Have funquote:Op maandag 9 juli 2012 10:15 schreef dreamzk het volgende:
Bitches, over 5 uur ga ik het Aziatische continent slopen. Als ik over 7 weken nog niet terug ben, dan zal je me of in de krant bij de rouwadvertenties zien staan of kom je me tegen bij National Geographic bij Locked Up Abroad.
Dat kan nog makkelijkquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Hoera! Joechij!
Op het Forza forum eindelijk reacties van andere mensen met dezelfde problemen! Kut voor hen, maar ik ben dus niet de enige met dit kloteprobleem
Veel plezierquote:Op maandag 9 juli 2012 10:15 schreef dreamzk het volgende:
Bitches, over 5 uur ga ik het Aziatische continent slopen. Als ik over 7 weken nog niet terug ben, dan zal je me of in de krant bij de rouwadvertenties zien staan of kom je me tegen bij National Geographic bij Locked Up Abroad.
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:55 schreef PierreTT het volgende:
Veel plezier Alex,en onthou dat in die regionen zelfs de mooiste chick een kerel kan zijn!
Ach beetje experimenteren is nog nooit iemand van doodgegaanquote:Op maandag 9 juli 2012 10:55 schreef PierreTT het volgende:
Veel plezier Alex,en onthou dat in die regionen zelfs de mooiste chick een kerel kan zijn!
y U no like sucky sucky 5 dollar? U no want loving long time?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach beetje experimenteren is nog nooit iemand van doodgegaan
Wordt voor mij puur de toeristen, sowieso geen fan van de aziatische vrouw.
Klopt, Stef is er nog steedsquote:Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die kleine vrouwtjes kunnen mijn vleeszwaard in hun schede niet aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
y U no like sucky sucky 5 dollar? U no want loving long time?
Maar ik heb mu nog mijn standaarden. Daar proberen alleen maar quality beef te pakken, lijkt me dat die backpackers wel goede sletjes zijn.quote:
Die zullen er vast wel zijn ja, en zie je toch maar 1x en als het goeie is, maybe 2xquote:Op maandag 9 juli 2012 11:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die kleine vrouwtjes kunnen mijn vleeszwaard in hun schede niet aan.
[..]
Maar ik heb mu nog mijn standaarden. Daar proberen alleen maar quality beef te pakken, lijkt me dat die backpackers wel goede sletjes zijn.
Ik las schedelquote:Op maandag 9 juli 2012 11:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Die kleine vrouwtjes kunnen mijn vleeszwaard in hun schede niet aan.
Kan je ook lezen, zelfde uitkomst van het verhaalquote:
Primaquote:Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wordt voor mij puur de toeristen, sowieso geen fan van de aziatische vrouw.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan je ook lezen, zelfde uitkomst van het verhaal
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PrimaVraag elke keer gewoon of ze buitenspel kunnen uitleggen,weet je meteen welke je moet vermijden
Ah zo zie je maar Bozz, een beetje cocaine bezit kan geen kwaad. no worries dusquote:Op maandag 9 juli 2012 11:38 schreef Bozz187 het volgende:
http://nos.nl/artikel/393029-marco-kroon-krijgt-promotie.html
hij kan dus mogelijk mijn leidinggevende worden
Tasertje hier, tasertje daar. Zorg er wel voor dat je onderscheiden bent. Krijg je ook nog eens veel media aandacht!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah zo zie je maar Bozz, een beetje cocaine bezit kan geen kwaad. no worries dus
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso al dat duitse vreten is goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |