En tijdens een BBQ hoor je hem nietquote:Op maandag 9 juli 2012 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso al dat duitse vreten is goor.
Bierquote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meest voedzame maaltijd al zeg ik het zelf.
Iets te doorzichtigquote:
Ja want schnitzels op de BBQ zijn extreem lekker. Duits eten is gewoon nasty shit. Belgen weten pas wat goed eten is.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En tijdens een BBQ hoor je hem niet
Schnitzels zijn gewoon gepaneerde lappen restafval voor de arme burger Stef.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want schnitzels op de BBQ zijn extreem lekker. Duits eten is gewoon nasty shit. Belgen weten pas wat goed eten is.
Bourgondiersquote:Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schnitzels zijn gewoon gepaneerde lappen restafval voor de arme burger Stef.
Wij echte levensgenieters weten wel beter
Gooi jij schnitzels op de BBQ dan knuppelquote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want schnitzels op de BBQ zijn extreem lekker. Duits eten is gewoon nasty shit. Belgen weten pas wat goed eten is.
En dat zegt iemand die uit Zeeland komtquote:Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick serieus, jij hebt echt eens een LOI-cursusje "Het leren begrijpen van sarcasme, ironie, cynisme en andere zwarte humor voor beginners" nodig. Je bent echt zo vaak het spoor bijster, of snapt opmerkingen van andere mensen gewoonweg nietquote:Op maandag 9 juli 2012 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gooi jij schnitzels op de BBQ dan knuppel? Belg klopt iig wel ja, weinig verstand en die dingen
Hapquote:Op maandag 9 juli 2012 12:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick serieus, jij hebt echt eens een LOI-cursusje "Het leren begrijpen van sarcasme, ironie, cynisme en andere zwarte humor voor beginners" nodig.
Geen hap, gewoon gevalletje:quote:
Sowieso ze gooien een berg saus op en dan hoef je dat gore vlees niet te proeven.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijf dat vooral denken jaquote:Op maandag 9 juli 2012 12:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen hap, gewoon gevalletje:
[ afbeelding ]
Het valt me wel vaker op dat je sarcastische opmerkingen totaal verkeerd interpreteertquote:
Dat snap ik, maar dat is ook gewoon zoquote:Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh maar ik vind duits eten echt goor hoor
Nee hoor, ik ben gewoon niet te lam om te reagerenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het valt me wel vaker op dat je sarcastische opmerkingen totaal verkeerd interpreteert
Is het niet zo dat alleen de Wiener Schnitzel uit Oostenrijk komt?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat is ook gewoon zoAl zijn schnitzels oostenrijks
Kok zijn en er geen flikker vanaf wetenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is het niet zo dat alleen de Wiener Schnitzel uit Oostenrijk komt?
De drie schnitzels die ik heb gebakken in mijn levenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kok zijn en er geen flikker vanaf wetenSchnitzel komt sowieso uit de Oostenrijkse keuken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schnitzel
Halal keukens?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De drie schnitzels die ik heb gebakken in mijn leven. Gast ik heb bij restaurants gewerkt waar jij nooit binnen zou mogen komen
Dan lijkt het mij sterk dat jij daar uberhaupt gewerkt hebtquote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De drie schnitzels die ik heb gebakken in mijn leven. Gast ik heb bij restaurants gewerkt waar jij nooit binnen zou mogen komen
McDonalds?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |