SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:52 schreef dreamzk het volgende:
Nog maar 2 dagen en ik vertrek, net met mijn moeder een backpack aangeschaft. De vrouw maakt zich zorgen dus voor 200e extra spullen erbij gekregen uit angst dat ik doodga van tekenbeten enz.
7 weken op reis naar Thailand, Cambodja, Laos en Malaysie. Even GTL pakken.quote:
aaah lekker!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
7 weken op reis naar Thailand, Cambodja, Laos en Malaysie. Even GTL pakken.
quote:
quote:
Het is naar aanleiding van dit topic: Black-beauty-babequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Space invaders of is het Tamara?
quote:Hou een op trol, jij bent de etterbak van FOK!
Aaaait dat is wel dope.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
7 weken op reis naar Thailand, Cambodja, Laos en Malaysie. Even GTL pakken.
Nog niet uitgespeeld nee, co-oppen kan zeker!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Ross heb je sniper al uitgespeelt? Anders kunnen we coopen
ik wil die game de hele tijd ala hitman spelen, en maar 1 schot lossen, dus ik faal gigantisch hardquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog niet uitgespeeld nee, co-oppen kan zeker!
Is ban hequote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:59 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Het is naar aanleiding van dit topic: Black-beauty-babe
En er staat:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dan krijg je datquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Liefdesbetuigingen via PM/DM graag.
Lasergamen?!?@!?@# toe dan.... paintball 4 life jeweet!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:49 schreef Pixell het volgende:
Outdoor lasergamen, bbq en bier met team, dit gaat mis vanavond
We moesten het doen van de bierpot, dus er zat een limiet aan.. En onze prioriteit is bier, dus dan kies je voor het goedkopequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lasergamen?!?@!?@# toe dan.... paintball 4 life jeweet!
Afgezet ja?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
We moesten het doen van de bierpot, dus er zat een limiet aan.. En onze prioriteit is bier, dus dan kies je voor het goedkopewant als je zelf dat spul biet hebt, word je gewoon afgezet net die prijzen voor extra balletjes.
Flesje bier voor 1 euro.. Lijkt mij erg goedkoopquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Afgezet ja?
Ik denk dat het bier vaker over de kop gaat
Ja als je zelf koopt inderdaad wel, dan nog gaat het zeker 2x over de kop.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Flesje bier voor 1 euro.. Lijkt mij erg goedkoop
We zitten hier nog bij dat paintball gebeuren te zuipen voor 1 euro, hier bij de waarbeek, je kent het welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja als je zelf koopt inderdaad wel, dan nog gaat het zeker 2x over de kop.
Maar als je in bar/cafe bent wordt het al erger.
Anyway, afgezet is wel een groot woord in dit gevalanders kun je beter nooit meer iets doen/kopen
Ik weet dat kleding vaak 50% van de inkoop heeft, meubels 300 tot 600%!!! ik wil van sigaretten en benzine niet eens weten.
teamgenoot van mij werkt daar, een hele rare indo XDquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
We zitten hier nog bij dat paintball gebeuren te zuipen voor 1 euro, hier bij de waarbeek, je kent het wel![]()
En tuurlijk alles gaat over de kop, maar als je die balletjes blijft bijkopen hou je niks over voor bier
zijn er uberhaupt normale indo's?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
teamgenoot van mij werkt daar, een hele rare indo XD
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
We zitten hier nog bij dat paintball gebeuren te zuipen voor 1 euro, hier bij de waarbeek, je kent het wel![]()
En tuurlijk alles gaat over de kop, maar als je die balletjes blijft bijkopen hou je niks over voor bier
XD ha haquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
teamgenoot van mij werkt daar, een hele rare indo XD
Wat een held.quote:Iraakse zelfmoordterrorist doodt eigen familie
Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 07-07-2012 @ 19:40 - gepost door harry64
Een zelfmoordterrorist heeft vrijdagavond in het westen van Irak zijn explosieven tot ontploffing gebracht tijdens een bijeenkomst van zijn eigen familie. Bij de aanslag kwamen zijn regeringsgezinde neef en zes andere familieleden om.
De dader ging naar het huis van zijn neef, een leider van de Sahwa-militie, waar de familie bijeen was gekomen voor de maaltijd. Hij liep op zijn neef af en bracht zijn explosieven tot ontploffing. Ook de vrouw van zijn neef, drie van hun kinderen, zijn broer en een ander familielid kwamen om. Het is onduidelijk hoeveel mensen gewond raakten.
De Sahwa, of Zonen van Irak, is een soennitische militie die een belangrijke rol speelde bij het bestrijden van Al-Qaida in Irak. De strijders zijn vaak doelwit van aanslagen omdat ze als verraders worden beschouwd.
Saaiste (je mag het geen pretpark noemen) speeltuin, ter wereld.quote:
Tering wat gaat dat ding hoog en hard.quote:
Ja pas maar op!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tering wat gaat dat ding hoog en hard.
That's what she said.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tering wat gaat dat ding hoog en hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |