Ik vind gellarboy toch leuker....quote:Op maandag 9 juli 2012 10:18 schreef Dirk het volgende:
Niet.. GB heeft usernummer 1651 en Dirk 2266. Ik heb ze gewoon hetzelfde aangekleed.
.
Hahahaha. Nee, geen idee. Mijn vent heet Pieter en is zeker geen Italiaanse ober op Ibiza.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:40 schreef YuckFou het volgende:
Ik vind gellarboy toch leuker....
Dirk hé? maar maar maar ken jij een Italiaan die ober op Ibiza is en in Amsterdam een vriendje heeft wat Dirk heet??? Of is dat een van de miljoen andere Dirks?
Heldquote:Op maandag 9 juli 2012 12:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Omdat hij niet aardig was tegen mij, dus toen heb ik 'm laten bannen..
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Dirk het volgende:
Nee hoor, zou ik nooit doen. Moof is mijn nieuwe 'project'. Ik zorg dat hij volgend jaar mee gaat op de boot in een roze string.![]()
![]()
Succes!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Dirk het volgende:
Nee hoor, zou ik nooit doen. Moof is mijn nieuwe 'project'. Ik zorg dat hij volgend jaar mee gaat op de boot in een roze string.![]()
![]()
Hehehehe help hem ff onthouden als t zover is dan:quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef Dirk het volgende:
Moof is mijn nieuwe 'project'. Ik zorg dat hij volgend jaar mee gaat op de boot in een roze string.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:31 schreef YuckFou het volgende:
eens als je het ondergaan hebt en dacht, terrrring dat deed zeer zal je aan m'n profetische woorden terugdenken...."kut hij had gelijk!"
Ik heb 't van het weekend nog gedaan en kan het van harte aanbevelen. Ben er nu nog brak van.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik geef het 5 maanden voordat Moof hier gaat posten dat hij zich COM-PLEET laat uitwonen..
You bastard! *zoekt de bleek*quote:
Eindelijk weer wat leven!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
Ban is voorbij!![]()
En het is nog niet eens 2 uur
Zie dat jullie wrede plannen hebben voor mij, maar eh... blijf dromen jongens
Ach, jullie hebben toch weer 7 a 8 pagina's zonder mij volgekalkt. Mijn voorlaatste post was namelijk op pagina 2quote:
* Pietverdriet zet Duitse Schlagers uit de jaren zeventig opquote:Op maandag 9 juli 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
Ban is voorbij!![]()
En het is nog niet eens 2 uur
Zie dat jullie wrede plannen hebben voor mij, maar eh... blijf dromen jongens
Ik snap 'm niet..?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet zet Duitse Schlagers uit de jaren zeventig op
* YuckFou gooit een steen door Piet's raamquote:Op maandag 9 juli 2012 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet Duitse Schlagers uit de jaren zeventig op
Meer, meer!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:52 schreef YuckFou het volgende:
[..]
* YuckFou gooit een steen door Piet's raam
En je tijd nuttig gebruikt? gecamd? gedate? ontmaagd?quote:
Ik heb gecamed jaquote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En je tijd nuttig gebruikt? gecamd? gedate? ontmaagd?
of nog steeds handkarren terwijl je in de spiegel kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |