tegen mij had
Een boze kat denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef Stansfield het volgende:
Wat is trouwens dat >3 wat ik steeds vaker zie op facebook. Staat dat ergens voor ofzo??
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef Stansfield het volgende:
Wat is trouwens dat <3 wat ik steeds vaker zie op facebook. Staat dat ergens voor ofzo??
Ja, is een ijsje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef Stansfield het volgende:
Wat is trouwens dat <3 wat ik steeds vaker zie op facebook. Staat dat ergens voor ofzo??
Dat zetten sletjes op hun fb om te laten zien dat ze van pik houden. Zie je die vorm? Het lijkt op een ijsje, maar ze willen iets heel anders om aan te likken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef Stansfield het volgende:
ja, en deze: :-)quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef Stansfield het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |