SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:52 schreef dreamzk het volgende:
Nog maar 2 dagen en ik vertrek, net met mijn moeder een backpack aangeschaft. De vrouw maakt zich zorgen dus voor 200e extra spullen erbij gekregen uit angst dat ik doodga van tekenbeten enz.
7 weken op reis naar Thailand, Cambodja, Laos en Malaysie. Even GTL pakken.quote:
aaah lekker!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
7 weken op reis naar Thailand, Cambodja, Laos en Malaysie. Even GTL pakken.
quote:
quote:
Het is naar aanleiding van dit topic: Black-beauty-babequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Space invaders of is het Tamara?
quote:Hou een op trol, jij bent de etterbak van FOK!
Aaaait dat is wel dope.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
7 weken op reis naar Thailand, Cambodja, Laos en Malaysie. Even GTL pakken.
Nog niet uitgespeeld nee, co-oppen kan zeker!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Ross heb je sniper al uitgespeelt? Anders kunnen we coopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |