Ik wou hetzelfde vragen! Ik vrees dat het verhaaltje alweer uit is, nu hij eindelijk door heeft dat het meisje 'm niet moet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef padlarf het volgende:
Vandaag veel mensen die dit plaatje delen uit onvrede over langstudeerboete:
[ afbeelding ]
Omdat dit plaatje stom is (3 van de 4 zijn tegen de boete) heb ik een antiplaatje gemaakt:Haha, nice! En indd, dat Roemer er op staat is vooral krom. Havo heeft namelijk helemaal niets met de langstudeerboete te maken, daar kan je nog steeds 34 jaar over doen.. En SP is inderdaad tegen de langstudeerboeteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Oei oei wat gaat er nu gebeurenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Edskimo het volgende:
vuurtje maar een beetje aanwakkeren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef padlarf het volgende:
Vandaag veel mensen die dit plaatje delen uit onvrede over langstudeerboete:
[ afbeelding ]
Omdat dit plaatje stom is (3 van de 4 zijn tegen de boete) heb ik een antiplaatje gemaakt:Terechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze manquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
bwahahhaquote:Op maandag 9 juli 2012 13:52 schreef Matty___ het volgende:
ohja en weer zo een pareltje ala ik heb totaal niets te melden maar ik kan me niet inhouden:
[ afbeelding ]
Klaas Kippengaas, wat een baasquote:
Beetje jammer ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Edskimo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef padlarf het volgende:
Die kerel (zal de naam niet herhalen) is dus gewoon 32?
Wat?!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef padlarf het volgende:
Oh please do. Dan kan ik hem ook effe opzoekenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef padlarf het volgende:
Doe geen moeite, hij heeft zijn profiel sowieso op privé staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh please do. Dan kan ik hem ook effe opzoeken
Inderdaad, jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij heeft zijn profiel sowieso op privé staan
"Ik kan toch ook een tweepersoons fiets huren"quote:
Vertel!quote:
Aan haar gevraagd wat er nou van waar was, en dat het zaakje een beetje stond oidquote:
Arme Klaasquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Aan haar gevraagd wat er nou van waar was, en dat het zaakje een beetje stond oid
Toen heeft ze hem keihard, zonder respect opnieuw de waarheid verteld...
End of story denk ik
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef Nikmans het volgende:
Klaas KippebaasWaarom zie ik dit nu pas
Dit dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh please do. Dan kan ik hem ook effe opzoeken
Je had die chick even die gesprekken moeten mailenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Aan haar gevraagd wat er nou van waar was, en dat het zaakje een beetje stond oid
Toen heeft ze hem keihard, zonder respect opnieuw de waarheid verteld...
End of story denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |