Waarom is jouw FB Engels eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:26 schreef Jerkmaine het volgende:
Het houdt maar niet op...
[ afbeelding ]
Is de mijne ook, geen idee waaromquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:35 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Waarom is jouw FB Engels eigenlijk?
Omdat ik de Nederlandstalige ronduit verschrikkelijk vind. Geldt overigens ook voor de taalinstellingen op mijn Mac, iPhone en magnetron trouwensquote:
Verder lof, nederlands is pauper bij veel dingenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:56 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Omdat ik de Nederlandstalige ronduit verschrikkelijk vind. Geldt overigens ook voor de taalinstellingen op mijn Mac, iPhone en magnetron trouwens
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:56 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Omdat ik de Nederlandstalige ronduit verschrikkelijk vind. Geldt overigens ook voor de taalinstellingen op mijn Mac, iPhone en magnetron trouwens
Ik doe dat ook dus ga niet hatenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]______!!!
"kijk mij lekker anti mainstream zijn door Nederlander te zijn maar af te geven op de Nederlandse taal"
Even een kleine verbetering aangebracht. Het zou fijn zijn als je je moedertaal beter beheerst.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:01 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Verder lof, Nederlands is pauper bij veel dingen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]______!!!
"kijk mij lekker anti mainstream zijn door Nederlander te zijn maar af te geven op de Nederlandse taal"
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]______!!!
Doe ik ook wel, als ik er zin in heb, maar op een forum... Meh.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Even een kleine verbetering aangebracht. Het zou fijn zijn als je je moedertaal beter beheerst.
Lang leve de toetsenbord.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:37 schreef Kimilotus het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, als ik er zin in heb, maar op een forum... Meh.
Tevens is er niets kutter dan tikken op een touchscreen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |