Ja, ik ben bezig met een mooi gesprekje censureren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:15 schreef Jerkmaine het volgende:
Zullen we nu trouwens weer verdergaan met de dagelijkse gang van zaken; het afzeiken van domme FB posts en users?
tvpquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met een mooi gesprekje censureren.
Ik moest al bijna kokhalzen toen ik het lasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:47 schreef friekin_ het volgende:
Het verhaal: Hippie jonge moeder deelt graag heel veel op Fb. Dit kreeg ik onder ogen toen ik een flinke kater had. Ik was bang dat ik het in eerste instantie verkeerd las. NEE DUS.
Het dieptepunt is nu wel bereikt denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar zoontje van 6 had al twee dagen niet gepoept. Ze heeft hem geholpen. Iedereen geeft tips. Behalve ik
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:47 schreef friekin_ het volgende:
Het verhaal: Hippie jonge moeder deelt graag heel veel op Fb. Dit kreeg ik onder ogen toen ik een flinke kater had. Ik was bang dat ik het in eerste instantie verkeerd las. NEE DUS.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar zoontje van 6 had al twee dagen niet gepoept. Ze heeft hem geholpen. Iedereen geeft tips. Behalve ik
ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:13 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik dacht eerst dat het om haar eigen drollala ging
Goddamnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:47 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:41 schreef Morera het volgende:
Zoontje van 6 ? Wat is er mis met naar de huisarts of apotheek gaan?
Of een kopje groene thee, of je kind wat meer vezels laten eten.![]()
![]()
Maakt me geen zak uit hoe of wat ik hoef het niet te wetenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Desnoods cola op een nuchtere maag
Sowieso.. Na twee dagen al zo panieken.
drollalaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:13 schreef frumslegnulk het volgende:
Ik dacht eerst dat het om haar eigen drollala ging
Ik moest een beetje overgeven in m'n mond. Dit is toch fucking ziek man.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:47 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Nikmans het volgende:
Ook echt die gedachtengang
Eerste wat in je opkomt: "Mijn zoontje kan niet poepen, dan maar met mijn hand in zijn anus gaan graaien voor een betere doorloop"
Tweede wat in je opkomt: "Even de mensen op Facebook laten horen wat ik heb gedaan"
Mijn zusje had daar vroeger ook problemen mee, maar die kreeg gewoon laxeer roosviceequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Nikmans het volgende:
Eerste wat in je opkomt: "Mijn zoontje kan niet poepen, dan maar met mijn hand in zijn anus gaan graaien voor een betere doorloop"
Tweede wat in je opkomt: "Even de mensen op Facebook laten horen wat ik heb gedaan"
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef Nikmans het volgende:
Yup ....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mijn zusje had daar vroeger ook problemen mee, maar die kreeg gewoon laxeer roosvicee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |